Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1602 van 1792 EersteEerste ... 602110215021552159216001601160216031604161216521702 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.011 t/m 16.020 van 17917
  1. #16011
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steeferdesteef Bekijk bericht
    Da's heel geen Fender.
    Made in Indonesia
    En dan die tuners. Lijkt mij een Squier Bullet of Affinity.
    I=Indonesia C=Cor Tek (fabriek) S=Squier
    Oh zo.... sorry, ik ben daar niet echt mee bezig. Een Fender komt in mijn optiek uit Amerika en de rest is een replica met een sticker. Hoeft helemaal niets mis mee te zijn, kan prima klinken en bovendien heeft Fender zelf voor die onduidelijkheid gezorgd door van alles toe te staan op dit gebied.

  2. #16012
    Member
    Geregistreerd
    18 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    70

    Standaard

    Een Squier, een goedkope Squier, verkopen voor ergens tussen het 2 tot 4-voudige van de nieuwprijs mag wel maar is niet netjes vind ik.
    Het ding aanbieden als een echte Fender is oplichting. Misschien zitten er wel echte Seymour Duncans in.
    Hoe dan ook. Het is niet OK.

  3. #16013
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ach weet je...ik vind dat erg relatief. Als het een Squier is met echte SD's en ook nog te gek klinkt, dan is 'ie het bedrag zeker waard. Maar dan niet omdat het een echte Fender is maar omdat 'ie dat geld waard is. Je gitaar opwaarderen met een deal is troosteloos.

  4. #16014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ach weet je...ik vind dat erg relatief. Als het een Squier is met echte SD's en ook nog te gek klinkt, dan is 'ie het bedrag zeker waard. Maar dan niet omdat het een echte Fender is maar omdat 'ie dat geld waard is. Je gitaar opwaarderen met een deal is troosteloos.
    In dat geval heb ik voor 15 mille een hele toffe Ferrari voor je!
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  5. #16015
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Bekijk bericht
    In dat geval heb ik voor 15 mille een hele toffe Ferrari voor je!
    De realiteit is nog weerbarstiger. Als Haagse Achterhoeker heb ik er uiteraard wel eens eentje bereden: http://www.lamborghini-tractors.com/en-nd/

  6. #16016
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    Zou deze verkoper er niet veel van weten, of zit er een addertje onder het gras? https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...Page=mympBuyer

  7. #16017
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    2 dingen; nee tis geen tele en het is geen Fender (fake logo, trussrod ingang is verkeerd) dus ja daar zit een flinke slang onder
    life sucks and then you die

  8. #16018
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    De realiteit is nog weerbarstiger. Als Haagse Achterhoeker heb ik er uiteraard wel eens eentje bereden: http://www.lamborghini-tractors.com/en-nd/
    Daar bij jullie is het toch eigenlijk meer John Deere territorium?
    Hier vooral veel Fendt, maar hier verderop zat 1 boertje die ook een lamborghini tractor had. Rotzooi.

  9. #16019
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    qua aantallen zou ik me niet zo zorgen maken (Fender was gewoon een fabriek, als je de serienummers van 1965 bekijkt dan lopen die van 55000 tot 999999, dit was wel inclusief tele, strat,p-bass, jazzmaster etc en dan hebben we het over 45000 voor 1 jaar)
    Waarom ik zelf geen vintage strats spaar is dat het te gemakkelijk is om partcasters te maken waarbij er een ongelooflijk grote kans is
    dat een gitaar samengesteld is uit verschillende gitaren, dat hij wellicht overgespoten is in een customcolor of dat niet alle onderdelen "echt" zijn
    Er zijn tegenwoordig zulke goede relicbouwers dat je met een microscoop moet gaan kijken of iets origineel is (en ook een blacklight check is geen 100 % garantie aangezien veel van de refinishes inmiddels meer dan 30-40 jaar oud zijn)
    1 van de weinige redenen waarom ik blij ben een linkshandige gitarist te zijn. Tuurlijk zijn er wel linkshandige strat kopieën en Chibsons, maar veel minder. Het is simpelweg al moeilijk genoeg een authentiek linkshandig exemplaar te slijten, laat staan een neppert.

  10. #16020
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Daar bij jullie is het toch eigenlijk meer John Deere territorium?
    Hier vooral veel Fendt, maar hier verderop zat 1 boertje die ook een lamborghini tractor had. Rotzooi.
    Toch bouwde Lamborghini eerst landbouwmachines voordat ze met sportwagens begonnen. Maar zeker John Deere territorium hier. Bij Wim Bosman in 's-Heerenberg kun je een hele voorraad bekijken op het terrein.


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top