Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1710 van 1792 EersteEerste ... 71012101610166017001708170917101711171217201760 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 17.091 t/m 17.100 van 17917
  1. #17091
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Hij hangt ook al een tijdje in mijn home pagina op MP.
    Beide zijn er weer af.

    Overigens kwam die donkere mij bekend voor. Stond volgens mij een hele tijd geleden te koop, ergens in Brabant als ik me niet vergis. Heb toch nog wat contact gehad met de verkoper. Natuurlijk zou dit een ander exemplaar kunnen zijn in dezelfde configuratie, maar zo met het steeds op en af van de advertentie onder verschillende accounts...

    Sluit niet uit dat ik ooit een CS Tele ga kopen maar deze is me iets te fishy.

  2. #17092

    Standaard

    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...reviousPage=lr

    Is dit wel een reeële vraagprijs? Voor de kenners.

  3. #17093
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Haal er maar een nul vanaf 😆
    Voor dat geld heb je een Japanse Tokai tweedehands of zelfs een Gibson lp studio.

  4. #17094
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Omdat deze versie best gewild is en al lang uitverkocht is gaat deze niet weg voor de originele prijs.
    Dus hij vraagt meer dan de nieuwwaarde alsof het een collectors item is? Leg hem maar 40 jaar in een koffer weg en probeer het dan nog eens

  5. #17095
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.366

    Standaard

    Kon geloof ik alleen met Fender Classic Players he ?
    Moet trouwens bekennen, 't is not my cup of tea, maar 't ziet er wel serieus goed uit die HB.
    Doet me een beetje denken aan Orpheo zijn zelfbouw.

  6. #17096
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.490

    Standaard

    Uitverkocht is geen geweldig argument, er zijn meer gitaren niet meer te koop dan wel.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #17097

    Standaard

    Is erik zijn collectie aan het "uitdunnen" ?

  8. #17098

    Standaard

    Wie weet; misschien wel.

  9. #17099
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Dus hij vraagt meer dan de nieuwwaarde alsof het een collectors item is? Leg hem maar 40 jaar in een koffer weg en probeer het dan nog eens
    Zo is de gitaar wel een beetje bedoeld, want er zijn er maar een paar honderd van gemaakt en die waren binnen een paar weken weg. Qua specs. (en daar houden we toch zo van?) veel waar voor de 499 EUR die hij kostte. Ik had nog nooit van Hunter Engel gehoord, wij hebben Splinter Chabot op dat gebied, maar hij schijnt heel populair te zijn.




    Ik heb voor mijn 3 HB gitaren samen incl. andere pups ongeveer hetzelfde betaald.

  10. #17100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Kon geloof ik alleen met Fender Classic Players he ?
    Heb er 2008-2009 zo ongeveer twee gekocht. Zo'n blauwe strat nieuw voor 650, verbaas me er over dat ze nu voor zo'n beetje dat geld ook op marktplaats gaan ja. De andere die ik heb is een Baja tele (hele vette gitaar trouwens), weet niet meer wat ik daar tweedehands toen voor heb neergelegd maar veel meer dan 400 zal het niet zijn geweest. Staat er nu eentje op MP waar al 800 op geboden is. Bizar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top