Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16

Discussie: Mp3tje van RaNk...

  1. #1

    Standaard

    Laat ik ook eens een keer meedoen. Opgenomen met een Beta57, op mijn nieuwe ENGL versterker om er een beetje mee te experimenteren. Het is geen eigen stukje maar een heel aanstekelijk melodietje dat Death op hun DVD speelde, en ik wilde het zelf welleens opnemen (is niet exact hetzelfde). De HiHat van de drumcomputer stond een beetje te hard achteraf.

    http://www.dse.nl/~rank666/Track01.mp3

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    klink wel cool man!

  3. #3

    Standaard

    Strak gespeeld hoor!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    erg mooie toon en goed gespeeld :smile:
    death rules :grin:

  5. #5

    Standaard

    Hehe ja Death rules je moet die DVD zeker eens bekijken als je dat nog niet gedaan hebt, heel goed materiaal. Bedankt voor de reakties.

  6. #6
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    Hey cool klinkt professioneel!
    zou je misschien een keer stukje van symbolic of without judgement kunnen opnemen :wink:
    ik moet die dvd ook maar es checken..

  7. #7

    Standaard

    Ik wil best een stukje van Symbolic opnemen, als je de drumpartijen voor me programmeert :wink:. Ik ben nogal lui met dat ding en dat is te horen aan het voorgaande mp3-tje denk ik :wink:, en die van Symbolic zijn nog niet de makkelijkste om op dat ding te maken. In feite is dat nog lastiger als de gitaarpartijen spelen :wink:.

  8. #8
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    hmm ik zoek wel het hele web af naar een sample ofzo :grin: btw welke drumcomputer gebruik je? en hoe je neem je op et klinkt echt prof

  9. #9

    Standaard

    Ik heb een Boss-DR550 drumcomputer, een heel oud ding eigenlijk die ik ooit 2e hands heb gekocht. Maar hij doet het nog steeds. Alleen is het erg moeilijk om er wat meer ingewikkelde songs mee te programmeren, maar voor simpele tracks om gitaarstukjes mee te verzinnen is ie wel geschikt.

    *edit*
    Ik gebruik een harddiskrecorder om mee op te nemen, en ik heb er een compressortje tussengezet om de drumcomputer op te nemen. Dat is niet echt nodig maar het vlakt het geheel een beetje af.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: RaNk op 2003-01-26 21:44 ]</font>

  10. #10

    Standaard

    He dat klinkt lekker zeg :smile:
    Ik heb diezelfde drumcomputer en ik vind em erg makkelijk te programmeren eigenlijk. Idd ideaal om ideeen mee uit te werken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top