Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1654 van 1792 EersteEerste ... 654115415541604164416521653165416551656166417041754 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.531 t/m 16.540 van 17917
  1. #16531
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    uitlijning, sinaasappelhuid, dat gaat nog, maar die druiper in de cutaway, aan de achterkant, brr.

  2. #16532
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Zit aan de achterkant, dat ziet niemand....




  3. #16533

    Standaard

    Dat die Jules de Corte tegenwoordig ook al gitaren verft?Wist ik niet.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  4. #16534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Bestickerd bouwsel met sinaasappel huidje...

    Fender Thinline Telecaster
    http://link.marktplaats.nl/m13691682...ontent=app_ios

    
    Er staat toch nergens dat het een Fender is? Enkel de elementen en de slagplaat.. Of heeft hij de omschrijving veranderd?
    Laatst gewijzigd door turboblues; 31 januari 2019 om 09:10 Reden: schrijffout

  5. #16535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door turboblues Bekijk bericht
    Er staat toch nergens dat het een Fender is? Enkel de elementen en de slagplaat.. Of heeft hij de omschrijving verandert?
    Vind het ook nog wel meevallen... Hoewle het prijskaartje van 650 wel doet hinten op een evt echte.

    Neemt niet weg dat ik welke nepperd dan ook aanbieden maar matig vind, maar dat is een ander punt. Ook al zet je erbij dat het een chibson is bijv, ding blijft op de markt komen en lang niet iedereen is zo netjes...

  6. #16536
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Is het gebruik van zo'n logo dan op zich niet al illegaal? Qua misleiding; ik vind het al misleiding als je er niet bij zegt dat het geen Fender is terwijl er Fender op staat. Ik vind het trouwens een beetje sneu dat de verering van sommige merken zo ver gaat dat mensen er een logo van op hun knutselgitaar willen hebben. Wees gewoon trots op wat je hebt. Of het nu een London City of SX of Squier of eigen knutselwerk is. In dit geval is het zelfs een beetje potsierlijk. Als een een Rolls Royce engeltje op de motorkap van een Datsun.

  7. #16537
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Volgens mij is het gebruik van een logo illegaal zodra er geen toestemming voor is. Dus ook een fender t-shirt van Aliexpress mag niet. Biedt je het te koop aan dan ben je strafbaar, ook al meldt je dat het een replica is. Beetje zoals een gestolen fiets verkopen en dit dan 'netjes' vermelden.

  8. #16538
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door turboblues Bekijk bericht
    Er staat toch nergens dat het een Fender is? Enkel de elementen en de slagplaat.. Of heeft hij de omschrijving verandert?
    Toen ik de advertentie zag stond er onder het kopje 'kenmerken' bij 'merk' wel degelijk Fender ingevuld.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  9. #16539
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.488

    Standaard

    Als het een kwestie van toestemming is moet je dus zeggen dat je toestemming hebt.

    Daar zijn mensen enorm gevoelig voor, autoriteit erbij halen, zeggen dat je toestemming hebt.
    Of je zegt, nee hoor, dit slot klemt gewoon heel erg van zichzelf.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #16540
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door turboblues Bekijk bericht
    Er staat toch nergens dat het een Fender is? Enkel de elementen en de slagplaat.. Of heeft hij de omschrijving verandert?
    Dat stond er wel, na contact te hebben gehad met de verkoper heeft hij eea gewijzigd. Gelukkig.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top