Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1548 van 1792 EersteEerste ... 548104814481498153815461547154815491550155815981648 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.471 t/m 15.480 van 17917
  1. #15471
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dimi19 Bekijk bericht
    Gibson R9 voor weinig?

    https://www.2dehands.be/muziek/muzie...343268973.html

    Sla je slag als je een retourtje wil doen naar Luxemburg. Foto's zien er ok uit, verkoper zit ook al een hele tijd op 2ehands. Toch lijkt dit te mooi om waar te zijn... en dan is het dat waarschijnlijk ook...

    Ik heb de verkoper niet gecontacteerd en ben dat ook niet van plan hoor.
    de foto's zijn van een echte (tortoise dots in de binding, holly finneer op de headstock, nashville brug) vraag is alleen of hij hem ook daadwerkelijk heeft en als hij hem heeft of hij niet afkomstig is van een inbraak
    life sucks and then you die

  2. #15472
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dimi19 Bekijk bericht
    wow wat een quilt-top zeg! Ben niet echt fan van quilt, maar die wil ik wel eens in het zonlicht zien.

    Betreffende de koffer: dit zou een 2009 zijn, en dan kwamen ze idd met de zwarte koffer.
    de foto's zijn hier ook van een echte, ik ben benieuwd wat voor gitaar je echt krijgt als je daar besteld
    life sucks and then you die

  3. #15473
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dimi19 Bekijk bericht
    wow wat een quilt-top zeg! Ben niet echt fan van quilt, maar die wil ik wel eens in het zonlicht zien.

    Betreffende de koffer: dit zou een 2009 zijn, en dan kwamen ze idd met de zwarte koffer.
    Jaja... 7xA's maar liefst. Wat PRS en Gibson niet voor mekaar krijgen schudt zo'n Chinees moeiteloos uit zijn mouw!
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #15474
    Member
    Geregistreerd
    13 november 2015
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Jaja... 7xA's maar liefst. Wat PRS en Gibson niet voor mekaar krijgen schudt zo'n Chinees moeiteloos uit zijn mouw!
    hèhè, 7xA's
    Ze zeggen toch dat de Chinese kwaliteit grote sprongen voorwaarts maakt, niet?

  5. #15475
    Member
    Geregistreerd
    13 november 2015
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    ...of hij niet afkomstig is van een inbraak
    Goed punt, dat was nog niet in me opgekomen. De verkoper heeft er in ieder geval een drukke namiddag op zitten: plots massa's verscheidene spullen te koop waar geen echt duidelijke lijn in te trekken is... lijkt inderdaad alsof iemand z'n volledige inboedel buitenzwiert

  6. #15476
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    En toch valt je bek vaak open als je bijvoorbeeld die AliExpress strats beluisterd:

    https://youtu.be/p1ZAZsWjdnU

    Veel zal aan de goeie gitarist liggen maar dit valt me alleszins mee, qua sound.

  7. #15477
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Ach, als je het geluid van een gitaar kan beoordelen aan zijn overdrives en processing dan heeft u een uitzonderlijk talent.
    Bovendien, de ene helft van het forum zegt dat het hout er niet toe doet en de andere helft dat het in de vingers zit

    Elke keer als ik een knaak moet storten voor een review waarbij de poster enkel zijn skills, of gebrek daar aan wil etaleren....
    Laatst gewijzigd door Pepe; 20 april 2017 om 15:19
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #15478
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    daarnaast, er zijn nog maar weinig echt slechte gitaren, mijn eerste aziaat had een aktie waar je onder door kon lopen en pickups die moeiteloos Radio 3 wisten op te pikken. chinezen zijn best in staat een goede gitaar te maken
    life sucks and then you die

  9. #15479
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Is dit weer onze stempelaar?

    Fender Stratocaster Fiesta Red 1964 NOS L-serie
    http://link.marktplaats.nl/m11307992...ontent=app_ios
    Ad


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #15480
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dimi19 Bekijk bericht
    Goed punt, dat was nog niet in me opgekomen. De verkoper heeft er in ieder geval een drukke namiddag op zitten: plots massa's verscheidene spullen te koop waar geen echt duidelijke lijn in te trekken is... lijkt inderdaad alsof iemand z'n volledige inboedel buitenzwiert
    Ik kocht laatst een draadloos systeempje van een dame die ook in een keer een hele bende zut verkocht waar ze zelf duidelijk weinig vanaf wist. Vermelding: haar man was 'ineens met zijn hobby gestopt'. Tja, dan ga ik daar maar niet verder naar vragen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top