Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 713 van 1792 EersteEerste ... 21361366370371171271371471572376381312131713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.121 t/m 7.130 van 17917
  1. #7121

    Standaard

    ik download meestal eerst het album, als ik het wat vind koop ik de cd ervan, en gooi ik de gedownloade weg.
    zo had ik ook de cd van slash gedownload, tegek album!
    zag in de winkel de deluxe versie liggen (20 euro duurder ofzo) en heb die meteen gekocht, nog een extra cd erbij, een dvd, boekje, poster en een plectrum!
    dan heb ik toch goed gedaan aan de artiest!

    en van mensen die neppe gitaren verkopen voor echte op marktplaats enzo, daar mot ik niks van hebben.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  2. #7122

  3. #7123
    Member
    Geregistreerd
    17 januari 2009
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    En daar gaat per 01/01/2011 verandering inkomsten, aangezien de EU een verdrag is aangegaan met de Wereldhandelsorganisatie, welke elke form van namaak verbiedt.
    Zelfs China heeft dit verdrag ondertekend.

    Dit houdt in dat eigen invoer straks ook niet meer mag.
    nja dan hebben we gelukkig de foto's nog

    Ik ben geen voorstander van namaak dingen, en ben dus blij dat die dingen niet meer zo makkelijk het land in kunnen komen. Maar zolang er wetten zijn die je kunt buigen dan krijg je dit soort welles-nietus spelletjes.

    Ik hoop dat je me een beetje begrijpt

  4. #7124
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DEA100MKIV Bekijk bericht
    Een instap gitaar. Daarom is die kutaway zo raar. Dat stapt makkelijker in.

  5. #7125
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Locatie
    Katlijk
    Berichten
    4.088

    Standaard

    Dan zou ik maar meteen voor een dubbelkut gaan.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

  6. #7126

    Standaard

    Waar ben je 2 kutten voor nodig dan ?

  7. #7127
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juli 2009
    Locatie
    Hier
    Berichten
    3.211

    Standaard

    heb je er nog eentje achter de hand
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

  8. #7128
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Waar het mij om gaat is dat hier wel erg veel heilige mensen rondwaren.
    De ene is nog een beter mens dan de ander. Niemand doet hiet iets fouts of illegaal
    Nee, maar ik heb geen handeltje in nep horloges, nep t-shirts, nep parfum, illegaal gekopieerde cd's en dvd's, ivoor, neushoornhoorn, tijgervelletjes, pinguinbont, nep gitaren, etc.

    Allemaal bij wet verboden om te importeren via de post en zo te lezen voor reizigers binnenkort ook!

  9. #7129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    En daar gaat per 01/01/2011 verandering inkomen, aangezien de EU een verdrag is aangegaan met de Wereldhandelsorganisatie, welke elke form van namaak verbiedt.
    Zelfs China heeft dit verdrag ondertekend.

    Dit houdt in dat eigen invoer straks ook niet meer mag.
    china is van haar handelsoverschot intellectual property bedrijven aan het opkopen in de usa en de EU. Tegen de tijd dat de chinese IP politiek een beetje goed draait kunnen ze ineens allemaal westerse bedrijven voor de rechter slepen. dat zal nog lachen worden.

    Er studeren daar nu meer ingenieurs af in een jaar dan hier ooit nog gehaald zal worden voor we helemaal failliet zijn.

    casettebandjes kopieren is legaal. Net zoals een MP3tje downen voor eigen gebruik.
    Blijven nadenken aub.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    alleen met gitaren is het echt iets van de laatste tijd ook mede door de internet handel, ik kan me niet herinneren dat er voor de 90er jaren al echte nepgibsons e.d op de markt waren, compleet met nepnaam, dit is echt iets van de laatse 10 jaar.
    nepmerkkleding was het vroeger, moeders die losse merkjes innaaiden en ze dan als zijn een echte lacoste op markten probeerden te verkopen.
    ibanez en consorten zijn begonnen als les paul imitators. Vrijwel alle ïnnoverende" buizenamp fabrieken (marshall vox enz) zijn begonnen als werkplaatsjes waar kopieen van bestaande schema's uit de bestaand ontwerpen werden gekopieerd in een gitaar-jasje.

    de wereld is groot geworden door kopieen. Alleen nu de grote industriele molochs de politieke agenda bepalen houden ze de rest het beste klein met octrooien.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  10. #7130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    ibanez en consorten zijn begonnen als les paul imitators. Vrijwel alle ïnnoverende" buizenamp fabrieken (marshall vox enz) zijn begonnen als werkplaatsjes waar kopieen van bestaande schema's uit de bestaand ontwerpen werden gekopieerd in een gitaar-jasje.

    de wereld is groot geworden door kopieen. Alleen nu de grote industriele molochs de politieke agenda bepalen houden ze de rest het beste klein met octrooien.
    nee daar zijn ze bekend mee geworden de echt oude ibanezzen zijn originele eigen ontwerpen, net zoals teisco deed, alleen goede kopieeën verkochten beter dus stapten ze daar op over.
    maar ik bedoel vooral dat er toen geen gibson door deze fabrikanten op hun produkten werd geplakt, ze verkochten de boel onder hun eigen merknaam.
    je wist gewoon gelijk dat het geen echte was, en dat is bij die chinese nepperds van tegenwoordig wel wat anders vooral als je geen kennis van gitaren hebt ben je snel opgelicht.
    veel mensen kijken naar de naam die er op staat en gaan er dan van uit dat het klopt.
    zo heb ik op een rommelmarkt al eens iemand er op gewezen dat het geen fender was die hij te koop had staan maar een egmond, zelf een blinde kon dat nog zien alleen er stond fender op de kop, die man was dus niet van z'n ongelijk te overtuigen "het staat er op dus het is er één" was zijn antwoord.
    en zo denken de meeste mensen, vooral als ze verder geen kennis van zaken hebben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top