Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 704 van 1792 EersteEerste ... 20460465469470270370470570671475480412041704 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.031 t/m 7.040 van 17917
  1. #7031

    Standaard

    Ik denk dat dit het beste topic is voor deze vraag.
    Kreeg onderstaan mailtje en mijn boerenverstand zegt me hier niet echt op in te gaan. Hoewel ik me afvraag hoe je via paypal genaaid kan worden, als je het geld al binnen hebt gekregen voor het verzenden. Vind het ook raar dat het "item" genoemd wordt en niet de daadwerkelijke naam en de nieuwprijs wordt geboden. Het gaat om een boss fv-50...

    Hierbij het mailtje:

    Thanks for your mail. I am ready to pay for the item immediately.and I'm going to pay you for the shipping cost,(i will be offering you 65EUR PLUS Shipping Cost)the payment will be send to you in a very secure and fast way,So if this is okay by you,just get back to me with either your PayPal account details such as :
    Name :
    PayPal account:
    Address:

    Once i have either your PayPal account details payment will be made ASAP
    Thanks and God bless.
    Te koop: Helemaal niks!

  2. #7032
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    Kreeg onderstaan mailtje en mijn boerenverstand zegt me hier niet echt op in te gaan.
    Alleen je emailadres geven dat gekoppeld is aan je PayPal account. Geld innen en dan pas opsturen. Kan niets fout gaan.

  3. #7033

    Standaard

    Aha... de Engelstalige meneer die zelf in de grote vaart zit en daarom zijn gitaar/motorfiets/boot/lamp/servies/gehaktmolen niet zelf kan ophalen, maar wel grif met Paypal strooit. Als je je gegevens opgeeft krijg je een nepbericht dat er teveel geld is overgemaakt met het verzoek het teveelbetaalde terug te storten... de rest kan je raden..

    Oja, even samenvatten: niet op ingaan......
    De Guru
    ____________________

  4. #7034
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midiguru Bekijk bericht
    Als je je gegevens opgeeft krijg je een nepbericht dat er teveel geld is overgemaakt met het verzoek het teveelbetaalde terug te storten...
    Daarom alleen je emailadres geven. En natuurlijk je paypal saldo checken (op paypal.com).

    Met alleen je emailadres kunnen ze niet meer dan geld overmaken op jouw rekening.

  5. #7035

    Standaard

    Het kon zich inderdaad al raden, maar dan weet ik nu hoe ze dat flikken. Bedankt voor de info, ik ga er lekker niet op in. En heb trouwens ook geen zin om hiervoor een paypal acount aan te maken
    Te koop: Helemaal niks!

  6. #7036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Alleen je emailadres geven dat gekoppeld is aan je PayPal account. Geld innen en dan pas opsturen. Kan niets fout gaan.
    Heerlijk die reacties hier, er zijn namelijk WEL mogelijkheden om als koper je geld terug te claimen via paypal en dus zou ik jouw reactie niet zo 1,2,3 als waarheid aannemen.

    google er maar is op, paypal geeft over het algemeen de koper meer meer mogelijkheden als de verkoper.

  7. #7037
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    @ Tunes
    Als jarenlang Paypal gebruiker ben ik dan wel benieuwd naar een scenario waarbij je als verkoper wel de mist in kan gaan.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #7038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    @ Tunes
    Als jarenlang Paypal gebruiker ben ik dan wel benieuwd naar een scenario waarbij je als verkoper wel de mist in kan gaan.
    O ik gebruik ook gewoon paypal hoor, maar je moet daarom nog niet zeggen dat het allemaal wel snor zit.
    Nogmaals google er maar is op, als koper heb je de mogelijkheid om je geld terug te claimen (zie ook site paypal zelf, kost even wat moeite maar ze zijn er).

    He je kan ook gewoon doen alsof ik niks gezegd heb, het is maar een kleine waarschuwing.

    Ik probeer toch altijd wel zoveel mogelijk, na te trekken, informatie van een koper of verkoper te krijgen.
    Gezondverstand zegt vaak genoeg en bij twijfel er vanuit gaan dat het fout zit.
    Laatst gewijzigd door Tunes; 22 december 2010 om 14:06

  9. #7039
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Tunes heeft gelijk, als koper heb je een beter positie bij Paypall dan als verkoper (bewijsplicht ligt bij de verkoper)
    als je niet kunt aantonen dat een product is afgeleverd bij de ontvanger ben je de lul en bij disputen over schade tijdens vervoer kiest paypall automatisch de kant van de koper
    999 van de 1000 keer gaat het goed maar er zijn kopers die er een sport van hebben gemaakt om een paypall dispute te openen om zo een korting te bedingen en soms zelfs helemaal niets te betalen

    je kunt als verkoper natuurlijk direct je paypal rekening leeghalen maar dat is de reden dat paypal voor nieuwe verkopers die optie blokkeert door het geld 30 dagen vast te houden
    life sucks and then you die

  10. #7040
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    Ramsel
    Berichten
    434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    I am ready to pay for the item...
    Als ik dat zie staan, dan is dat al reden genoeg om er niet op in te gaan. Dit zijn standaard e-mails die zowel op gitaren als gebruikte tampons kunnen slaan. Een normale koper zet er toch wel een wat nauwkeurigere verwijzing bij (al was het maar "die Fender"/"dat pedaaltje").
    Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
    Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
    Stoomboot - Groupies

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top