Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 52 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 520
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 september 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    418

    Standaard

    Juist Roman! Natuurlijk mag er worden gepraat worden over je studio, maar leuk is het juist om je studio te posten!

  2. #12

    Standaard

    Kijk op www.rlbrecordings.nl voor mijn homestudio. Ook heb ik hier plaatjes opgezet zodat je kunt zien wat voor studio ik thuis heb staan.
    Groetjes, Rudmer
    Kijk eens op mijn Youtube kanaal -> http://www.youtube.com/user/Tranquil...c?feature=mhee

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    1.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rudmerbruinsma
    Kijk op www.rlbrecordings.nl voor mijn homestudio. Ook heb ik hier plaatjes opgezet zodat je kunt zien wat voor studio ik thuis heb staan.
    Groetjes, Rudmer
    Yn Limburg? Och Here!
    Wat silst do een protte blues spielje
    No Wuckin Furries
    Band: www.hellbike.nl
    4 Sale : ff niks te koop
    www.hotwiel.nl

  4. #14

    Standaard

    Volgens mij al eens eerder gepost maar hierbij nogmaals mijn hobby/werkkamer ala 'studio'. Ik had net alles verplaatst en opgeruimd, dus meerendeel van de instrumenten, versterkers, mics, stands etc. staan allemaal netjes in de kast Opnemen van gitaar en bas doe ik meestal bij mij op zolder, akkoestiek is daar best o.k. door het schuine hardhouten dak en vloeren met daarnaast een aparte zolderkamer zodat je niet teveel in de herrie zit.


  5. #15

    Standaard

    Wat voor monitors zijn dat Lo?
    Gear: 357 toetsen, 35 snaren
    Mijn soloproject:Returning Dream op last.fm Returning Dream Myspace
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    ¡doʞ u,z do p1ǝɹǝʍ ǝp sı ʇǝɥ
    Te koop: H&K Attax 100 3 kanaals versterker, incl. footswitch

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ic3gl0vE
    Wat voor monitors zijn dat Lo?
    Net een maand terug aangeschaft! De Alesis M1 Active 620, 100 watt actieve monitoren.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2006
    Locatie
    berchem is mijn thuis
    Berichten
    766

    Standaard

    hier is mijn set up, hifi boxen niet in beeld.. één staat op de grond
    de andere op de kast.

    ben nog altijd aant twijfelen of ik monitors zou gaan kopen of niet.
    groeten



    [IMG][/IMG]
    Gear: Ibanez gitaren: Rgr321exbk en Rgd421bkf

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glennshred
    ben nog altijd aant twijfelen of ik monitors zou gaan kopen of niet.
    Hiervoor had ik net als jou ook een paar hifi speakers als 'monitoren'. Voor het opnemen en afspelen gaat dat allemaal prima. Tot op zekere hoogte voor afmixen ook wel (je leert je speakers na verloop van tijd wel kennen zeg maar), alleen sinds ik monitoren heb aangeschaft hoor ik zoveel beter en meer hoe mijn mixen 'werkelijk' klinken dat ik achteraf gezien deze veel eerder had moeten aanschaffen. Zeker geen slechte investering als je het leuk vind je eigen muziek op een aardig niveau af te mixen en masteren

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solidkick
    Yn Limburg? Och Here!
    Wat silst do een protte blues spielje
    Dat volt wol wat ta hjer, Ik wenje gewoan yn Fryslan. Ik haw in neef diet yn Limburg wennet. Leuk om hjirre mear Fryske minsken te treffen
    Kijk eens op mijn Youtube kanaal -> http://www.youtube.com/user/Tranquil...c?feature=mhee

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rudmerbruinsma
    Kijk op www.rlbrecordings.nl voor mijn homestudio. Ook heb ik hier plaatjes opgezet zodat je kunt zien wat voor studio ik thuis heb staan.
    Groetjes, Rudmer
    Mooi collectie (bas) gitaren En die fantastische metronoom, die zou ik ook wel willen.

    Maar euh, je opname ruimte:

    Volgens mij klinkt deze erg euh, droog, in de mid/hoog regionen. Veel bass in de kamer waarschijnlijk. Wist je dat dat zwarte tietenschuim brandbaar is en vergiftigde dampen verspreidt!
    2 argumenten om die rotzooi te slopen.
    Tevens zou ik je setup (met name je afluister positie) 90 graden draaien, dat je monitoren in de lengte van de kamer stralen. Oh, en zet ze rechtop wil je
    Zo, nu maar weer's een andere "handtekening".

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top