Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 52 van 1792 EersteEerste ... 2425051525354621021525521052 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 511 t/m 520 van 17917
  1. #511
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2002
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    609

    Standaard

    http://link.marktplaats.nl/149815280

    Squiers werden in '86 niet in China gemaakt...

  2. #512
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
    wel een vet ding, jammer van die maple toets.

  3. #513
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ta_ind=14&fs=1

    hier ook een grapjas, een gitaar van nieuw nog geen 300 euro helemaal verneuken en er vervolgens meer dan het dubbele voor vragen
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  4. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
    jammer, vroeger kon je bieders mailen..
    /OT: idd, en dat was af en toe best handig .... Zo bood ik eens op een Hagström, werd overboden, en bood nog eens hoger. Vervolgens krijg ik out of the blue een aanbieding van iemand die zijn oude Superswede aan mij wilde verkopen.

    Kijk, dat is nu handig. Ik snap dat MP dat liever niet heeft, maar handig was het wel.

  5. #515
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppo
    /OT: idd, en dat was af en toe best handig .... Zo bood ik eens op een Hagström, werd overboden, en bood nog eens hoger. Vervolgens krijg ik out of the blue een aanbieding van iemand die zijn oude Superswede aan mij wilde verkopen.

    Kijk, dat is nu handig. Ik snap dat MP dat liever niet heeft, maar handig was het wel.
    Inderdaad! Of je ziet dat er iemand de één-na-hoogste bieder is op een product die jij ook wilt verkopen. Dan mail je die dat hij de jouwe voor dezelfde prijs mag overnemen. Met een beetje mazzel heb je het zo geregeld...
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  6. #516
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
    Dat het allemaal zo moeilijk moet zijn om zo'n persoon aan te pakken...
    Off-topic alert!

    Marktplaats is een verschrikkelijk traag bedrijf. Ik heb een jaar of 5 geleden een bug gemeld dat in Firefox regelmatig de linker frame over de hele pagina heen schiet en je daarna niets anders meer kunt dan je tab sluiten.

    Tot op heden is daar niets aan gedaan, terwijl het aantal FF gebruikers iedere maand stijgt!

    Marktplaats heeft gewoon erg veel mazzel dat de meute gebruikt maakt van hun diensten. Technisch gezien is het echt niet van deze tijd en maakt nogal misbruik van hun positie.

  7. #517
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    even terugkomend op een paar posts terug.

    dat jij als niet verkoper de bieders van iemands anders zijn advertentie kon mailen had ook zeer zware nadelen. Zeker als jij de verkoper bent. Het gebeurde dan regelmatig dat je een advertentie had staan op marktplaat en dat daar bijvoorbeeld 150 euro op geboden was, dat dan iemand jouw hoogste bieder benaderde met een mail dat hij voor 125 euro zijn gitaar over kon nemen.
    Ben jij de meest geintresseerde eventuele koper kwijt terwijl je daar al enkele malen mee op en neer gemaild hebt en je het werk genomen hebt om een advertentie neer te zetten, goede foto's te maken etc.
    Om vervolgende te horen tot een of andere gast die zelf nog te lui is om een advertentie te zetten jouw kopers kaapt.

    Zelfs wel eens meegemaakt dat iemand alle drie de bieders op een van mijn advertenties benaderd had om ze zijn gitaar aan te smeren en vervolgens een of ander bullshit verhaal op te hangen dat die van mij niet in perfecte staat was en hij die gitaar van mij kende bla bla. Terwijl die gast 100% zeker die gitaar van mij nog nooit gezien had.

    Inderdaad in geval van voor jouw over duidelijke fraude en in dit geval zulk soort verkopers zou het fijn zijn dat je de bieder zou kunnen benaderen maar denk ook zeker aan de koper. E nweet je 100% zeker dat het dezelfde stephan is? Kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat het zeer vervelend is als mensen je in de war halen met een ander. Zeker als die andere enkele mensen opgelicht heeft.

    Voordat mensen geloofde dat ik 25 ben en lang donkerbruin haar heb in plaats van kalend, grijs en 50+. Heb nu nog regelmatig dat mensen me verwarren met iemand anders. En dat is behoorlijk vervelend.

    Moraal van dit verhaal let heel erg goed op voordat je iemand gaat beschuldigen van zoiets als oplichterij via marktplaats. Je kunt er iemands repetatie helemaal mee vergallen.

  8. #518
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
    Off-topic alert!

    Marktplaats is een verschrikkelijk traag bedrijf. Ik heb een jaar of 5 geleden een bug gemeld dat in Firefox regelmatig de linker frame over de hele pagina heen schiet en je daarna niets anders meer kunt dan je tab sluiten.

    Tot op heden is daar niets aan gedaan, terwijl het aantal FF gebruikers iedere maand stijgt!

    Marktplaats heeft gewoon erg veel mazzel dat de meute gebruikt maakt van hun diensten. Technisch gezien is het echt niet van deze tijd en maakt nogal misbruik van hun positie.
    nog nooit gezien.
    in 4 jaar? FF gebruik.

