Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1688 van 1792 EersteEerste ... 688118815881638167816861687168816891690169817381788 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.871 t/m 16.880 van 17917
  1. #16871
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Kom net thuis van boodschappen + tanken in Deutschland. Woon hier sinds m'n 18e oftewel 38 jaar. De aspirant kopers uit mijn voorbeelden kwamen overigens allemaal uit het westen; Randstad en Zeeland.

  2. #16872
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Mijn ervaring is dat de grootste kniepers uit het gebied Arnhem/Winterswijk komen, zo zie je maar weer. Die tanken in Duitsland omdat het daar 1.2 cent euro goedkoper is en die maken misbruik van een blinde invalide die per ongeluk een verkeerde prijs op een webshop plakt.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #16873
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.266

    Standaard

    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/m1472745281-fender-stratocaster.html?c=c41b759082ce0aa7411a74e54f8dbd 13&previousPage=home&fbclid=IwAR0hW66J1Gd8J9NveIFv vTJyYG9Mxg7nsHFigOtdbAILY4qPDcStrIQPNWk

    Beschrijving

    Hallo, Om een nieuw project te financieren, verkoop ik mijn model Mexicaanse stratum 2019. De gitaar komt uit gitaarbouwer voor een complete aanpassing, inclusief vibratie en handvat. Het is ook opgewaardeerd met spatbordblokkering en een nieuwe, mooiere slagplaat (naar mijn smaak) Originele onderdelen worden geleverd met.







  4. #16874
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Het doet mij denken aan een oplichter die mij ooit te pakken had. Gaf ook een adres op Texel op. Wilde versturen. Ze kiezen vaak bewust een afgelegen plaats als zogenaamde woonplaats, gecombineerd met een erg lage vraagprijs, zodat mensen genoegen nemen met versturen. Ik heb een bericht gestuurd om eens te proberen uit te vissen of het dezelfde boef is.

  5. #16875
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Spartbordblokinleg? Mudguardblockinlay?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #16876
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Nee ouwe, goed lezen. Spatbordblokkering! Je gaat toch niet vertellen dat je niet weet wat dat is met jouw ervaring??

  7. #16877
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Blokker ken ik, is mijn Brabantia dealer.

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #16878
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mijn ervaring is dat de grootste kniepers uit het gebied Arnhem/Winterswijk komen, zo zie je maar weer. Die tanken in Duitsland omdat het daar 1.2 cent euro goedkoper is en die maken misbruik van een blinde invalide die per ongeluk een verkeerde prijs op een webshop plakt.
    Gisteren benzine getankt voor 1,34 per liter. Boodschappen doe ik daar sowieso, meer keus (op fruit na), een betere keus, gratis parkeren, vriendelijk personeel.... niet zo moeilijk dan... toch...??

  9. #16879
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Het doet mij denken aan een oplichter die mij ooit te pakken had. Gaf ook een adres op Texel op. Wilde versturen. Ze kiezen vaak bewust een afgelegen plaats als zogenaamde woonplaats, gecombineerd met een erg lage vraagprijs, zodat mensen genoegen nemen met versturen. Ik heb een bericht gestuurd om eens te proberen uit te vissen of het dezelfde boef is.
    goedkoop, locatie op Texel en kon alleen versturen, PS4 die mijn kleinzoon kocht. is gewaarschuwd, kon het toch niet laten en dus zijn spaargeld weg en weer zo een oplichter snel wat rijker.

  10. #16880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Gisteren benzine getankt voor 1,34 per liter. Boodschappen doe ik daar sowieso, meer keus (op fruit na), een betere keus, gratis parkeren, vriendelijk personeel.... niet zo moeilijk dan... toch...??
    Tiepisch gevalletje van een anschluß zoekende buurman
    Om vriend brad te phrazieren...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top