Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 52 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 520
  1. #31
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thoom42
    Dag Han,

    Jij hebt gekozen voor een hele grote, open ruimte om je drums op te nemen. Waar niet een klein, geisoleerd hokje? Heb je daar een reden en tips voor?

    groeten

    PS: super studio!
    Een grote ruimte klinkt groot en een kleine ruimte klinkt klein, daar moet een zekere logica in zitten. Als ik drums opneem gebruik ik ruimtemicrofoons en je hebt geen flauw idee hoeveel beter de drums daardoor klinken. Ik heb helemaal niks met het drumgeluid van zo'n drumbooth.

    Wat een vak niet?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 september 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    418

    Standaard

    Haha! Ja fantastich!

  3. #33
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roman
    Mooi collectie (bas) gitaren Wist je dat dat zwarte tietenschuim brandbaar is en vergiftigde dampen verspreidt! 2 argumenten om die rotzooi te slopen. Tevens zou ik je setup (met name je afluister positie) 90 graden draaien, dat je monitoren in de lengte van de kamer stralen. Oh, en zet ze rechtop wil je

    Dat zwarte schuim is brandvertragend en brandwerend. En "die rotzooi" helpt je heel mooi je akoestiek aan te passen mits je t slim toepast.

    Ook de tip om die monitoren rechtop te zetten gaat nergens over... Sommige engineers zweren er juist bij om ze op hun kant te leggen met de tweeters aan de buitenkant.

    De afluisterpositie een slag draaien is wel een goede tip. Dan kun je iets duidelijker je bastonen beoordelen.

    Grt Roy!

  4. #34
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas
    Ook de tip om die monitoren rechtop te zetten gaat nergens over... Sommige engineers zweren er juist bij om ze op hun kant te leggen met de tweeters aan de buitenkant.


    Grt Roy!
    Sommige monitoren zijn ontworpen om liggend te worden gebruikt en andere om rechtop te staan, is echt zo.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2004
    Locatie
    Delft
    Berichten
    2.198

    Standaard

    Zijn er ook niet kabels ontworpen om puur in een bepaalde richting gebruikt te worden?



  6. #36
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Mijn ruimte is klein, ik heb inmiddels een groter huis maar daar ga ik in november pas wonen (dat komt door allerlei baby's). Tot die tijd ziet het er verschrikkelijk klein uit:

    Op 1 meter 20 3 werkende pc's met een kvm switch plus nog een zooi reserve onderdelen. Ik heb totaal nu 10 pc's, dat is exclusief de toren met antiek. Die zijn voor onderdelen.




    Vriendelijke groet,

  7. #37

    Standaard

    Mijn "home-studio":



    Een laptop met Guitarport en een Epiphone Les Paul Standard Plus (Neutrik kabel onmisbaar). Software die ik gebruik (op dit moment): Rhythm Rascal voor drums en Guitarport voor het gitaargeluid. Voor sounds met deze set-up: www.myspace.com/robbinsmit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

  8. #38

    Standaard

    Waarom heb je zoveel computers harrie?

    Mijn studiotje ga ik nog wel laten zien, maar dan moet ik eerst de bende opruimen hier
    Gear: 357 toetsen, 35 snaren
    Mijn soloproject:Returning Dream op last.fm Returning Dream Myspace
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    ¡doʞ u,z do p1ǝɹǝʍ ǝp sı ʇǝɥ
    Te koop: H&K Attax 100 3 kanaals versterker, incl. footswitch

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Oh oh....
    Berichten
    6.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ic3gl0vE
    Mijn studiotje ga ik nog wel laten zien, maar dan moet ik eerst de bende opruimen hier
    LOL, dat heb ik hier dus ook. Wil graag een fototje plaatsen maar 't is zo'n puinhoop momenteel en ik heb weinig tijd om op te ruimen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
    Snel geld overmaken...Daar maak je vrienden mee!
    "You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    5.365

    Standaard

    ik zal die van mij 1 van de komende dagen posten... kamer/studio/gitaarhok
    het stelt niet al te vol, gewoon beetje leuk spul wat ik in de loop der tijd verzameld heb....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top