Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1648 van 1792 EersteEerste ... 648114815481598163816461647164816491650165816981748 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16.471 t/m 16.480 van 17917
  1. #16471
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Spinnewebben? Verwaarloosd? Dit is een splatter strat he, centrifuge spray job. Standaard mex ding.

    Oh, dennis was NET iets sneller.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #16472
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    https://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFg1NjI=/z/peYAAOSws2RcA-BC/$_86.JPG


    De draden spinrag staan toch tussen de tuners? (nog afgezien van de laag stof op de gitaar)

  3. #16473

    Standaard

    no comment

  4. #16474
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Zo dan. Zit meer spinnenwebben tussen de tuners dan dat er bij een gemiddelde non tussen de benen zit! Over een droge toets nog maar niet gesproken...
    Gibson, what else...?

  5. #16475
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 juni 2017
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    289

    Standaard

    En de tuners de verkeerde kant op gespannen, dus de snaren gaan onder een flinke hoek door de topkam. Op zich allemaal geen ramp, maar iemand zou deze gitaar eigenlijk moeten "redden". Wat ik niet ga doen voor deze vraagprijs trouwens.

  6. #16476
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Je kan altijd proberen wat van die prijs af te lullen. Een normale Mexicaan, wat dit feitelijk is, gaat voor veel minder. Nu kán hij meer vragen, omdat dit een unieke gitaar is. Uniek in die zin dat die splatter strats maar voor een korte periode verkocht zijn en dat er letterlijk geen twee hetzelfde zijn. Het is aan jou om te beoordelen of je dat wat meer geld waard is. Ik moet eerlijk zeggen (hoewel, ik móet helemaal niets, natuurlijk) dat ik dit wel een van de meest aantrekkelijke splatter strats is die ik ooit heb gezien. Ik vind de meeste anderen veel te vrolijk en ik ben nu eenmaal geen vrolijk mens.

    En die stof? Het zegt mij alleen iets over het feit dat ie het ding ooit gekocht heeft en dat ie er daarna nooit meer naar omgekeken heeft. Dat hoeft geen enkel probleem te zijn. Stof eraf, afstellen, hals een beetje olie inwrijven en gaan. Het kan ook zijn dat ie al 10 jaar op een vochtige zolder aan een muurhaak heeft gehangen, of erger, vlak boven de verwarming. Vaak niet zo lekker voor de hals, maar als het niet te erg is, is ook daar iets aan te doen.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  7. #16477
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Je kan altijd proberen wat van die prijs af te lullen. Een normale Mexicaan, wat dit feitelijk is, gaat voor veel minder. Nu kán hij meer vragen, omdat dit een unieke gitaar is. Uniek in die zin dat die splatter strats maar voor een korte periode verkocht zijn en dat er letterlijk geen twee hetzelfde zijn. Het is aan jou om te beoordelen of je dat wat meer geld waard is. Ik moet eerlijk zeggen (hoewel, ik móet helemaal niets, natuurlijk) dat ik dit wel een van de meest aantrekkelijke splatter strats is die ik ooit heb gezien. Ik vind de meeste anderen veel te vrolijk en ik ben nu eenmaal geen vrolijk mens.

    En die stof? Het zegt mij alleen iets over het feit dat ie het ding ooit gekocht heeft en dat ie er daarna nooit meer naar omgekeken heeft. Dat hoeft geen enkel probleem te zijn. Stof eraf, afstellen, hals een beetje olie inwrijven en gaan. Het kan ook zijn dat ie al 10 jaar op een vochtige zolder aan een muurhaak heeft gehangen, of erger, vlak boven de verwarming. Vaak niet zo lekker voor de hals, maar als het niet te erg is, is ook daar iets aan te doen.
    Mag je een gitaar niet boven een kachel hangen? Ik dacht dat het hout lekker verder droogde en dat de poriën lekker open begonnen te staan (luchtkamers) waardoor een gitaar nog beter zou gaan klinken.

  8. #16478
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twoerd Bekijk bericht
    antwoord gekregen: "ik ben de 1e eigenaar. Hij is ongeveer 12 kaar oud. Maar in nieuw staat nog. Hij is helemaal origineel zoals ik hem gekocht heb." Hmm het is vlakbij mij, zal ik hem eens gaan bekijken? Vind het wel een hoge vraagprijs voor zo'n verwaarloosd ding.
    Ben je een verzamelaar dat je interesse hebt in dat ding? Ik bedoel een standard strat is nieuw 100 euro goedkoper.

  9. #16479
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Mag je een gitaar niet boven een kachel hangen? Ik dacht dat het hout lekker verder droogde en dat de poriën lekker open begonnen te staan (luchtkamers) waardoor een gitaar nog beter zou gaan klinken.
    Alleen als je 'm daarna 2 weken in een piramide legt.

  10. #16480
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Mag je een gitaar niet boven een kachel hangen? Ik dacht dat het hout lekker verder droogde en dat de poriën lekker open begonnen te staan (luchtkamers) waardoor een gitaar nog beter zou gaan klinken.
    Nee dus. Daarom moet je ook zorgen dat de luchtvochtigheid binnenshuis niet te laag wordt. De warmte is op zich geen probleem, maar droge lucht is niet goed. En zeker niet voor akoestische gitaren. Liever warm en nat dan koud en droog. Denk maar aan seks, daar werkt het precies zo.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top