Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1641 van 1792 EersteEerste ... 641114115411591163116391640164116421643165116911741 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.401 t/m 16.410 van 17917
  1. #16401
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    En voor de zoveelste keer ALS JE GEEN VERSTAND VAN ZAKEN HEB KOOP DAN NIET OP MARKTPLAATS OF NEEM IEMAND MEE DIE ER WEL VERSTAND VAN HEEFT.. het leven kan zo simpel zijn
    Volgens mij is de redenering hopelijk nog steeds: klootzakken die doelbewust neppers als zijnde echt verkopen tegen navenant prijskaartje maken bewust misbruik van argeloze en onwetende kopers, en moeten daarom gerapporteerd worden.

  2. #16402
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Volgens mij is de redenering hopelijk nog steeds: klootzakken die doelbewust neppers als zijnde echt verkopen tegen navenant prijskaartje maken bewust misbruik van argeloze en onwetende kopers, en moeten daarom gerapporteerd worden.
    Ja, maar dan met MEER HOOFDLETTERS want dat is stoer.

  3. #16403
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Volgens mij is de redenering hopelijk nog steeds: klootzakken die doelbewust neppers als zijnde echt verkopen tegen navenant prijskaartje maken bewust misbruik van argeloze en onwetende kopers, en moeten daarom gerapporteerd worden.
    Ja Mark maar dat is nou net mijn hele punt een argeloze onwetende koper heeft daar niets te zoeken.
    Een onwetend iemand moet naar een betrouwbare winkel gaan. Als alle kopers die geen verstand van zaken zouden hebben dat zouden doen, was het hele nep gebeuren zo weg.

  4. #16404
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Nee, het hele punt is dat jij volstrekt ten onrechte Harold loopt af te blaffen. Ja, Harold kan best irritant zijn, maar hij heeft wel gelijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #16405
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Iedere argeloze koper mag lekker zelf weten waar ie zijn spul koopt.
    Rare omgekeerde redenering overigens. Als die neppers er niet waren konden die argeloze kopers gewoon veilig iets kopen…
    En die onwetende iemand mag dus prima naar een echte winkel gaan en zich juist dat product laten aansmeren waar die eerlijke winkelier toevallig net de grootste marge op heeft.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Ja Mark maar dat is nou net mijn hele punt een argeloze onwetende koper heeft daar niets te zoeken.
    Een onwetend iemand moet naar een betrouwbare winkel gaan. Als alle kopers die geen verstand van zaken zouden hebben dat zouden doen, was het hele nep gebeuren zo weg.

  6. #16406
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Nee, het hele punt is dat jij volstrekt ten onrechte Harold loopt af te blaffen. Ja, Harold kan best irritant zijn, maar hij heeft wel gelijk.
    Jij ook bedankt voor je zinvolle bijdrage,
    Het valt niet mee om een ander mening te hebben hier.
    Mijn mening is dacht ik duidelijk,

    Het zijn altijd de koopjes jagers die voor marktplaats of soort gelijke sites gaan.
    Voor een dubbeltje op de eerst rang willen zitten en dan klagen als ze besodemieterd worden, ik kan er echt niet mee zitten.
    Voor die nepper vragen ze 1800 euro een nieuwe die er op lijkt kost het dubbele tja ....
    Meestal gaat het nog om grotere verschillen 500-600 euro voor een gitaar die nieuwe 2400 euro kost, wat denk je dan als je voor zoiets gaat ??
    Je zet toch ook je fiets op slot, je doe toch ook je deur op slot en ramen dicht als je huis verlaat. Gewoon normale dingen. Zo ga je niet op een tweedehands site dingen lopen kopen waar je geen verstand van heb simpel zat

  7. #16407
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Iedere argeloze koper mag lekker zelf weten waar ie zijn spul koopt.
    Rare omgekeerde redenering overigens. Als die neppers er niet waren konden die argeloze kopers gewoon veilig iets kopen…
    En die onwetende iemand mag dus prima naar een echte winkel gaan en zich juist dat product laten aansmeren waar die eerlijke winkelier toevallig net de grootste marge op heeft.
    Het feit is dat de neppers er zijn.
    Nou nog een keer dan. Natuurlijk moet iedereen doen wat hij of zij wilt. Maar neem dan op zijn minst iemand mee die verstand heeft van Gibsons. Iemand die kan zien of het een nepper is of niet.

  8. #16408
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.074

    Standaard

    Dus deze barmhartige Samaritanen voorzien slechts in een behoefte van de markt?
    Hun goede intenties blijkt wel uit hun vraagprijzen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Het feit is dat de neppers er zijn.
    Nou nog een keer dan. Natuurlijk moet iedereen doen wat hij of zij wilt. Maar neem dan op zijn minst iemand mee die verstand heeft van Gibsons. Iemand die kan zien of het een nepper is of niet.

  9. #16409
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Jij ook bedankt voor je zinvolle bijdrage,
    Het valt niet mee om een ander mening te hebben hier.
    Mijn mening is dacht ik duidelijk,

    Het zijn altijd de koopjes jagers die voor marktplaats of soort gelijke sites gaan.
    Voor een dubbeltje op de eerst rang willen zitten en dan klagen als ze besodemieterd worden, ik kan er echt niet mee zitten.
    Voor die nepper vragen ze 1800 euro een nieuwe die er op lijkt kost het dubbele tja ....
    Meestal gaat het nog om grotere verschillen 500-600 euro voor een gitaar die nieuwe 2400 euro kost, wat denk je dan als je voor zoiets gaat ??
    Je zet toch ook je fiets op slot, je doe toch ook je deur op slot en ramen dicht als je huis verlaat. Gewoon normale dingen. Zo ga je niet op een tweedehands site dingen lopen kopen waar je geen verstand van heb simpel zat
    Je mag best een andere mening hebben, maar waarom moet dat in capslock met termen als jankerd om de boel op te fleuren? Het maakt je mening niet bepaald sterker.

    En los van een wel of niet aannemelijke prijs, het mag gewoon niet. Het is illegaal om namaak te verkopen, verkoopsites zouden daar iets mee moeten doen. Op z'n minst de advertentie verwijderen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #16410
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Dus deze barmhartige Samaritanen voorzien slechts in een behoefte van de markt?
    Hun goede intenties blijkt wel uit hun vraagprijzen.
    Op deze manier heeft discussiëren geen zin, maakt niet uit.,, prima
    Ik vraag me echt af of je zo ook zou praten face to face

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top