Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1570 van 1792 EersteEerste ... 570107014701520156015681569157015711572158016201670 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.691 t/m 15.700 van 17917
  1. #15691
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Verkopen ze troep of vragen ze te veel? Dan staat het over een maand nog te koop. Waarom je tijd en goede humeur verdoen aan zulke mensen?
    Dit. Ik snap de neiging om er wat van te zeggen ook wel een beetje, maar de verkoper zal je nooit dankbaar zijn of er iets aan doen dus is het verspilde energie en krijg je alleen maar zelf het deksel op je neus.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  2. #15692
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.218

    Standaard

    Ik ben het er in de basis mee eens hoor, maaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr.....

    soms zie je iets wat je op zich wel wil hebben, maar dan wel voor een fatsoenlijke prijs. Ik heb dat nu met een cabinet. Nieuwprijs 1149, vraagprijs 900. Dan ben je mi. niet helemaal goed bij je ei. Maar wat ga je doen:
    1. Realistisch bod, bijvoorbeeld 550/600 met nog wat onderhandelingsruimte
    -> verkoper vindt je waarschijnlijk een gelukszoeker
    2. Datzelfde bod met een uitgebreide toelichting waarin vertelt over nieuwprijs, huidige markt etc.
    -> verkoper vindt je waarschijnlijk irritant bijdehand
    3. Niks. Maarja, dan kan je ook dat ding wat je wil niet kopen.

  3. #15693
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.487

    Standaard

    Ik zou er geen moeite mee hebben als iemand een nette toelichting geeft op een laag bod, met een verwijzing naar huidige nieuwprijzen.
    Heb zelf weleens wat op marktplaats gehad waar op gereageerd werd dat ik dicht bij de nieuwprijs zat. Bleek dat het ding (weet niet eens meer wat het was) gigantisch in prijs verlaagd was.
    Maar dan wel Nederlandse prijzen vergelijken.
    Je hebt ook van die grappenmakers, die komen met een Amerikaanse site op de proppen, en vergeten dan op die nieuwprijs nog evt verzendkosten, BTW en invoerrechten te tellen. Ja, zo kan ik het ook.

  4. #15694
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik zou er geen moeite mee hebben als iemand een nette toelichting geeft op een laag bod, met een verwijzing naar huidige nieuwprijzen.
    Heb zelf weleens wat op marktplaats gehad waar op gereageerd werd dat ik dicht bij de nieuwprijs zat. Bleek dat het ding (weet niet eens meer wat het was) gigantisch in prijs verlaagd was.
    Maar dan wel Nederlandse prijzen vergelijken.
    Je hebt ook van die grappenmakers, die komen met een Amerikaanse site op de proppen, en vergeten dan op die nieuwprijs nog evt verzendkosten, BTW en invoerrechten te tellen. Ja, zo kan ik het ook.
    Helemaal mee eens. Ik voorzie een bod ook wel eens met een linkje naar een Nederlandse nieuwprijs. Soms leidt dat alsnog tot een deal.

    De Boss TU-1000 tuner was daar zo'n voorbeeld van. Bij Dirk Witte destijds standaard te koop voor €89,-. Werd soms 2e hands te koop gezet voor het 3-voudige


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #15695
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik ben het er in de basis mee eens hoor, maaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr.....

    soms zie je iets wat je op zich wel wil hebben, maar dan wel voor een fatsoenlijke prijs. Ik heb dat nu met een cabinet. Nieuwprijs 1149, vraagprijs 900. Dan ben je mi. niet helemaal goed bij je ei. Maar wat ga je doen:
    1. Realistisch bod, bijvoorbeeld 550/600 met nog wat onderhandelingsruimte
    -> verkoper vindt je waarschijnlijk een gelukszoeker
    2. Datzelfde bod met een uitgebreide toelichting waarin vertelt over nieuwprijs, huidige markt etc.
    -> verkoper vindt je waarschijnlijk irritant bijdehand
    3. Niks. Maarja, dan kan je ook dat ding wat je wil niet kopen.
    Tja...., ik moet eerlijk zeggen dat bij mij de lol er ook wel af zou zijn en ook is als ik op prima spullen die feitelijk bij normaal gebruik bijna onverslijtbaar zijn nog maar de helft of minder zou kunnen terugkrijgen. Ik zelf verkoop het dan gewoonweg niet en koop waarschijnlijk ook niets nieuws tot er weer een redelijke prijs voor betaald wordt.
    Laatst gewijzigd door kwispelhond; 16 juli 2017 om 00:07

  6. #15696
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Pas op bij deze: https://www.2dehands.be/muziek/muzie...359071086.html

    Het zijn 3 foto's en 3 verschillende versterkers, waarvan de eerste foto niet eens een Mark III is maar een Mark IIa of b.

  7. #15697
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.218

    Standaard

    Het verschil tussen foto 2 en 3 ontgaat mij, maar scherp gezien hoor!

  8. #15698
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Het verschil tussen foto 2 en 3 ontgaat mij, maar scherp gezien hoor!
    Schuifjes van de eq staan anders! 😆

    Alle gekheid op een stokje; kijk naar de positie van het mesaboogie logo op de grille...
    Kris

  9. #15699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Schuifjes van de eq staan anders! 😆

    Alle gekheid op een stokje; kijk naar de positie van het mesaboogie logo op de grille...
    Op foto 3 staat ie ook op de flightcase , op foto 2 niet en de schuifjes staan idd ook anders.

    Het kan luiheid van de adverteerder zijn dat hij/zij foto's van het net geplukt heeft , maar zorg dan wel dat je gelijke foto's zoekt .
    het hoeft dus niet perse oplichting te zijn.

  10. #15700
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.514

    Standaard

    Je kan duidelijk zien dat het hout vd kast anders getekend is stelletje speurneuzen van lik me vestje

    Het hoeft niks te betekenen, vraag hem om foto's van de amp in kwestie.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top