Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1775 van 1792 EersteEerste ... 7751275167517251765177317741775177617771785 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 17.741 t/m 17.750 van 17917
  1. #17741
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Rapporteren op Marktplaats is hetzelfde als aangifte doen van je gestolen fiets; leuk voor hún statistieken, maar als slachtoffer je hebt er natuurlijk geen ruk aan, je hoort er nooit meer wat van en zelfs als de dader er al iets van hoort gaat die daardoor echt niet stoppen.
    als je als bedrijf geconfronteerd wordt met een rekening voor een marktplaats zakelijk account doordat er een vordering op je mat ligt van een deurwaarder terwijl jij dit account niet gemaakt hebt??

    dat dit komt omdat je via mail en wat valse bedrijfsgegevens die je van internet plukt zo een account kan maken en dat dit door MP niet gecontroleerd wordt door een brief te sturen naar het bedrijf waarop gereageerd moet worden voordat het account actief wordt.

    dan neem je internet fraude dus niet serieus.

    (en dit is geen fictief verhaal, is mijn werkgever overkomen)
    dus fraude bestrijding is niet echt nummer 1 op de agenda van MP

  2. #17742
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Deze is ook leuk:

    https://link.marktplaats.nl/m1882584...ontent=app_ios

    Zou het een echte oprechte oproep zijn om een gratis gitaar te scoren of niet?

  3. #17743
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    als je als bedrijf geconfronteerd wordt met een rekening voor een marktplaats zakelijk account doordat er een vordering op je mat ligt van een deurwaarder terwijl jij dit account niet gemaakt hebt??

    dat dit komt omdat je via mail en wat valse bedrijfsgegevens die je van internet plukt zo een account kan maken en dat dit door MP niet gecontroleerd wordt door een brief te sturen naar het bedrijf waarop gereageerd moet worden voordat het account actief wordt.

    dan neem je internet fraude dus niet serieus.

    (en dit is geen fictief verhaal, is mijn werkgever overkomen)
    dus fraude bestrijding is niet echt nummer 1 op de agenda van MP
    Marktplaats heeft vrijwel overal schijt aan. Meld je een merkfraude, dan gebeurt er niets. Ik heb recent ook een paar keer melding gedaan van autobedrijven die met ex BTW en soms ook ex BPM prijzen adverteren, hetgeen tegen MP's eigen regels is, maar daar doen ze ook niets op uit.

    Ik denk dat eBay oprecht verbaasd was, toen ze ontdekten dat MP razend populair bleef, aangezien MP geen enkele garantie biedt, niets tegen fraude doet en niet eens een fatsoenlijk betaalplatform heeft. Nederlanders houden nu eenmaal van een beetje rommelen en sjacheren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Deze is ook leuk:

    https://link.marktplaats.nl/m1882584...ontent=app_ios

    Zou het een echte oprechte oproep zijn om een gratis gitaar te scoren of niet?
    Er wordt letterlijk om een gratis gitaar gevraagd dus wat denk jij zelf?

  4. #17744
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Die vriendin heeft haar gitaar zelf naar de filistijnen geholpen, als je haar een gitaar kado geeft beloon je dat gedrag en leert ze daar niets van.
    Ik denk dat je haar het beste kan helpen door niks te geven.

    tis een grapje he
    Laatst gewijzigd door Pepe; 13 september 2022 om 21:32
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #17745
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ze leidt aan autisme dus kleine kans dat ze er wat van leert als je haar straft 🙈

  6. #17746
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ze leidt aan autisme dus kleine kans dat ze er wat van leert als je haar straft ��
    Nu is het mij in al die jaren nog steeds niet duidelijk waar jij wel verstand van hebt, dit is weer zo'n onderwerp.

  7. #17747
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ze leidt aan autisme dus kleine kans dat ze er wat van leert als je haar straft 
    ehh, ik denk dat degene die wat heeft geleerd de partner is:

    Ze is hem door mij geflipt en heeft uit frustratie haar gitaar kapot geslagen. Ik heb spijt van mijn daad. Als ik haar de ruimte had gegeven had de gitaar nog geleefd.

  8. #17748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Nu is het mij in al die jaren nog steeds niet duidelijk waar jij wel verstand van hebt, dit is weer zo'n onderwerp.
    NEE.......... ik doe ut niet

    Wel dus


    Sellulfs the Queen viel niet te saven

    Beetje kut smoes
    Ok..............

  9. #17749
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Maar er is inderdaad echt een Hans (of Henk?) uit Roden die regelmatig precies dat soort vage bagger gitaren met bijbehorende vaag-misleidende teksten aan de man probeert te brengen. Ik zie hem regelmatig voorbij komen in mijn mp-feed.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Henk idd met zijn “relic vibe” en zogenaamde handtekeningen. Maar goed, hij koopt dus ws Affinity’s voor 225 en vraagt dan 299 na een “relic” job. Ach ja.

  10. #17750
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Henk idd met zijn “relic vibe” en zogenaamde handtekeningen. Maar goed, hij koopt dus ws Affinity’s voor 225 en vraagt dan 299 na een “relic” job. Ach ja.
    Er zat een paar jaar terug net zo'n gast in Assen, de relic garage oid. Zelfde soort bagger maar vroeg er wat meer voor. Het houdt ze van de straat neem ik aan.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top