Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1670 van 1792 EersteEerste ... 670117015701620166016681669167016711672168017201770 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.691 t/m 16.700 van 17917
  1. #16691
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwispelhond Bekijk bericht
    Nou ja, de gitaar ziet er wel echt uit maar de tekst is duidelijk vertaald (wie hier gebruikt bv. ponden als gewichtsmaat?) dus het zou best wel eens een oplichter kunnen zijn. De bieders zijn daar wel van overtuigd kennelijk.
    Ik acht Google nog niet in staat om iets typisch Nederlands als "Er zijn geen kop- / nekbreuken of reparaties." te maken van een andere taal.

  2. #16692
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Ik denk zelf dat oplichters inmiddels wel door hebben dat de meest duidelijke vertaalfouten even gecorrigeerd moeten worden, die advertentie kopieerders groeien heus wel mee met de kennis van de potentiële slachtoffers.

    Nogmaals, ik zie op de foto's een typische -Norlin- Les Paul, ik zelf zou bij interesse even contact zoeken met de verkoper, dan weet je snel genoeg of het een echte verkoper of een oplichter is.

  3. #16693
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.360

    Standaard

    NPO heeft zo een programma over/door een dude die zijn roots in Nigeria onderzoekt.
    In die show zie je een veelheid Nigerianen voorbij komen die marketing studeren, of solliciteren op een marketing job.
    Bedenk je automatisch; ooh, MP translator bedoelen ze...

  4. #16694
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    De advertentie is door MP verwijderd en kreeg een berichtje dat MP het account ook verwijderd had. De adverteerder een mailtje gestuurd, maar geen reactie ontvangen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #16695
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 november 2001
    Locatie
    Fryslan
    Berichten
    1.380

    Standaard

    No shipping to Nigeria Heb ooit een mail wisseling gehad met zo'n Nigeriaan die beweerde oceanograaf te zijn, Hij zat op een boorplatform in de Noordzee..." I'm a God fearing person."

    Laatst wat ads gezien op MP in keurig ABN over Kempers. Het enige wat het nog weggaf waren de lokaties, allemaal aan de randen van NL, en de te lage vraagprijzen.

  6. #16696
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    https://link.marktplaats.nl/m1432765766

    Bij mij is deze finish niet bekend en het logo is te klein (?). Vandaar twijfel...Chinees kopietje?
    Gibson, what else...?

  7. #16697

    Standaard

    Het is idd een wat a-typische PRS, zou het een oudje kunnen zijn?
    Als je bij zijn oude advertenties kijkt zie je dat hij vorige maand een Gibson te koop had staan met als sticker op de koffer J’aime Le Bois. Hij noemt zich James de Bois. Als hij een oplichter is gaat hij wel heel ver.

    Aanvulling: de pick-ups lijken mij niet de originele dus “in nieuwstaat verkerende en originele” klopt iig niet.
    Laatst gewijzigd door Moskie; 13 augustus 2019 om 16:40

  8. #16698
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    De (wilkinson vs100 style) brug vind ik ook vreemd voor een PRS?

  9. #16699

  10. #16700
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Zegt niet zoveel, dat er iemand met die naam op het internet te vinden is, je moet een connectie tussen de consultant en een gitaar vinden.
    Ik gok dat dat lastig zal zijn.
    Ik zie wel een soort constante in zijn advertenties maar niet heel duidelijk. Vaag.

    Wat die gitaar betreft, ben geen PRS kenner. Maar eerste wat mij opvalt, dots ipv seagulls en de toets is een soort van teak waar ik donker palissander of ebben verwacht.
    De top is burl maar hij noemt het tijger, dat is al helemaal iets dat..

    volgens mij kunnen we iig vaststellen dat de verkoper ook geen PRS kenner is.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top