Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1545 van 1792 EersteEerste ... 545104514451495153515431544154515461547155515951645 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.441 t/m 15.450 van 17917
  1. #15441
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Via internet met buitenlanders zou ik sowieso nooit doen.
    Dus dit bevestigt het nog maar eens. Opzouten met die lui. Als ik handel drijf wil ik degene in de ogen kijken en echt ontmoeten.
    Dan maar niet... mafketels 😝

  2. #15442
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Smeigel_12000 Bekijk bericht
    De vraag is dus of hij kwaad kan met mijn bankrekening.
    In eerste instantie zou ik denken dat het antwoord op deze vraag "nee" is, maar vervolgens bedacht ik me, dat als er bijvoorbeeld zo'n eikel voor energie of whatever aan je deur komt, en je die je rekeningnummer geeft, het bedrag ook gewoon afgeschreven wordt van je rekening, zonder dat je er zelf nog iets aan hebt hoeven doen.
    Ik neig dus steeds vaker naar dat iedereen die kwaad wil en je rekeningnummer heeft, het wel voor elkaar kan krijgen om er iets mee te doen. Misschien word ik paranoïde, maar het lijkt erop dat het echt geen ene flikker meer voorstelt om geld van iemands rekening te halen?

  3. #15443
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Volgens mij is juist andersom, met het nummer van je bankrekening zelf kan hij weinig aanvangen maar van je overschrijving weet ik dat niet zo zeker.
    Als ik mij goed herinner, een overgeschreven bedrag verschijnt direkt op jouw rekening, wanneer later blijkt dat de rekening toe toereikend is om dat bedrag over gemaakt te laten worden zal zijn bank dat ongedaan maken. De banken hebben daar geen nadeel van, de eigenaar ook niet en jij ook niet ALS je ondertussen niks heb weggestuurd.

    Ah, iemand heeft mij niet de kans gegeven mij eerst te laten antwoorden.
    bijna, als je met een cheque betaald ben dan zal de bank eerst je rekening crediteren en pas later kijken of er dekking is (en dat kan best langduren), bij een overschrijving als het op je rekening staat dat is het er ook echt (er vanuit gaand dat je ook naar je echte rekening zit te kijken )
    life sucks and then you die

  4. #15444
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    en ja hij kan kwaad doen met je gegevens + rekeningnummer, met name wanneer hij identiteitsfraude wil plegen, dan zijn deze gevens wel handig
    life sucks and then you die

  5. #15445
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    https://link.marktplaats.nl/m1155704663

    Ik vind deze er erg vreemd uitzien. Brug met schroeven voor de hoogteverstelling?
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  6. #15446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    https://link.marktplaats.nl/m1155704663

    Ik vind deze er erg vreemd uitzien. Brug met schroeven voor de hoogteverstelling?
    Die tuners!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  7. #15447
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Zelfs dat zou niet door de kwaliteitscontrole komen bij Gibson. Degene die die tuners erop heeft gebakken had zeker een schotse schuifmaat🙊
    En al 1250 geboden. We zijn uit de crisis en gitaren lijken in 1x veel meer waard te zijn.😉

  8. #15448
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Ik heb de adverteerder al een mail gestuurd


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #15449
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard Twijfel over een advertentie topic

    .... en de Gibson E-335 re-issue is weg! Flauw hoor....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #15450
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    https://link.marktplaats.nl/m1155704663

    Ik vind deze er erg vreemd uitzien. Brug met schroeven voor de hoogteverstelling?
    Het is i.i.g. geen Squiert, zelfs geen bullet o.i.d.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top