  9. #519
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    oja, gezien er vandaag toch poleschroefjes naar religie schieten..

    zag een ad op MP bij electrische gitaren..

    Stop de ontheiliging!

    Gratis

    DE ZONDAGSHEILIGING IS EEN TOETSSTEEN VAN HET CHRISTELIJK GELOOF

    De heiliging van de sabbatdag op de zevende dag der week behoort tot de mozaïsche wetgeving en was een toetssteen van het zedelijke leven van het volk Israël. De heiliging van de dag des Heeren daarentegen, behoort tot de nieuwe bedeling en is een toetssteen van het christelijk geloof. Hoe moeten we dit verstaan? Allereerst moeten we onderscheid maken tussen het Joodse gebruik van de sabbatdag in het kader van de ceremoniële wetgeving en de heiliging van de eerste dag der week in de nieuwe bedeling. Sinds het volbrachte werk van Christus is het Joodse gebruik van de sabbatdag van geen betekenis meer, netzomin de besnijdenis dat is, hoewel het zeker niet verkeerd is om op zaterdag Gods Woord te bedienen (zoals ook de apostelen wel deden in de synagogen), als het maar niet ten koste gaat van de zondagse eredienst. Als we in dit artikel spreken over de sabbat spreken we niet over het wettische misbruik van de sabbatdag zoals de Farizeëen ingevoerd hebben, maar over de oudtestamentische instelling van de sabbatdag op de zevende dag der week. In het O.T. moesten de Joden de sabbatdag op de zevende dag der week heiligen, naar het gebod des HEEREN, maar de zevende dag is niet de rustdag voor de christenen en ook niet voor de joodse christenen. De zevende dag is de dag van de volheid der Schepping, de dag waarop God rustte van Zijn werken, maar aangezien de schepping door de zondeval verwoest is, is ook de rust op de zevende dag - de dag waarop God rustte van al Zijn werken- verwoest. Het volk Israël werd onder de Wet geplaatst om de oorzaak van de geschonde rust te doen kennen en uit te zien naar de beloofde Rustaanbrenger, Jezus Christus. Aangezien Christus het Begin der Schepping Gods is, is Zijn opstandingsdag op de eerste dag der week, het begin der herschepping Gods. Gods kinderen zijn verlost van de vloek der Wet en staan onder het gezag van Christus, dienen Hem in nieuwigheid des Geestes en niet in de oudheid der letter. Christus heeft dus met Zijn dood de oude (gebroken) stand van zaken opzij gezet en Zijn volk vrijgemaakt van de dienstbaarheid der verderfenis, tot de vrijheid der heerlijkheid der kinderen Gods (Rom. 8:21. Het is volstrekt onmogelijk op de sabbat te rusten in een wereld van zonde en dood. De liefde kan in deze ondergaande wereld niet rusten, alleen maar werken en sterven. De sabbatdag op de zevende dag der week is niet verschoven naar de eerste dag der week, nee, de sabbatdag op de zevende dag duidt op de aardse rustdag, maar zondagsheiliging op de eerste dag der week duidt op de hemelse en eeuwige rustdag. De zevende dag moeten we niet met de eerste dag der week verwarren, want anders verwarren we de aardse met de hemelse dingen. Immers, het Koninkrijk van Christus is niet van deze wereld, evenmin de gemeente van Christus dat is, hoewel zij nog wel in de wereld is. Gods volk aan deze zijde van het graf staat dus tussen het kruis en de heerlijkheid van de eeuwige sabbat in. "Indien gij dan met Christus opgewekt zijt, zo zoekt de dingen, die boven zijn , waar Christus is, zittende aan de rechter hand Gods. Bedenkt de dingen, die boven zijn, niet die op de aarde zijn. Want gij zijt gestorven, en uw leven is met Christus verborgen in God", Kol. 3:1-3. Al degenen die de sabbatdag (op de zevende dag) willen houden, loochenen de herschepping aller dingen en zoeken een koninkrijk op deze aarde te bouwen. Sinds de uitstorting van de Heilige Geest op de Pinksterdag staat Gods volk echter in een totaal nieuwe bedeling. Gods vrijgemaakte volk leeft niet in een kloosterachtige sfeer waarin de heiliging van het vlees de toon aangeeft, nee, Gods volk is aan alle lege vormen van louter vleselijke vroomheid gestorven (Gal. 2:19). In Kol. 1:1-5 worden de heerlijkheden van het ware christendom voorgesteld die haaks staan op de onvruchtbare en wettische vormen van vleselijke en wereldse godsdiensten, van welke aard ook. Het ware christendom bestaat niet louter uit belijdenissen en leerstellingen, maar is gevestigd in het hart. Christus zegt tot Zijn discipelen: "Het Koninkrijk Gods is binnen u lieden", Luk

    dan ik natuurlijk 0,11 bieden, kreeg prompt een mailtje
    tart het noodlot niet goede vrind!

    Deze reactie is afkomstig van:
    Naam: Lucas
    en voor ik reageren kon was de ad verwijderd

  10. #520

    Standaard

    was het plaatsen van die ad. dan geen ontheiliging op zich? ;-)
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top