Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1595 van 1792 EersteEerste ... 595109514951545158515931594159515961597160516451695 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.941 t/m 15.950 van 17917
  1. #15941
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohanH1980 Bekijk bericht
    Breek me de bek niet open, double joe.

    Ik had spontaan een complete zieke lyrical flow neergepend als reactie op jouw post. Die zal ik hier maar niet droppen, om te voorkomen dat het hier één groot offtopic zooitje wordt

    Pies!
    Zet'm dan maar op m'n profielpagina.

  2. #15942
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Hut geit neit. Er staat wel dat ik altijd een beroep op je kan doen, maar ik kan niets posten. Maargoed, je hebt hem als bericht ontvangen meanwhile.

    Laat hem trouwens ook maar in je inbox staan. Ik zou mezelf niet zijn geweest als ik geen spelvauten had gemaakt, plus het is een ruw conceptje uit de losse pols dat ik graag nog een beetje bij wil schaven.
    Laatst gewijzigd door JohanH1980; 14 januari 2018 om 14:04
    Where intention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.

  3. #15943
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohanH1980 Bekijk bericht
    Hut geit neit. Er staat wel dat ik altijd een beroep op je kan doen, maar ik kan niets posten. Maargoed, je hebt hem als bericht ontvangen meanwhile.

    Laat hem trouwens ook maar in je inbox staan. Ik zou mezelf niet zijn geweest als ik geen spelvauten had gemaakt, plus het is een ruw conceptje uit de losse pols dat ik graag nog een beetje bij wil schaven.
    Dan laat ik hem staan waar hij nu staat, tussen de andere eentjes en nulletjes. Ongeopend tussen de andere berichten totdat ik een hoge mate van van verveling en ongenoegen heb bereikt en hem ongeopend verwijder of duizend maal afdruk en ze samen met een spijkerpistool naar het centrum van onze hoofdstad meeneem om ze bij willekeurige voorbijgangers in de onderste wervel van de rug met 12 duims spijkers vast te schieten.
    Dat is toch de hulp die je van mij verwacht toch?

  4. #15944
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Thanks Mac. Je gedegen plan van aanpak bevalt me inderdaad wel. Meteen 12 duims, misschien kunnen we ze dan ook meteen chemisch keilen op basis van een tweecomponenten oplossing. Weten we tenminste zeker dat ‘ie blijft hangen. Maar uiteindelijk is het wel gemaakt voor het oor en niet zozeer voor het oog. Dus dan zit ik meer in de richting van 12 duims groeneruggen of nostalgische 30’s te denken. Two is a group and three is a crowd dus, dan meteen maar voor 4x12 gaan. Op wieltjes uiteraard, dan loopt het hele zaakje lekker gesmeerd op rolletjes. Neem ik de Pico Plexi mee, die past zó in mijn broekzak. Anders wordt het wat teveel sleuren en sjauwen voor mijn zilverruggetje in de gele rups met die 48 duimen.

    Ik heb bezoek nu, dus ik check je later. Merci beaucoup, Monsieur
    Where intention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.

  5. #15945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Misschien bedoelt hij guldens, onze oude munteenheid, of is hij zelf genaaid of heeft die prijs ooit ergens in zloty zien staan en gedacht dat hij ooit een koopje had waar mij nooit op heeft kunnen verliezen, of andere bullshit. Wie weet is er gewoon met die gast te handelen en kun je met redelijke bewijzen de gitaar voor fl 350,99 overnemen.


    Ik vind €345,- ook een rare prijs, net als €123,45 te belachelijk voor woorden. Maar ja, een dergelijke amp nieuw kopen is achteraf ook belachelijk, geeft toe!, dat zou je nu nooooiiit meer doen. Net als een animal les paul.... Dat soort shit trap je neverthenooitniet meer in. Iedereen kent zijn eigen flaters, zijn eigen metalzone, potmeters uit de klappkutt fabriek...

    ik heb ooit een metalzone gehad...
    vergeet niet dat het een drummer is, die zijn vaak wat waus net als bassisten een slag apart.

  6. #15946
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    vergeet niet dat het een drummer is, die zijn vaak wat waus net als bassisten een slag apart.
    Is ook wel terecht denk ik. What goes around comes around. De bramen mag je plukken maar de doorns zul je voelen. Fair game. Zeker als de behaalde rendementen (of eerder het uitblijven daarvan) uit het verleden toch weer telkens een garantie blijken te vormen voor de toekomst. Dan moet je als drummer zijnde ook niet moeilijk gaan doen over vertrouwen, want je maakt het zelf ook gewoonweg niet waar. You get what you give. Dat is nu eenmaal de universele wet van karma, en die gaat voor iedereen op. Géén uitzonderingen! Life is simple.

