Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1568 van 1792 EersteEerste ... 568106814681518155815661567156815691570157816181668 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.671 t/m 15.680 van 17917
  1. #15671
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.208

    Standaard

    Ik snap 'm wel. Juist de mensen die een onaantrekkelijke kutadvertentie plaatsen zijn in hun communicatie wat kort door de bocht. Zie ook mijn recente voorbeeld van een Kemper. Staan volgens mij vijf woorden in en één onscherpe foto. Op berichten wordt niet gereageerd.

    Wat verwacht je als je zo iemand stuurt dat z'n advertentie niet goed genoeg is volgens jouw maatstaven? Een nette uitgebreide toelichting in drievoud met de beweegreden om voor de gekozen opzet te gaan of een mededeling dat je niet hoeft te reageren als je geen interesse hebt om te kopen?

  2. #15672
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.494

    Standaard

    Dit vrijblijvend advies wordt u gratis aangeboden door de Bond Tegen Ondermaatse Advertenties!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #15673
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Ik snap 'm wel. Juist de mensen die een onaantrekkelijke kutadvertentie plaatsen zijn in hun communicatie wat kort door de bocht. Zie ook mijn recente voorbeeld van een Kemper. Staan volgens mij vijf woorden in en één onscherpe foto. Op berichten wordt niet gereageerd.

    Wat verwacht je als je zo iemand stuurt dat z'n advertentie niet goed genoeg is volgens jouw maatstaven? Een nette uitgebreide toelichting in drievoud met de beweegreden om voor de gekozen opzet te gaan of een mededeling dat je niet hoeft te reageren als je geen interesse hebt om te kopen?
    Nee het heeft niets met de advertentie te maken, maar meer met een raar fenomeen dat iedere achter de computer zittende mogool
    het maar normaal vindt om zich met vanalles nog wat te bemoeien terwijl die zelfde mensen in het echte leven te schijterig zijn om goeiedag tegen de buurman te zeggen.

  4. #15674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Nee het heeft niets met de advertentie te maken, maar meer met een raar fenomeen dat iedere achter de computer zittende mogool
    het maar normaal vindt om zich met vanalles nog wat te bemoeien terwijl die zelfde mensen in het echte leven te schijterig zijn om goeiedag tegen de buurman te zeggen.
    oooooh fuck
    heb je ook last van opvliegers ???

  5. #15675
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    oooooh fuck
    heb je ook last van opvliegers ???
    Nee hoor.....jij ?

  6. #15676
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Wat verwacht je als je zo iemand stuurt dat z'n advertentie niet goed genoeg is volgens jouw maatstaven?
    Als ik een advertentie zet, en daar wordt op gereageerd, van mijn part met 1000 vragen, dan worden die 1000 vragen beantwoord, geen probleem, zolang ik maar denk dat diegene een kléin beetje serieus is mbt een eventuele mogelijke aanschaf van het betreffende artikel.

    Misschien is het goed bedoeld om anderen te corrigeren, maar dit corrigeren, én het reageren op advertenties met spullen welke je toch niet gaat kopen, dat is nutteloze tijd, zowel voor jezelf, als voor de verkoper, toch?

  7. #15677
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Nee het heeft niets met de advertentie te maken, maar meer met een raar fenomeen dat iedere achter de computer zittende mogool
    het maar normaal vindt om zich met vanalles nog wat te bemoeien terwijl die zelfde mensen in het echte leven te schijterig zijn om goeiedag tegen de buurman te zeggen.
    Ach, zo heb ik een bloedhekel aan lui met een grote bek die overal maar over klagen.

  8. #15678
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ach, zo heb ik een bloedhekel aan lui met een grote bek die overal maar over klagen.
    Ja precies ik kon het zelf niet beter zeggen. Nu weer terug onder je steen snel, je weet toch dat dit niet over decaletjes gaat Harold ?

  9. #15679
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Ja precies ik kon het zelf niet beter zeggen. Nu weer terug onder je steen snel, je weet toch dat dit niet over decaletjes gaat Harold ?
    Ojee ... is het weer die tijd van de maand?

  10. #15680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Nee hoor.....jij ?
    jup ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top