Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1028 van 1792 EersteEerste ... 285289289781018102610271028102910301038107811281528 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.271 t/m 10.280 van 17917
  1. #10271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Inderdaad. Hij had beter Gibson tussen haakjes kunnen zetten, want het Model is wel juist.

    @ Bat. Die verhalen zoals van Mattanje krijg je vaak te horen als ze betrapt worden van oplichting. Niemand zal bekennen dat het een Chinese replica is en dat ze deze als een echte willen verkopen.

  2. #10272
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

  3. #10273
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    Ehm, leg uit?

  4. #10274
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    daarom met een ?
    die kop lijkt zo waterhoofderig

    en het verhaal is vaag.

  5. #10275
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    daarom met een ?
    die kop lijkt zo waterhoofderig

    en het verhaal is vaag.
    Ik vind 'm er wel correct uit zien. Beetje kromme (groothoeklens?) foto, maar hij heeft de juiste case, body, potmeters, tuners, brug, etc.

    ... maar ik laat me graag overtuigen van mijn ongelijk!

  6. #10276
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Haha ik moest echt lang kijken naar die foto van de achterkant van de headstock vooralleer ik door had dat ik eigenlijk naar de spiegeling van z'n gsm in de gitaar aant kijken was.

    Vind de gitaar er op deze foto's ook maar fishy uitzien. Waarom weet ik niet, tis een gevoel. Zou sowieso om betere foto's vragen indien ik geïnteresseerd zou zijn!

  7. #10277
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    - http://link.marktplaats.nl/553144306
    Aparte Fender Strat. Ik heb geen idee wat deze exact is ... Ik zie Fender op de headstock, kan een decal zijn. Ik zie een trusrod cover, rare element-switches, aparte bridge. Wellicht een hevig gemodificeerde Fender? Ik krijg er een Japans gevoel bij, althans, doet me denken aan de wat oudere Japanners.

    Geert? Wietse? What's up with this one?
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

  8. #10278
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    - http://link.marktplaats.nl/553144306
    Aparte Fender Strat. Ik heb geen idee wat deze exact is ... Ik zie Fender op de headstock, kan een decal zijn. Ik zie een trusrod cover, rare element-switches, aparte bridge. Wellicht een hevig gemodificeerde Fender? Ik krijg er een Japans gevoel bij, althans, doet me denken aan de wat oudere Japanners.

    Geert? Wietse? What's up with this one?
    Ik zie regelmatig Fender strats en tele's te koop, die ik even bij jou te koop zie staan. Maar als je deze twijfelachtig vind, zou ik toch oppassen waarop je bied en wat je koopt. Vroeg of laat wordt je genept als je niet weet wat je koopt. Dit is absoluut géén Fender, zelfs geen verbouwde.

  9. #10279

  10. #10280
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Ik zie regelmatig Fender strats en tele's te koop, die ik even bij jou te koop zie staan. Maar als je deze twijfelachtig vind, zou ik toch oppassen waarop je bied en wat je koopt. Vroeg of laat wordt je genept als je niet weet wat je koopt. Dit is absoluut géén Fender, zelfs geen verbouwde.
    Ik wil er niet op bieden of hem hebben ... Het is duidelijk gezien geen Fender Strat, ik ben geen aap. Het is daarentegen wel een opvallend ding en was alleen benieuwd wat dit nu exact is. Een Japanse kopie, of simpelweg een belachelijk gemodificeerde Strat. En dat het geen gemodificeerde Fender is, dan is het simpelweg een gevalletje van een decal. Mijn theorie was dat het eventueel een Fender neck kon zijn die ook ander handen is genomen. Van die twee vrij random foto's van veraf kan ik niet veel zeggen.

    Ik check overigens alles wat ik koop ... daarom dus nog nooit opgelicht. Grote kans dat als je deze persoon zou mailen voor een serienummer, dat je niet eens antwoord zou krijgen.
    Laatst gewijzigd door DemolitionColorScheme; 22 april 2012 om 15:40
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top