Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1657 van 1792 EersteEerste ... 657115715571607164716551656165716581659166717071757 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.561 t/m 16.570 van 17917
  1. #16561

    Standaard

    [QUOTE=vulvasonic;3412326]We vergeten Marktplaats.nl even en verhuizen naar Reverb.com. Gaat u mee?
    Op dit moment (u kunt het rustig even bekijken, want ik heb het vermoeden dat het nog wel even online blijft staan) wordt er vanuit Tokio een echte originele Japanse Boss GE-7 aangeboden, inclusief het originele doosje (niet onbelangrijk dunkt mij!!!) voor een prijsje van €1.519,41 plus €27,20 verzendkosten. Maar dan heb je er wel eentje in nieuwstaat!
    En ach, met Japanners valt prima te onderhandelen, dus misschien lul je er nog wel een eulootje of dliehondeld af.

    Succes! [/QUOTE
    Was misschien makkelijker om een linkje te plaatsen, want ik heb deze niet gevonden..

  2. #16562
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    We vergeten Marktplaats.nl even en verhuizen naar Reverb.com. Gaat u mee?
    Op dit moment (u kunt het rustig even bekijken, want ik heb het vermoeden dat het nog wel even online blijft staan) wordt er vanuit Tokio een echte originele Japanse Boss GE-7 aangeboden, inclusief het originele doosje (niet onbelangrijk dunkt mij!!!) voor een prijsje van €1.519,41 plus €27,20 verzendkosten. Maar dan heb je er wel eentje in nieuwstaat!
    En ach, met Japanners valt prima te onderhandelen, dus misschien lul je er nog wel een eulootje of dliehondeld af.

    Succes!
    Malktplaats en levelb.com 😂😂


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #16563

    Standaard

    Veel orginele gezien (op dit moment zelfs twee in Nederland) voor onder 1000.
    Ik dacht zo’n 250 maar dat is dus te laag, begrijp ik. Deze heeft geen 6-selector maar volgens mij 3.
    Neen, ik laat hem voorbij gaan.
    Dank voor je antwoord

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Vrij bekende copie, Fuji maakten de setneck versie voor Ibanez.
    Met die pickups is het op zich geen rare deal
    Ik hou min of meer aan: de schroefneck voor 400, de set neck copies voor 600 en het origineel rond de 1200
    niet dat iedereen zich aan mijn prijzen houd

  4. #16564
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    haha ik weet niet of dit de juiste plek is maar dit slaat wel alles hehe:
    https://nl.aliexpress.com/store/prod...495a5559ELK7cP
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  5. #16565
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Je denkt dat het geen echte is...?

  6. #16566
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Je denkt dat het geen echte is...?
    nee ik bedoel dat de chibson namaak chinezen wel echt erg ver gaan lately, t wordt steeds gekker :P
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  7. #16567
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb zo ongeveer ieder merk en iedere special zoals EVH, SRV, etc. voorbij zien komen bij die lui.

  8. #16568
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Wie is hier een beetje thuis in Tokai? Ik ben in overleg over een ruildeal waarbij ik een Tokai Explorer EX55 zou verkrijgen. Nu ben ik op zoek naar info en nu rijzen er vragen. Tokai’s zouden beginnen met een letter met 7 cijfers er achter. Degene waar het om gaat heeft geen letter en 6 cijfers. Op het net kom ik er niet echt uit.
    Wie helpt mij op weg?

    Het gaat om deze:

    Tokai EX55 Explorer http://link.marktplaats.nl/m13834884...app_ios_tablet
    Laatst gewijzigd door Jan Buurman; 21 maart 2019 om 19:48
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  9. #16569
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zal niet veel info te vinden zijn over Koreaanse Tokai's. Weet je wel zeker dat je zo'n gitaar wil hebben? Ik heb Explorers altijd gaaf gevonden maar dan wel bij iemand anders of aan de muur. Bovendien is deze van Ibanez hout (linde body, esdoorn neck) gemaakt als ik me niet vergis en dat zal toch wat anders klinken.

  10. #16570
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Het kan ook een Chinees zijn. De natural uitvoering kan een korina body hebben, maar de info daarover op het net is niet eensluidend.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top