Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 109 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 1083
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Tsja, waar maken we ons druk om? Laat Boss zich er druk om maken, kan mij het schelen... Profiteer ervan, zou ik zeggen. Als het nu om het namaken van pedalen ging van kleine bouwers. Maar die grote jongens als Boss, hebben dat heus wel ingecalculeerd en hun juridische afdeling weet ook wel hoe ze met dit soort zaken om moeten gaan...

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 april 2003
    Locatie
    brugge (student in gent)
    Berichten
    2.705

    Standaard

    2nd quarter is dan vanaf maart ofzo?
    vraag me af of ze echt gemaakt gaan worden...

  3. #23

    Standaard

    Hmmm, dus het motto is kan mij het schelen dat ze hun concurrenten naaien, als ik het maar goedkoop krijg...

    Als je nou ook eens verder kijkt dan je neus lang is dan zie je dat dit soort praktijken innovatie om zeep helpen. Waarom zou je nou nog iets nieuws bedenken, als bedrijven als Behringer, die al van begin af aan van alles 1 op 1 kopieren er van kunnen profiteren omdat ze jouw research werk gewoon jatten en zo jou de markt uit kunnen prijzen.

    Goed over nagedacht inderdaad
    I went hunting with Dick Cheney and all I got was this bloody t-shirt...

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 december 2002
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    4.183

    Standaard

    Beter goed gejat dan slecht gemaakt. En er is geen enkel bedrijf ter wereld, die het wiel opnieuw heeft uitgevonden. Welcome to reality.

  5. #25
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul
    Ik heb wel eens gehoord dat Behringer rechtzaken meeberekend in de kostprijs van dit soort produkten. Ze verkopen er gewoon heel veel in korte tijd en tegen de tijd dat de rechtzaken beginnen, dan stoppen ze met de verkoop en hebben ze voldoende winst gemaakt.
    Ik heb wel eens gehoord dat mensen dit soort verhalen geloven
    Over welke producten heb je het ? Of vermeldt de betrouwbare bron dit niet ?

    Anyway, dit is wel een slappe actie van Behringer, geef ze dan een iets andere smoel mee. Ben benieuwd of dit gaat aanslaan.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Manback
    Hmmm, dus het motto is kan mij het schelen dat ze hun concurrenten naaien, als ik het maar goedkoop krijg...

    Als je nou ook eens verder kijkt dan je neus lang is dan zie je dat dit soort praktijken innovatie om zeep helpen. Waarom zou je nou nog iets nieuws bedenken, als bedrijven als Behringer, die al van begin af aan van alles 1 op 1 kopieren er van kunnen profiteren omdat ze jouw research werk gewoon jatten en zo jou de markt uit kunnen prijzen.

    Goed over nagedacht inderdaad
    +1

    Als ik het maar goedkoop krijg. Ikke Ikke Ikke
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quint
    Beter goed gejat dan slecht gemaakt. En er is geen enkel bedrijf ter wereld, die het wiel opnieuw heeft uitgevonden. Welcome to reality.
    d'r is een groot verschil tussen één of ander ideetje jatten en nagenoeg LETTERLIJKE kopiëen maken!

    En volgens mij was Boss toch echt wel de eerste met de Metalzone!
    Ja, er bestonden meer metaldistortions, maar niet met een semi-parametrisch mid.
    En daarbij, Boss heeft in mijn ogen dat type behuizing 'uitgevonden', wat Behringer (en Denio en FSK ook trouwens) LETTERLIJK jat.

    Kijk, een kabeltester is een kabeltester, en als ik nu een kabeltester zou maken, zou ie qua functionaliteit erg overeenkomen met al bestaande kabeltesters. Maar Behringer kopieert LETTERLIJK (dus ook het uiterlijk!) de SwissArmy kabeltester. Ja, die SwissArmy was 3x zo duur, maar daarvan weet je ook dat ie
    a) minder ruis heeft
    b) stukken degelijker is

    Ik heb zelf 2 Behringer producten, de DI100 (prototype #8 van één van de ontwerpers zelf!), en de Tube Composer.
    En daar wil ik het graag bij laten.


    Enige wat ik Boss kan adviseren, om dit gedoe tegen te gaan;
    re-issue jullie klassiekers! CE-2, DM-2, PH-1r, VB-2, FA-1, TW-1!!!
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  8. #28

    Standaard

    http://www.legal500.com/devs/uk/ip/ukip_040.htm




    Zoek de verschillen (kleur en naam telt niet :razz

    @Speeddemon: http://homerecording.com/bbs/archive...p/t-74439.html Is dat nou dezelfde speeddemon hier?
    I went hunting with Dick Cheney and all I got was this bloody t-shirt...

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 december 2002
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    4.183

    Standaard

    Zoals ik al zei 'As if I care'. Dat betekent het boeit me niet. Kopieren van elkaars ideeen gebeurt al tientallen jaren in elke branche. Wij als consument worden daar alleen maar beter van.

    En waar maak jij je in godsnaam druk om, zeg.

  10. #30

    Standaard

    Elkaars ideeen ja, maar kom op man dit is toch gewoon regelrecht plagiaat. Metal Zone wordt Metal Tone

    Weet je wat ik geef het op, sommige mensen willen gewoon niet luisteren... Wij als consument worden er beter van hoe verzin je het...
    I went hunting with Dick Cheney and all I got was this bloody t-shirt...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top