Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 63
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    Je bent in de war met blues Hans
    Helemaal niet. Chuck Berry, Jerry Lee Lewis en Elvis hadden voor zover ik weet geen overvol pedalboard, maar dát was wel Rock&Roll.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Jerry Lee Lewis had zelfs geeneens een gitaar!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    Jerry Lee Lewis had zelfs geeneens een gitaar!
    Zie je? Rock&Roll draait allemaal om minimalisme!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #14

    Standaard

    hihi... Dat heeft niet lang geduurd eer het weer over R&R ging.

    Dit wordt ongeveer de layout van het bord. alleen nog een tuner erop aansluiten en eens kijken naar de signal line... Bedankt iedereen.

    Het is echt een heel goed gevoel om zelf je effecten te hebben gebouwd. Hulde aan de gier voor de service die ze hebben geleverd en het goede contact!
    Ik denk dat ik alle pedalen heb die ik wil hebben. misschien is de ring modulator (the twin) een pedaal wat beter voor de keten moet. er zit namelijk ook een compressor in die ik waarschijnlijk het meest ga gebruiken.

    hoe denken jullie daarover? compressor voor of na de drive pedalen?
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  5. #15

    Standaard

    14 pedalen in serie lijkt mij persoonlijk geen goed idee! Misschien zou je een extra effect loop-pedaal kunnen aanschaffen zodat je zeg maar 2 groepen (loops) van 7 pedalen krijgt. Er wordt ook aangeraden om niet meer dan 7 pedalen achter elkaar (serie) te schakelen in verband met signaalverlies, storing en nog wat technisch signaalverlies waar ik zo niet op kan komen?

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands
    14 pedalen in serie lijkt mij persoonlijk geen goed idee! Misschien zou je een extra effect loop-pedaal kunnen aanschaffen zodat je zeg maar 2 groepen (loops) van 7 pedalen krijgt. Er wordt ook aangeraden om niet meer dan 7 pedalen achter elkaar (serie) te schakelen in verband met signaalverlies, storing en nog wat technisch signaalverlies waar ik zo niet op kan komen?
    +1. Een een goeie buffer ervoor! Want 14x TB in serie, ik zou er niet aan beginnen.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  7. #17
    drap
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Helemaal niet. Chuck Berry, Jerry Lee Lewis en Elvis hadden voor zover ik weet geen overvol pedalboard, maar dát was wel Rock&Roll.
    Man, dat is uit een tijd dat jij nog aan het slootjespringen was met je pa! Toen bestonden er amper pedalen man!

  8. #18
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Ik ben erg benieuwd naar het eindproduct

    En ik verwijs Nocki helemaal niet naar m'n sig...
    Gezocht: Ibanez DE7

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
    +1. Een een goeie buffer ervoor! Want 14x TB in serie, ik zou er niet aan beginnen.
    Er zijn ook een soort strips op de markt waarbij je alle 14 pedalen + 1 parallel schakelt en individueel aan of uit kunt schakelen. Hiermee bedien je dus niet de pedalen zelf maar een soort 'schakelstrip' welke je op je plank kunt bevestigen. Als je alles uit hebt staan heb je tevens een true bypass signaal naar je versterker toe. Misschien is dit wel een goede oplossing?

  10. #20

    Standaard

    Tje... al die pedalen zijn in principe al truebypass... Ik zie niet in wat het nut is van een looper. Het is inprincipe al een looper natuurlijk...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top