Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 129
  1. #21

    Standaard

    Nog even en we komen op het irritatie punt dat slechte gitaristen dure gitaren kopen, maar ze naar onze mening niet verdienen...

    Ik heb zelf een DSL om 2 redenen. 1. Er komt een heerlijke geluid uit. 2. Hij heeft weinig knopjes en is dus erg makkelijk in te stellen.
    Versterkers of modellers waar ik uren aan moet tweaken en draaien vind ik gewoon irritant. Ze kunnen inderdaad net zo goed klinken, maar ik hou van simpliciteit.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    1.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rormo
    Nog even en we komen op het irritatie punt dat slechte gitaristen dure gitaren kopen, maar ze naar onze mening niet verdienen...
    Bijna net zo erg als verzamelaars die zelf niet kunnen spelen
    No Wuckin Furries
    Band: www.hellbike.nl
    4 Sale : ff niks te koop
    www.hotwiel.nl

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    voordeel van modellers als een gt8 is dat je ze rechtstreeks in de PA kunt drukken en dat het zaalgeluid dan meteen af is. Als jij een half stack hebt staan blazen dan wordt er vaak willekeurig een mic voorgezet, terwijl de plaatsing behoorlijk cruciaal is. Daarnaast projecteert een 4x12 ook een ontzettende bak lawaai naar voren en is het geluid wat daar uit komt weer verschillend op elke vierkante meter.

    wat dat betreft kan ik me heel goed voorstellen dat een modeller heel goed kan werken.
    pokkel'n

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2002
    Locatie
    Oh oh....
    Berichten
    6.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol
    dan moet er ook nog een goeie p.a. staan, kan dik tegenvallen op sommige plaatsen, met een goeie top + 4 x 12 daarentegen ben je altijd wel te horen.
    Als je een top mee kan zuilen van 4 X 12 dan kun je ook een PA meenemen. 'k Vind dit dus geen goede reden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Postbank
    Snel geld overmaken...Daar maak je vrienden mee!
    "You can hide your genetics under drastic cosmetics, but this chameleon magic is known to be tragic."

  5. #25

    Standaard

    is het voordeel van een modeller niet dat je niet meer hoeft te sleuren met zware cabs en versterkers ?
    lijkt me helemaal onzinnig als je bij je modeller nog eens voor de p.a. moet zorgen...



    Dan is een gewone top + 4 x 12 toch een heel stuk simpeler.

    + wat doe je als er geen monitors staan ? Ga je die ook allemaal meenemen ?
    Laatst gewijzigd door pol; 1 oktober 2007 om 14:34

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
    Als je een top mee kan zuilen van 4 X 12 dan kun je ook een PA meenemen. 'k Vind dit dus geen goede reden.
    Er is toch wel een heel groot aantal bands dat niet een eigen PA gebruikt....

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Weet je wel wat een beetje PA kost?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #28

    Standaard

    p.a. kun je ook maar beter overlaten aan mensen die er professioneel mee bezig zijn...

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol
    p.a. kun je ook maar beter overlaten aan mensen die er professioneel mee bezig zijn...
    Nu betekent dat helaas in te veel gevallen niet meer dan dat die lui er geld mee verdienen ipv dat ze echt kennis van zaken hebben.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  10. #30

    Standaard

    bwa, de meeste p.a. mannen vallen nog wel redelijk mee vind ik.

    Ik heb wel de indruk dat de meeste bands die hun beklag doen over de p.a. zonder p.a. evengoed een kutgeluid zouden hebben...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top