Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1735 van 1792 EersteEerste ... 73512351635168517251733173417351736173717451785 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 17.341 t/m 17.350 van 17917
  1. #17341
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard

    Lijken wel houtschroeven met platkop in die elementen.

  2. #17342
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Geen twijfel over het item in de advertentie hoor, maar wel over de whereabouts, en ik wist even niet waar ik het dan wel moest plaatsen: https://link.marktplaats.nl/m1652594586
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  3. #17343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Geen twijfel over het item in de advertentie hoor, maar wel over de whereabouts, en ik wist even niet waar ik het dan wel moest plaatsen: https://link.marktplaats.nl/m1652594586
    Mooie Framus! zonde dat hij zoek is!!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  4. #17344
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Het staat netjes vermeld en je ziet het van een km afstand nog, maar toch...



    En waarom?

    Omdat ik de Gear4Music logo niet mooi vond, heb ik daar iets op gevonden en maakt dit dus een uniek gitaartje ;-).
    Ik zou me dan weer eerder storen aan de headstock dan aan een Gear4Music logo
    "Meten is weten, gissen is missen"

  5. #17345
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 september 2002
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    470

    Standaard

    Vinden jullie hiervan? Mojo for days qua looks vind ik. Aardig wat gegoogled, maar kan weinig vinden.

    Zijn deze van multiplex? En zo ja, is dit een reden om em te laten liggen?

    https://link.marktplaats.nl/m1667854...ontent=app_ios

  6. #17346

    Standaard

    Geen idee, zou wel even checken of die trussrod het nog een beetje doet (foto 6). Steekt een stuk verder uit dan andere bullet trussrods, welke ik voorbij heb zien komen. Vraag me af of ie vervangen moet worden.

  7. #17347

    Standaard

    https://link.marktplaats.nl/m1673753396

    "Made in Memphis Tenessee in 1957, it is unknown how or when the guitar traveled from America to Germany,moreover to Gibson´s Headquarters in Berlim. It came out of storage in the year of July 2018, when itwas handed to the owner in Amsterdam. The former owner is a grand collector, and
    has asked not to be mentioned, for the guitar was a gift."
    Wat een Jokkebrok ...

  8. #17348
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Morris is meestal een best behoorlijke kwaliteit en gewoonlijk geen multiplex, een buitenbeentje uit Japan in de 60er en 70er jaren omdat er achter dit merk een echte fabriek stond. Het merk maakte echter voornamelijk akoestische gitaren en de eerste solidbody's werden dan ook uitbesteed aan het bekende Japanse sweatshop-circuit dus die vroege zouden ook best wat multiplex gevallen tussen kunnen zitten.

    Ikzelf heb een Jazzbass van Morris gehad van 1975 tot 2019 en die is nog steeds meer dan OK (is nu van een vriend van me). Geeft natuurlijk geen garantie voor deze, naast de genoemde trussrod zou ik de fretten ook eens goed bekijken want die lijken op de foto's ook behoorlijk gesleten.

  9. #17349
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 september 2002
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chew Bekijk bericht
    Geen idee, zou wel even checken of die trussrod het nog een beetje doet (foto 6). Steekt een stuk verder uit dan andere bullet trussrods, welke ik voorbij heb zien komen. Vraag me af of ie vervangen moet worden.
    Bedankt! Hij steekt idd een stuk verder uit dan alle andere pics die ik kan vinden


    Is ie dan stuk oid? Ben niet de grootste trekstangexpert

  10. #17350
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 september 2002
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwispelhond Bekijk bericht
    Morris is meestal een best behoorlijke kwaliteit en gewoonlijk geen multiplex, een buitenbeentje uit Japan in de 60er en 70er jaren omdat er achter dit merk een echte fabriek stond. Het merk maakte echter voornamelijk akoestische gitaren en de eerste solidbody's werden dan ook uitbesteed aan het bekende Japanse sweatshop-circuit dus die vroege zouden ook best wat multiplex gevallen tussen kunnen zitten.

    Ikzelf heb een Jazzbass van Morris gehad van 1975 tot 2019 en die is nog steeds meer dan OK (is nu van een vriend van me). Geeft natuurlijk geen garantie voor deze, naast de genoemde trussrod zou ik de fretten ook eens goed bekijken want die lijken op de foto's ook behoorlijk gesleten.
    Dank voor de uitgebreide reactie!
    Ben oudgediende op dit forum maar jaren niet ingelogged. Leuk om te zien dat er nog actie is.

    Thing is, ik heb een principe overeenkomst met de verkoper op marktplaats maar begin me nu toch af te vragen of ik niet teveel ga betalen voor een multiplex gitaar. In deze vid zie je een volgens mij identieke gitaar, maar dan met een gescheurde body. Is dit multiplex?

    https://youtu.be/ImW1AFEDIc8?t=93

    Wbt frets hoe/waar zie je de slijtage?




    Het is de bedoeling dat dit mijn eerste vintage gitaar wordt. Bekoop ik me hier aan?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top