Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1626 van 1792 EersteEerste ... 626112615261576161616241625162616271628163616761726 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.251 t/m 16.260 van 17917
  1. #16251
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.979

    Standaard

    Ah gangsta Erik was me voor respect bradda

  2. #16252

    Standaard

    Misschien kan ik het mis hebben maar ik heb het gevoel dat er 'iets' niet klopt aan deze USA Tele:

    https://link.marktplaats.nl/m1300924544

  3. #16253
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Locatie
    Oosterhout
    Berichten
    158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revolver Bekijk bericht
    Misschien kan ik het mis hebben maar ik heb het gevoel dat er 'iets' niet klopt aan deze USA Tele:

    https://link.marktplaats.nl/m1300924544
    Ik heb hetzelfde gevoel

  4. #16254
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revolver Bekijk bericht
    Misschien kan ik het mis hebben maar ik heb het gevoel dat er 'iets' niet klopt aan deze USA Tele:

    https://link.marktplaats.nl/m1300924544
    En dan hou je het "original contour body" decal over dus dat plak je dan maar aan de achterkant!
    Eigenlijk zou je dat soort dingen niet moeten zeggen want ze lezen deze rubriek.
    Maar soit, doet ie wel weer wat anders onnozels.

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #16255
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Locatie
    Oosterhout
    Berichten
    158

    Standaard

    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...reviousPage=lr

    Hij heeft de advertentie aangepast

  6. #16256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dorrus Bekijk bericht
    Mjah, misschien teveel gezeik en durft het niet meer aan om als echte te verkopen? Maar dan nog, de markt wordt echt overspoeld met neppers en anderen zullen het weer niet vermelden, of iemand denkt oprecht een echte te kopen en verkoopt hem weer door als echte, etc.

    Ook deze gevallen, waar men erbij zet 'replica' moeten wat mij betreft gewoon hard aangepakt worden...

  7. #16257
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dagrim1 Bekijk bericht
    Ook deze gevallen, waar men erbij zet 'replica' moeten wat mij betreft gewoon hard aangepakt worden...
    Juist! Het blijft wansmaak en zelfs strafbaar. Ook ken je de bedoelingen van de koper niet; misschien dat die 'm weer als echt probeert te verkopen.

  8. #16258
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Juist! Het blijft wansmaak en zelfs strafbaar. Ook ken je de bedoelingen van de koper niet; misschien dat die 'm weer als echt probeert te verkopen.
    Misschien wordt het tijd je mening is te herzien.
    Wat is nou het verschil tussen het kopen van een echte fender neck met serie nummer. Dus gewoon bij Fender zelf,
    en dan daar een willekeurige body opzetten, met willekeurige elementen gemaakt in een schuurtje, of een chinees kopen met Fender erop.
    Beide zijn geen echte Fenders. Die zelfgemaakte kan ook als een echte doorverkocht worden. Dus Fender zelf doet hier aan mee.
    Waarom je dan druk maken om een duidelijk herkenbare Chinees. Die andere zelfgemaakte wordt al veel moeilijker om te herkennen

  9. #16259
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Lijkt me niet. Een Fender body heeft ook een stempel, stickers etc.

    Beide gevallen zijn gewoon een vorm van oplichting. Punt.

  10. #16260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Misschien wordt het tijd je mening is te herzien.
    Wat is nou het verschil tussen het kopen van een echte fender neck met serie nummer. Dus gewoon bij Fender zelf,
    en dan daar een willekeurige body opzetten, met willekeurige elementen gemaakt in een schuurtje, of een chinees kopen met Fender erop.
    Beide zijn geen echte Fenders. Die zelfgemaakte kan ook als een echte doorverkocht worden. Dus Fender zelf doet hier aan mee.
    Waarom je dan druk maken om een duidelijk herkenbare Chinees. Die andere zelfgemaakte wordt al veel moeilijker om te herkennen
    Eh, hoe doet Fender hier zelf aan mee? Zij kunnen er weinig aan doen dat andere gaan lopen klooien met hun producten toch. En tja, ook jouw voorbeeld keur ik absoluut niet goed.

    Maar het probleem is dat het zo makkelijk is om een chinese nepperd te bestellen en de markt verzadigd raakt met nep spul... En hoewel het voor kenners misschien heel makkelijk te bepalen is welke nep zijn en welke echt is dat voor zat anderen niet het geval. En de nepperds zullen ook vast steeds beter worden waardoor het allemaal nog lastiger wordt.

    Het is gewoon ruk als je continu zo op je hoede moet zijn als koper omdat er zoveel oplicht-materiaal rondzwerft.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top