Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 101 van 1792 EersteEerste ... 5191991001011021031111512016011101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.010 van 17917
  1. #1001
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2008
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    1.594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
    nieuwprijs in amerika: $384.00
    bij thomann zelfs 333 (met een pickup) nieuw

  2. #1002

    Standaard

    Wat zou een originele Fender CBS-strat uit '75 ongeveer moeten kosten denken jullie?

    http://link.marktplaats.nl/178809527

    Deze hier vraagt er 1700 voor, realistisch?

  3. #1003
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Zoveel nu ook weer niet hoor, het is een '70-s strat, en die durven wel eens bagger te zijn (slechte neckjoint bvb)

    1200-1400 is al veel realistischer!
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  4. #1004

    Standaard

    Zo ver wil 'ie voorlopig niet zakken, dus dat gaat niet gebeuren .

    http://link.marktplaats.nl/176358745

    Deze kerel vraagt 800 voor deze strat, lijkt me wel een redelijke prijs, of niet? Niet bijzonder goedkoop, maar ze zijn wel eens duurder.

  5. #1005
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Voor 800€ zou ik niet twijfelen, en ervoor gaan, ik heb al goede dingen over de late '80 strats gehoord
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #1006

    Thumbs up

    Dan maar hopen dat 'ie nog een maand of twee op Marktplaats staat. Waarschijnlijk heb ik pech .

    Bedankt voor de info.

  7. #1007
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    Zoveel nu ook weer niet hoor, het is een '70-s strat, en die durven wel eens bagger te zijn (slechte neckjoint bvb)

    1200-1400 is al veel realistischer!
    1700 is redelijk gezien de prijzen op ebay duitsland. Voor een originele 73 heb ik prijzen tussen de 3000 en 8000 dollar gezien naar gelang kleur en staat. Ik zelf zou anytime een goeie seventies prefereren boven een customshop.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #1008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    Voor 800€ zou ik niet twijfelen, en ervoor gaan, ik heb al goede dingen over de late '80 strats gehoord
    Volgens de Guitar Dater komt 'ie trouwens uit '89/'90, maar ik neem aan dat gitaren van 2 jaar later niet opeens veel slechter zijn (door de bank genomen).

  9. #1009
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12
    Volgens de Guitar Dater komt 'ie trouwens uit '89/'90, maar ik neem aan dat gitaren van 2 jaar later niet opeens veel slechter zijn (door de bank genomen).
    De serienummers van de eighties mag je met een korreltje zout nemen, de meeste hebben een 9 serial of EE, de 7 en 8 zijn niet veel gebruikt.
    De eighties vindt ik zelf mooie gitaren, beetje donker geluid vergeleken met de 30 jaar daarvoor maar de ninetees zijn voornamelijk van populier en hebben een zwembad routing, pas in 2000 wordt het weer traditioneler.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #1010
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Ja hoor, hij heeft er weer een: http://link.marktplaats.nl/181810528

    Omdat dit de zoveelste keer is dat ie wat aanbied voor wat het niet is, ben ik een discussie met de verkoper aangegaan (We weten allemaal wie het is, is hier al redelijk vaak over gesproken, hoef dus geen namen te noemen)

    Volgens verkoper zijn mijn beschuldigingen aan het verkeerde adres en hij "zweert op het graf van een dierbare" dat hij nog nooit iets heeft verkocht voor wat het niet was.
    En terwijl hij en tijd terug bij mij een "el-cheapo" loaded slagplaat van een Rockson kocht en deze later weer op MarktPlaats verkocht als zijnde een slagplaat met orginele Fender 70's PU's.(zoek maar in dit topic een heel eind terug)

    MIJN PUNT: Nu bied hij dus een "70's Made In Japan Fender stratcopie" aan, waarvan ik zeg dat hij niet uit Japan komt en al zeker niet uit de 70's.(Boston uit Duitsland, waarschijnlijk half jaren '80).
    Heb nl. een zelfde plank gehad, weet dus waar ik het over heb.http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ghlight=boston

    MIJN VRAAG: ben je dan een oplichter als je deze gitaar met deze omschrijving verkoopt OF is dit onwetendheid van de verkoper?

    Ik vind het eerste...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top