Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1686 van 1792 EersteEerste ... 686118615861636167616841685168616871688169617361786 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.851 t/m 16.860 van 17917
  1. #16851
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Waarom zouden ze? Ze komen alleen in actie als het hun inkomen betreft.
    Dit soort dingen resulteren vaak in een welles/nietes dus daar kom je toch niet uit. En degene waar ze aan verdienen krijgt dan het voordeel van de twijfel.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #16852

    Standaard

    De advertentie is helemaal prima; sterker nog: wie dit zoekt, doe niet lullig en spring er bovenop: https://link.marktplaats.nl/m1432139386
    30 euro voor een V30 is echt een koopje. Maar altijd zijn er dan weer die pisvlekken met die nederlandse k*t voc mentaliteit die daar dan nog werkelijk beschamend op gaan zitten bieden
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  3. #16853
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith Bekijk bericht
    De advertentie is helemaal prima; sterker nog: wie dit zoekt, doe niet lullig en spring er bovenop: https://link.marktplaats.nl/m1432139386
    30 euro voor een V30 is echt een koopje. Maar altijd zijn er dan weer die pisvlekken met die nederlandse k*t voc mentaliteit die daar dan nog werkelijk beschamend op gaan zitten bieden
    Even voor de duidelijkheid... ik ben het niet!
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  4. #16854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Even voor de duidelijkheid... ik ben het niet!
    Haha ;-) De advertentie is trouwens ook niet van mij ofzo.
    Maar maak dit ook altijd mee
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  5. #16855
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Tja, stel dan ook niet 'Bieden (Vanaf € 0,00)' in of zet bieden helemaal uit
    "Meten is weten, gissen is missen"

  6. #16856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Tja, stel dan ook niet 'Bieden (Vanaf € 0,00)' in of zet bieden helemaal uit
    Dat vind ik onzin. Als het zo goedkoop wordt aangeboden en je gaat dan nog een lullige 15 euro bieden ben je gewoon een trieste droeftoeter.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  7. #16857
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Voor 30 nog steeds een prachtige deal. De helft bieden is dan echt schaamteloos. Wat voor een kut pauper ben je dan zeg?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    147-c Guitars

  8. #16858
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith Bekijk bericht
    De advertentie is helemaal prima; sterker nog: wie dit zoekt, doe niet lullig en spring er bovenop: https://link.marktplaats.nl/m1432139386
    30 euro voor een V30 is echt een koopje. Maar altijd zijn er dan weer die pisvlekken met die nederlandse k*t voc mentaliteit die daar dan nog werkelijk beschamend op gaan zitten bieden
    Zal ik €15,01 bieden?

  9. #16859
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith Bekijk bericht
    Dat vind ik onzin. Als het zo goedkoop wordt aangeboden en je gaat dan nog een lullige 15 euro bieden ben je gewoon een trieste droeftoeter.
    Ben ik met je eens hoor, maar je hebt die trieste droeftoeters nou eenmaal en geeft ze zo een platform.
    Ik stel wel een minimaal bedrag in zodat er gewoon niet openbaar onder kan worden geboden. Voor een bericht met te laag bod moet dan meer moeite worden gedaan en verder ziet niemand het, dus het is makkelijk negeren.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #16860
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ach, ik ben niet anders gewend als ik iets op MP zet. Onzinbiedingen of idiote ruilvoorstellen. Maar 30 euro een nieuwe V30, gauw inpakken en wegwezen als je een 8 ohm V30 zoekt.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top