Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1531 van 1792 EersteEerste ... 531103114311481152115291530153115321533154115811631 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.301 t/m 15.310 van 17917
  1. #15301
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    En waar is de foto van de voorkant van de kop?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Daar zal wel een Fender logo op staat wat dus niet mag dus dat ontbreekt ook niet zomaar toevallig

  2. #15302

    Standaard

    Deze hoort eigenlijk niet in dit topic omdat er geen twijfel bestaat, maar toch leuk om te zien dit:

    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...Page=lr&pos=12

    Die headstock doet me pijn aan de ogen..

  3. #15303
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Deze hoort eigenlijk niet in dit topic omdat er geen twijfel bestaat, maar toch leuk om te zien dit:

    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...Page=lr&pos=12

    Die headstock doet me pijn aan de ogen..
    En hij zit al 7,5 jaar op MP, de stouterik.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #15304

    Standaard

    Fender Stratocaster USA Gitaar
    € 400,00
    http://link.marktplaats.nl/m11338990...=socialbuttons

  5. #15305
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Fender Stratocaster USA Gitaar
    € 400,00
    http://link.marktplaats.nl/m11338990...=socialbuttons
    Best een nette nepper, ik heb ze slechter gezien.
    Uiteraard kloppen de details niet; trussrod plug, nek, slagplaat gaten, brug etc. Maar toch wordt er weer flink op geboden.

  6. #15306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-H Bekijk bericht
    Best een nette nepper, ik heb ze slechter gezien.
    Uiteraard kloppen de details niet; trussrod plug, nek, slagplaat gaten, brug etc. Maar toch wordt er weer flink op geboden.
    Moet je een keer die foto bekijken van de body van voren. Vooral de vorm van die linker "hoorn".

  7. #15307
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2013
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    423

    Standaard

    I know I know, ik wil alleen maar zeggen dat deze, vergeleken met een hoop andere fakes die langskomen, best een nette is. Ze hebben tenminste het logo er redelijk recht op zitten

  8. #15308
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    En... weg is 'ie!!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #15309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander-H Bekijk bericht
    I know I know, ik wil alleen maar zeggen dat deze, vergeleken met een hoop andere fakes die langskomen, best een nette is. Ze hebben tenminste het logo er redelijk recht op zitten
    Klopt, klopt, de sunburst zag er niet verkeerd uit vond ik. Alleen de hele achterkant was zwart, maar goed :P

  10. #15310

    Standaard

    Vandaag weer een nieuw oplichters "truucje" meegemaakt op marktplaats. Vond het onnodig om een nieuw topic te maken en wist niet waar ik het anders beter kon plaatsen. Niet heel bijzonder maar misschien dat het er nog een enkeling hier van weerhoudt om met zoiets in zee te gaan.

    Er werd geadverteerd voor een fender am std stratocaster. Als titel stond er: Fender Stratocaster USA 2014 ruilen of te koop. De vraagprijs stond ook op ruilen. Ik was beniewd en klikte erop. Er zaten 8 foto's bij, die er zeer legit uit zagen. Alles klopte met hoe een 2014 strat hoort te zijn: 2 punts tremolo, fender american standard tuners, de pickupkapjes waren iets cremekleurig wat volgens mij duidt op fat 50's, en zelfs de string tree was hetzelfde als die van mijn eigen Fender Am Std Strat. Koffer en schouderband enzo zaten er zelfs bij.

    Vervolgens onderaan de advertentie staat dat meneer deze strat van bax had gekocht en de factuur nog aanwezig was. Hij had de gitaar in een opwelling gekocht en wou er toch weer vanaf, omdat hij besloten had weer te gaan drummen. Hij wou de gitaar dus ruilen voor een fatsoenlijk drumstel, of verkopen voor 450 euro.

    Eigenlijk was alles dus heel erg geloofwaardig, tot op het állerlaatst, toen hij de prijs noemde. Maar goed, ik dacht laat ik eens interesse tonen, kijken hoe dat gaat. Eigenlijk kwamen zijn berichten zelfs nog redelijk geloofwaardig over, ondanks een paar kleine typfoutjes. Maar goed na 3 berichten kreeg ik een mailtje van marktplaats dat ik mogelijk met een oplichter aan het praten was en dat zn advertentie en zn account verwijderd waren.

    Ik vond het toch een nieuw soort truucje om het te doen laten lijken alsof hij de gitaar wil ruilen, en hij zet daarbij de prijs niet direct voorop de advertentie. Maar hij hoopt dan dat die paar mensen die verder kijken dan toch dat lage bedrag zien staan en het misschien toch gaan geloven? De meeste oplichters zetten direct een belachelijk lage vraagprijs neer waardoor je eigenlijk al niet eens op de advertentie hoeft te klikken om te weten dat het niet echt is.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top