    Als het spel van die drummer in zijn onstuimige uitspattingen als een tang op een varken slaat, dan moet ‘ie nu ook zelf mans genoeg zijn om de consequenties te accepteren. Had ‘ie maar beter van te voren de bijsluiter van het handelsprotocol moeten lezen en naar de stamoudsten moeten luisteren. Geen medelijden dus. En als het gewone leven een beetje te tam voor hem is geworden na al die extreme drumpartijen van de afgelopen jaren, dan gaat ‘ie maar fijn offline een uitlaatklep zoeken. Zichzelf semi professioneel in de boksring laten afrossen ofzo, als hij dat leuk vindt. Zelf een air guitarist of bassist of airdrummer kan een grote scheur hebben, het heeft dan ook niets met gitaarspelen te maken. En van halve gares kun je nu eenmaal geen hele truien breien. Enfin, hij gaat zijn panty maar weer eens uittrekken

    Bien cordialement!
    Where intention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.

  7. #15947
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Ik twijfel over deze advertentie.

    https://www.marktplaats.nl/a/tuin-en...reviousPage=lr

    Grootverpakkingen natriumhydroxide, in de volksmond ook wel gootsteenontstopper genoemd. Wat heeft dat nou met gitaarspelen te maken? Nou, soms heb ik het idee, dat mijn creatieve afvoerputje een beetje verstopt is. Natriumhydroxide in combinatie met een beetje warm water werkt dan meestal het beste. Het heeft wel als nadeel, dat het ook je leidingen wegvreet, maar als je het niet te vaak gebruikt, dan is dat geen enkel probleem. Dus dan maar meteen tactisch groot inkopen doen.

    In constateer dat er ook zoiets blijkt te bestaan als een collectieve creatieve afvoerput. Op sommige muzikale fora bijvoorbeeld. Daar gaat het al lang niet meer om de liefde voor muziek, maar om grote legendes die er niet in zijn geslaagd om op een wat jongere dan gebruikelijke leeftijd de pijp aan Maarten te geven en daarmee hun legendestatus zelf verkloot hebben. Als slap aftreksel gaan ze elkaar dan berichtjes sturen en lullige verkiezingen houden. Maar oh wee als er één andersdenkend lid onder hun (not me btw) een vergelijking met een bepaald soort gedraging van een niet heterosexuele man maakt. Dan is het hek van de dam en zie je overal huiie huilie. En dat terwijl ik zelf de nodige niet heteresexuele mannen ken. Prima gasten, maar soms kunnen het ook gewoon wel eens goorlappen zijn. Als heterofiel heb ik zelf ook wel eens wat oneerbare voorstellen gekregen die qua ranzigheidsgehalte niet voor de poes waren. Letterlijk en figuurlijk! Ik zie die beschrijving dan ook als een karakterisering van een subset in het gedragsprofiel, niets meer, niets minder.

    Dus ja, ontstoppen die handel! En mocht ik nog wat van dat spul overhouden, dan is het altijd handig om te weten dat ik er nog zeep mee kan maken. The yardstick of civilization zoals Freud het al zei! Of een of ander vreemd goedje uit de mimosa hostilus rootbark freebase mee kan maken op moleculair niveau. Hey, zelfs het denken aan natriumhydroxide begint me alweer creatiever te maken! Dat spul uit die wortel kan na wat simpele scheikundige handelingen in een pijp worden gestopt en worden opgerookt. Hebben de overdatum legendes die hem te laat aan Maarten hebben gegeven toch nog eens een keer iets anders te pijpen!

    Hey maarre, mondje dicht hè. Ik twijfel immers nog steeds. Decision, decisions....

    Sssssssh smily

    Laatst gewijzigd door JohanH1980; 15 januari 2018 om 09:00
    Where intention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.

  8. #15948
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Ik heb in inmiddels een beter alternatief gevonden. Soda. Gewoon een beetje soda met wat warm water werkt ook prima voor mijn verstopte afvoerputje. Het voordeel daarvan is, dat het een stuk vriendelijker en niet bijtend is. Hierdoor blijven de leidingen gewoon heel, want het is geen aggressief spul.

    En Dimitrie dan? Nou, ik heb een leverancier gevonden die bereid is om gratis levenslang te leveren!
    Hoe geweldig is dat dan!

    Nu alleen nog iets bedenken voor het zeepjes verhaal. Maar om eerlijk te zijn, ga ik daar niet meer zo onder gebukt, sinds Paultje niet meer bij me woont.
    Laatst gewijzigd door JohanH1980; 17 januari 2018 om 07:42
    Where intention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.

  9. #15949
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Geen gitaar, maar wel weer met een ongelooflijk lulverhaal.

    http://link.marktplaats.nl/m1245498295

  10. #15950
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Geen gitaar, maar wel weer met een ongelooflijk lulverhaal.

    http://link.marktplaats.nl/m1245498295
    Stel je voor dat een eventuele geintereseerde een plaat van death gaat luisteren, kinkel je mooi je eigenste ruiten in als verkoper.
    Ongelooflijk kutgeluid.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top