Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1488 van 1792 EersteEerste ... 48898813881438147814861487148814891490149815381588 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.871 t/m 14.880 van 17917
  1. #14871
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Engl Savage 60

    Zie hier de sympatieke mark-up van die winkel. Nu 950 euro, terwijl deze amp vorige maand nog bij een particulier te koop stond voor 450 (en maar niet verkocht werd...)
    En sowieso, als de particuliere verkoper het niet lukte om dat ding voor rond de 400 te slijten, dan gaat het jullie wel lukken voor ruim het dubbele?
    Vergeet niet dat een handelaar garant moet staan. Koop je hem bij de particulier en deugt het niet dan heb je niks. Koop je hem bij een handelaar dan krijg je een zekere garantie.

    Zo'n handelaar kent ook de hele historie niet en vaak genoeg is er niks aan de hand, maar ook hij/zij kan bedonderd worden. Het is een stuk zekerheid wat je koopt en jij bepaalt of je dat extra bedrag waard vind.

    Zeker met elektronische apparatuur ben ik sceptisch. Afgeragd spul, verborgen gebreken, mensen die zelf intern hebben zitten rommelen...

    Laatst nog gezien met een maat die een PA installatie heeft overgenomen, het leek zo'n koopje en alles werkte... jaja, tot het thuis stond
    "Meten is weten, gissen is missen"

  2. #14872
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Vergeet niet dat een handelaar garant moet staan. Koop je hem bij de particulier en deugt het niet dan heb je niks. Koop je hem bij een handelaar dan krijg je een zekere garantie.

    Zo'n handelaar kent ook de hele historie niet en vaak genoeg is er niks aan de hand, maar ook hij/zij kan bedonderd worden. Het is een stuk zekerheid wat je koopt en jij bepaalt of je dat extra bedrag waard vind.

    Zeker met elektronische apparatuur ben ik sceptisch. Afgeragd spul, verborgen gebreken, mensen die zelf intern hebben zitten rommelen...

    Laatst nog gezien met een maat die een PA installatie heeft overgenomen, het leek zo'n koopje en alles werkte... jaja, tot het thuis stond
    Snap ik allemaal. Maar de hoogte van deze 'garantie' staat mijns inziens niet in verhouding tot de marktwaarde (rond de 450-500 euro), waarbij deze versterker nog eens mogelijk minder waard is door de nogal knullig ogende toegevoegde standby switch. Als ze hem hadden aangeboden voor 600-650, was ie niet in dit topic verschenen... enne...heb je wel eens andere 2e hands artikelen bij die winkel gezien? Die rekenen zichzelf continu rijk.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  3. #14873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Snap ik allemaal. Maar de hoogte van deze 'garantie' staat mijns inziens niet in verhouding tot de marktwaarde (rond de 450-500 euro), waarbij deze versterker nog eens mogelijk minder waard is door de nogal knullig ogende toegevoegde standby switch. Als ze hem hadden aangeboden voor 600-650, was ie niet in dit topic verschenen... enne...heb je wel eens andere 2e hands artikelen bij die winkel gezien? Die rekenen zichzelf continu rijk.
    Ja, ik snap niet dat er nog mensen zijn die daar iets kopen. Er stond daar eens een PRS Custom 24 te koop die ongeveer hetzelfde was (type , jaartal, specs) als deze die ik terzelfdertijd verkocht, alleen 1000 euro duurder dan mijn vraagprijs. En jawel, een of andere gek moet die gekocht hebben want ze staat niet meer op de site, terwijl mijn PRS in "superconditie", maanden langer te koop stond en uiteindelijk voor een ruil wegging. Ik leg de nadruk op superconditie bij mijn PRS, want ik heb het wel eens anders gezien bij bepaalde gitaarwinkels.

  4. #14874
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.490

    Standaard

    Vind het met PRS toch ook wel lastig hoor.birds, geen birds, en 10-top of niet dat is nog zichtbaar, maar dan nog zijn er immense prijsverschillen op (voor mij, niet kenner) dezelfde gitaar.

  5. #14875
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Belachelijke hoge prijzen hanteren ze daar.

  6. #14876
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Klopt, maar im hoeverre betaalt een klant daar het bedrag wat op internet staat?
    Er hangen wel mooie spullen daar en ik wil daar nog altijd een keertje langs wippen.

  7. #14877
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Klopt, maar im hoeverre betaalt een klant daar het bedrag wat op internet staat?
    Er hangen wel mooie spullen daar en ik wil daar nog altijd een keertje langs wippen.
    Op de Wallen wippen is stukken goedkoper Arjan. Ik weet nog wel een paar leuke donkere achteraf steegjes

  8. #14878
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik betaal niet voor een wip, zeker niet in donkere steegjes.
    Ik neuk met stijl, Rolex om de pols die niet aangeraakt mag worden, 😂

  9. #14879
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Oef, die Rolex zou ik dan toch inruilen voor een mooie customshopper!
    Kris

  10. #14880

    Standaard

    Ik kom graag bij TFOA. Fantastische omgeving en waanzinnige keuze. Waar vind je zo'n collectie bij elkaar?
    Als je een intentie hebt om een gitaar te kopen is het onmogelijk om zonder een gitaar te vertrekken.
    En duur , mwoah dat hangt er van af.... ik kijk met name naar wat ik moet bij betalen met inruil en dan heb ik altijd nog een mooie deal kunnen maken en ja soms zijn zaken zeker wel eens overpriced.....
    Verder is er met Rudi altijd wel te onderhandelen, ook als je achteraf toch niet tevreden bent of toch een andere wilt hebben,
    Service en garantie zijn ongeëvenaard en die moet uiteraard ook betaald worden.....evenals de nieuwe omgeving

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top