Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1095 van 1792 EersteEerste ... 9559599510451085109310941095109610971105114511951595 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.941 t/m 10.950 van 17917
  1. #10941
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Hals ook niet (heeft een slab toets met brede spacing van de dots aan de 12e fret, jaren '70 heeft altijd een veneer-toets met smalle spacing van de dots).
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  2. #10942
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Afgezien dat in 74 de serienummers nog niet met een S begonnen, de body is zeker geen seventies Fender.
    Ik ben bang dat hier iemand gigantisch op zijn bek gaat, slagplaat klopt ook niet, er deugt niets aan dat ding

  3. #10943
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ja, de slagplaat hoort nog wit te zijn. Al het plastic is ook veel te nieuw.
    Dat van die dot spacing wist ik niet.. even mijn 74 erbij gehaald en verdomd Fingers, u heeft gelijk (natuurlijk)
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #10944
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Tuners kloppen ook niet (dit zijn "bolle" kopjes (ze lopen taps toe naar de uiteindes), de originele F-stamped tuners zijn "holle" kopjes" (midden is dunner dan de randen).



    Die dot-spacing, da's een weggever, alleen echte oude instrumenten hebben die spacing juist (is van breed naar smal gegaan begin 1965, tezamen met de pearloid dots in plaats van de "clay").
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  5. #10945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Tuners kloppen ook niet (dit zijn "bolle" kopjes (ze lopen taps toe naar de uiteindes), de originele F-stamped tuners zijn "holle" kopjes" (midden is dunner dan de randen).



    Die dot-spacing, da's een weggever, alleen echte oude instrumenten hebben die spacing juist (is van breed naar smal gegaan begin 1965, tezamen met de pearloid dots in plaats van de "clay").
    De dot-spacing veranderde al eerder, einde 1963 ging Fender van wide naar narrow dot-spacing. In 1964 ging men over naar pearloid dots (side dots nog steeds clay dots) en in 1965 waren zowel de fretboard dots als side dots van pearloid.
    Sinds einde 1962 was het curved veneer en geen slapboard. Alle 70's Strats hebben dus narrow dot-spacing en in het geval van een rosewood fretboard tevens een curved veneer board. Daar zijn geen uitzonderingen op.
    De gitaar in kwestie is op allerlei punten fout:
    - Sunburst niet corret, hoort gespoten geel, fel rood en zwart te zijn, lang niet zo transparant als de huidige sunbursts.
    - String spacing incorrect
    - slagplaat niet correct
    - pickups horen flatpoles te zijn
    - Slapboard hoort curved veneer te zijn
    - Dot spacing verkeerd
    - Rosewood is geen Indian rosewood
    Maar goed, ik hou op ;-)

  6. #10946
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    In mijn zoektocht naar een Les Paul kwam ik deze tegen:

    http://www.2dehands.be/muziek/muziek...trische-gitaar

    Leek me wel een goeie prijs (€1600) voor een R9 toch?

    Dus ik mailen of tie een paar goeie foto's heeft, en waarom hij van de hand gaat, krijg ik onderstaand antwoord:

    Hartelijk dank voor uw belangstelling.

    Er is echter één klein probleem. We zijn in 2011 na 2 jaar in Belgique om verschillende redenen terugverhuisd naar Verenigd Koninkrijk. Ik wilde mijn gitaar alleen hier in Verenigd Koninkrijk te koop aanbieden, maar op verzoek van mijn echtgenote heb ik ook geprobeerd deze via www.2dehands.be te verkopen, omdat het een goede site en is vrij. Bovendien verblijft ze momenteel in het buitenland en kan ze niet al deze Nederlandse e-mails vertalen.

    Hoe het ook zij, als u serieus belangstelling hebt onder de gegeven omstandigheden, kan ik via www.VT-Logistik.co.uk een inspectie bij u op locatie regelen.

    Het bedrijf biedt u de mogelijkheid om de koopwaar binnen een bepaalde termijn te controleren, voordat de definitieve betaling plaatsvindt. Ik ga ervan uit dat een paar dagen voor u voldoende zou moeten zijn om te beslissen of u de gitaar wilt kopen of niet.

    Ik zou betalen de verzendkosten en belastingen op verzekeringen.

    Zo niet, dan bied ik u mijn excuses aan voor het ongemak.

    Gr,


    PS: Gelieve mij in het Engels te antwoorden.
    Conclusie: ik twijfel sterk, maar neig toch naar "niet verder op ingaan". pure scam?

  7. #10947
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Hoe werkt dat bezichtigen eigenlijk? Eerst betalen en dan pas bekijken of gaat het geld naar een derden rekening en dan bekijken of kun je hem bekijken en dan pas betalen?

  8. #10948
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    sneu voor die gast als het echt is maar ik zou er met een grote boog omheen lopen zo iets.

  9. #10949
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ik heb die ad nog 's nagelezen, maar da's een regelrechte vertaalmachine....

    Ik ga d'r verder ook niet op in, krijg ook geen antwoord op geen van beide vragen....

  10. #10950
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Zo stond er laatst ook een 52 goldtop op voor 1200 € ofzo. Rustig links laten liggen, is een pure scam.
    Er staat wel een R8 op gitaarmarkt voor 2250€, lijkt me een faire prijs.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top