Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1642 van 1792 EersteEerste ... 642114215421592163216401641164216431644165216921742 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.411 t/m 16.420 van 17917
  1. #16411
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    Misschien kunnen ze er niks mee als je niet heel duidelijk erbij zegt (evt met foto's van echt versus de nepper) waaruit blijkt dat het een nepper is? Je hebt natuurlijk wel met volstrekte leken te maken.
    Dat vraag ik mij ook af als Gibson leek.

  2. #16412
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Nou nog een keer dan. Natuurlijk moet iedereen doen wat hij of zij wilt. Maar neem dan op zijn minst iemand mee die verstand heeft van Gibsons. Iemand die kan zien of het een nepper is of niet.
    Ik kon toevallig niet mee, dus ik heb een melding via Internet gedaan.

  3. #16413
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Marktplaats krijgt honderden meldingen per dag met van alles en nog wat. De een kan zijn plaatjes niet zien, de ander klaagt over reclame en weer een die zegt dat de uitlaat van die Mercedes niet origineel is.
    Marktplaats stuurt dan een automatisch mailtje: bedankt voor uw melding!
    Er is een stagiair die door al die mailtjes ploegt en als ie een technische storing tegenkomt sluist ie het door naar de helpdesk.
    De rest gooit ie weg.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 27 september 2018 om 16:14
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #16414
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    En ondertussen reclame maken dat een auto die je via MP koopt gegarandeerd ok is.

  5. #16415
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Zo werken Zalando, Amazon & Bol ook. Het heeft eigen producten (?) maar grootste deel komt van "partners".
    Je bestelt bij Bol, maakt geld over naar Bol maar versturen gaat direct vanuit die partner.
    Je kan ook bij die partner zelf bestellen maar het voordeel van zo'n Bol is het one shop one stop systeem.
    Tot er wat mis gaat.
    Dan zegt Bol, u kan zelf contact opnemen met onze "partner", wij weten van niks.
    Dat klopt natuurlijk, men weet niet eens wat het is.
    Bol maakt enkel reclame, net zoals Marktplaats dat doet.
    Maar Bol geeft garantie want je maakt geld naar hun over, Marktplaats zit daar niet tussen, die zorgt alleen dat de site goed werkt.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #16416
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Tot er wat mis gaat.
    Dan zegt Bol, u kan zelf contact opnemen met onze "partner", wij weten van niks.
    Wettelijk is dat natuurlijk niet zo. Degene die levert is ook verantwoordelijk.
    Zo bleek toen Bol gewoon per post vuurwerkpakketten leverde. Natuurlijk wisten ze van niks, ze wisten niet eens dat het op hun site te bestellen was. De "partners" zetten hun artikelen zelf zonder medeweten van Bol online. Geen controle, alles ter goeder trouw.
    Laatst gewijzigd door Plant; 28 september 2018 om 01:39
    "Meten is weten, gissen is missen"

  7. #16417
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Wettelijk is dat natuurlijk niet zo. Degene die levert is ook verantwoordelijk.
    Zo bleek toen Bol gewoon per post vuurwerkpakketten leverde. Natuurlijk wisten ze van niks, ze wisten niet eens dat het op hun site te bestellen was. De "partners" zetten hun artikelen zelf zonder medeweten van Bol online. Geen controle, alles ter goeder trouw.
    Nee, wettelijk houd dat niet.
    Wat Bol heeft bedacht is dat je een email via Bol naar de partner stuurt, men fungeert als email client.
    Het is een systeem van communicerende vaten dat op een bepaalde manier wel werkt. Bijvoorbeeld, als er een pakje niet is aangekomen moet de "partner" de vervoerder aanspreken want die zijn de opdrachtgever terwijl Bol op zijn beurt weer opdrachtgever is van de "partner"
    Dus bij malheur kan je druk zetten bij Bol wetend dat die druk gaat zetten bij de "partner" OF je kan druk zetten bij de "partner" wetende dat Bol op de achtergrond toekijkt.
    Mooi allemaal he.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #16418
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Om de consument tegen dit soort dingen te beschermen kan deze aankloppen bij de partij waar hij de koop heeft gesloten.
    Ooit een nieuwe keuken gekocht waarvan de combi het niet bleek te doen. Kon ik zelf wel even regelen met de fabrikant. Nou nee dus, ik heb 'm bij jou gekocht dus ik claim bij jou m'n garantie. Uiteindelijk is het gewoon een simpele schuttingmentaliteit waarbij ze zichzelf van wat werk willen ontslaan maar als je even uitlegt wat ze zelf al weten komt er schoorvoetend wel wat beweging.

    Ik weet niet of het houdt dat Bol.com slechts email client is, ik heb met hen nooit ellende gehad. Ze zullen vast wal algemene voorwaarden hebben opgesteld met mensen die er meer verstand van hebben dan ik, maar het feit dat ik op de site van Bol.com een betaling doe geeft me als consument toch vrij duidelijk het vermoeden dat ik zaken doe bij Bol.com. Hoe zij het dan logistiek inrichten lijkt me niet echt het probleem van de consument, maar iedereen die ze er mee om de tuin leiden is weer een probleem minder om op te lossen

  9. #16419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Ze kunnen moeilijk bij elk wis wasje de advertenties verwijderen.
    Omdat een HaroldA dat graag wilt. Volledig begrijpelijk dat dat niet gebeurd.
    Hoe de fuck is HaroldA ??
    Als nou iemand van Gibson zou reageren met de mededeling dat er een fake gitaar op staat wordt het denk ik wel gehonoreerd .

    En voor de zoveelste keer ALS JE GEEN VERSTAND VAN ZAKEN HEB KOOP DAN NIET OP MARKTPLAATS OF NEEM IEMAND MEE DIE ER WEL VERSTAND VAN HEEFT.. het leven kan zo simpel zijn
    Iemand van gibson, en hoe zie je dat voor je "hallo ik ben iemand van gibson en die dingen zijn niet echt van ons, groeten van iemand van gibson" ja dat gaat mp echt herkennen.
    Maar in 1 ding heb je gelijk , ALS JE GEEN VERSTAND VAN ZAKEN HEBT MOET JE JE ER NIET MEE BEMOEIEN !

  10. #16420
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneakie peakie Bekijk bericht
    Iemand van gibson, en hoe zie je dat voor je "hallo ik ben iemand van gibson en die dingen zijn niet echt van ons, groeten van iemand van gibson" ja dat gaat mp echt herkennen.
    Maar in 1 ding heb je gelijk , ALS JE GEEN VERSTAND VAN ZAKEN HEBT MOET JE JE ER NIET MEE BEMOEIEN !
    Ja eigenlijk komt het daar wel op neer. Je maakt contact met een service manager van Gibson en die helpt je verder.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top