Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 1792 EersteEerste ... 2345614541045041004 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 17917
  1. #31
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    http://www.2dehands.be/aangeboden-19...er=100&qq=case

    Weer eentje van de mall518 groep. ziet er wel erg echt uit (logo is volgens mij juist), maar wss fake (gibby uit 79 voor 680 euris?)

    anders is dit echt wel een koopje
    Aan de hand van de foto's, echt alles klopt zo op het oog. Maar ik vrees voor dat bedrag dat je simpelweg een nepper krijgt en niet de gitaar op de foto. Voor dat bedrag en uit die tijd een SG, vergeet het maar. Die van mij is van '83, is niet eens een Custom, maar een Standard en die kostte me al €1000,- wat nog niet eens echt duur is ook nog.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Aan de hand van de foto's, echt alles klopt zo op het oog. Maar ik vrees voor dat bedrag dat je simpelweg een nepper krijgt en niet de gitaar op de foto. Voor dat bedrag en uit die tijd een SG, vergeet het maar. Die van mij is van '83, is niet eens een Custom, maar een Standard en die kostte me al €1000,- wat nog niet eens echt duur is ook nog.
    Ik heb'm aangegeven, die mall518-annonce er vanonder vond ik te verdacht, samen met de prijs. Ik weet niet wat ze ermee doen, maar swat, dit is echt wel te verdacht om zomaar voorbij te laten gaan.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    Ik heb'm aangegeven, die mall518-annonce er vanonder vond ik te verdacht, samen met de prijs. Ik weet niet wat ze ermee doen, maar swat, dit is echt wel te verdacht om zomaar voorbij te laten gaan.
    Ik weet niet of het iets uithaalt hoor, ze zijn al drie keer verwijderd geweest...

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    http://www.2dehands.nl/custom-les-pa...muziek&per=100

    Kapla, een echte gibsun! zakken...

    Als je maar lang genoeg blijft volhouden met ze eraf te kicken, krijgen ze op den duur een account/ip ban op verschillende courante 2e handssites, en dan is het al heel wat moeilijker om hun fake gedoe aan de man/vrouw te brengen.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  5. #35
    Banned
    Geregistreerd
    7 augustus 2007
    Berichten
    474

    Standaard

    Er staat replica bij

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Angry

    mss niet het juiste topic, maar dat EBAY! Ik heb een gitaar gewonnen, en betaald via PayPal. Ik krijg nu spoof/fishing mails all over the place met second chance offers, en weet ik niet wat. Best scary shit: lui die me proberen over te halen om dezelfde gitaar hen te betalen, omdat zij de winner zouden zijn enzo. 't Is omdat ik zo verschrikkelijk slim ben ;-), maar je zou er bijna intuinen.

    meer dergelijke ebay ervaringen?

    Ik heb sterk de neiging om ze n erge ziekte toe te wensen ofzo, maar mss is het verstandiger om helemaal niet te reageren....
    Laatst gewijzigd door Dweezman; 9 oktober 2007 om 16:45

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Aldeboarn
    Berichten
    1.741

    Standaard

    meer dergelijke ebay ervaringen?

    Ik heb sterk de neiging om ze n erge ziekte toe te wensen ofzo, maar mss is het verstandiger om helemaal niet te reageren....[/QUOTE]

    Melden bij ebay.Staat wel ergens in hun info hoe te reageren.En uiteraard niet op die fake mails reageren...,Dit gebeurt met enige regelmaat... gestoorde van de pot gepleurde oplichters....

    JJ
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.791

    Standaard

    Zojuist gemeld bij ebay. Nu drie meldingen, alle drie door ebay gekwalificeerd als fake.

    check:

    Dear Buyer ,

    I'm the seller of the item that you've recently bided through the eBay system.
    Item name : ********** Item number: *********** and i`ve just been contacted by the eBay staff who informed me that due to some reasons the eBay policy automatically proclaims you to be the winner by default because i want to end my item.
    I need your agreement on this so I can contact eBay to confirm you that you're the winner. I am sorry for the inconvenience, but I need an answer asap.
    Please contact me to speak more about the price.You have oportunity to purchase my item if your offer is resonable for me !!

    Waiting for your answer!


    Best regards!
    Laatst gewijzigd door Dweezman; 9 oktober 2007 om 23:05

  9. #39

    Standaard

    Hallo,
    Ik kreeg vandaag onderstaande reactie op een advertentie die ik op gitaarmarkt heb gezet. Is dit te vertouwen?
    [QUOTE]
    Voor je advertentie:
    Categorie: Elektrische gitaren; Nummer: 82551; Titel: Charvel model 1A

    is het volgende bericht verstuurd:

    Hello,
    it is a pleasure to reply to your advert,
    1)i will like to know the availability and the condition of your item posted for sale and maybe it is for sale,
    2) if possible it pics
    3)it best offer as in the last price
    4)means of payment been prefer.
    looking forward to your response asap.
    Thanks and God bless.
    regard,
    +447031948690
    please response vai this email phil_kaka005@yahoo.co.uk[QUOTE]

  10. #40
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Nope, is een scam mailtje. Niet op reageren.
    Gezocht: Ibanez DE7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top