Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1559 van 1792 EersteEerste ... 559105914591509154915571558155915601561156916091659 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.581 t/m 15.590 van 17917
  1. #15581
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Het is dus blijkbaar een 335, maar door de P90's wordt het een 330?
    Het is dus gewoon een 335 met P90's. Niet mooier maken dan het is.
    Jammer dat die tailpiece niet meer origineel is, ziet er zoveel beter uit.
    Ik zou dat graag op mijn 335 willen.

    Veel geld trouwens, die vraagprijs van €3350,-.
    Laatst gewijzigd door Henri H; 26 juni 2017 om 15:22

  2. #15582
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dus ... lezen?

    Inderdaad overheen gelezen... Jezus, wie wil er nou zo'n verneukt ding voor die prijs??? 🤔

  3. #15583
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Inderdaad overheen gelezen... Jezus, wie wil er nou zo'n verneukt ding voor die prijs??? 樂
    Dat valt dan ook wel weer mee. Je ziet het bij veel van die voormalige tailpiece-335's, dat ze er een hardtail op hebben gezet, en die elementen is een kwestie van smaak, niet dat ie nu verneukt is lijkt me.

  4. #15584
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Dat valt dan ook wel weer mee. Je ziet het bij veel van die voormalige tailpiece-335's, dat ze er een hardtail op hebben gezet, en die elementen is een kwestie van smaak, niet dat ie nu verneukt is lijkt me.
    Hmm... Toch hecht ik er persoonlijk wel waarde aan of een instrument wel of niet in originele staat is. Dat soort upgrades blijven toch smaakgebonden en verwijderen de originaliteit van het instrument. Ben daar persoonlijk dus niet zo happig op, tenzij de originele onderdelen worden meegeleverd.

  5. #15585
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Daar ben ik het op zich wel mee eens, maar "verneukt" is wat anders volgens mij.
    In dit geval, als de originele tailpiece erbij zou zitten, en je hem terug plaatst, blijf je wel met 2 grote gaten in je body zitten.
    Dat valt op zich ook nog wel bij te werken, in ieder geval dusdanig dat het niet opvalt.

  6. #15586
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Daar ben ik het op zich wel mee eens, maar "verneukt" is wat anders volgens mij.
    In dit geval, als de originele tailpiece erbij zou zitten, en je hem terug plaatst, blijf je wel met 2 grote gaten in je body zitten.
    Dat valt op zich ook nog wel bij te werken, in ieder geval dusdanig dat het niet opvalt.
    Die twee gaten zou voor mij al een reden zijn om hem niet aan te schaffen. De gitaar moet voor mij persoonlijk gewoon weer in originele staat kunnen worden terug gebracht. Ik noem het niet 'verneukt', maar wel zonde van zo'n mooie gitaar. Geld voor mij hetzelfde met tuners. Je ziet vaak dat mensen daarvoor extra gaten boren in de kop van de hals. Die advertenties scroll ik ook rustig voorbij, hoe mooi de rest van de gitaar ook mag wezen. Hoeft niemand het mee eens te zijn, ik ben wat betreft dat soort dingen misschien een beetje een autist.

  7. #15587
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Persoonlijk zie ik niet waarom een stop tail een upgrade zou zijn.
    Maar goed, er is behoorlijk in die gitaar gehakt. Eerst voor de stop tail, voor de tuners, de pickguard en de P90's.
    Bij die laatste mod moet je wat hout aan de lengtekant weghalen en hou je wat ruimte over aan de breedte.
    Dit lijken me trouwens humbucer sized dog ear covers. Lelijk. Je kan in iig niet meer terug want dan hou je gaatjes over.

    Tis een beetje een zooitje maar dat hoeft de pret niet te drukken, de prijs wel. De helft van zijn vraagprijs lijkt me wat reëler.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 27 juni 2017 om 17:53
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #15588
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Pas op dat je hier niet verneukt wordt:

    https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...sPage=lr&pos=1

    1500 voor een mexicano 🙈

  9. #15589
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik denk dat de verkoper wellicht zelf een beetje belazerd is, stem mechanieken een mix tussen gotoh en sperzel ? (alleen klusons gebruikt)
    waarschijnlijk is deze gitaar aan Used Products verkocht als zijnde een Rory (?)
    life sucks and then you die

  10. #15590
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2006
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    325

    Standaard

    Wel mooi relic trouwens
    What to play or what not to play. Thats the question!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top