Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 41
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeanPaul du Vinnie
    als je er niet wil opgelegd worden zou ik eerder naar de guitar shop gaan, en niet naar de biebop.
    Als je er ergens wordt opgelegd dan zal het wel in de guitar shop zijn..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeanPaul du Vinnie
    en verder zou 'k ook eerder voor een epiphone gaan, zal ook zijn waarde wat beter houden als je 'm ooit wil verkopen.
    Daar kan ik je geen ongelijk geven

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 september 2006
    Locatie
    Zele, Oost-Vlaanderen
    Berichten
    655

    Standaard

    Er is nu ook een key music in Gent.

    My five cent:

    Ik heb ooit eens een COOL gekocht bij Piens voor mijn zoontje (300 €)
    inderdaad geschroefde hals en pot-meters die slecht regelbaar zijn. (of de elektronica er achter). Ik heb de gitaar zelf afgesteld en ze is zeker wel heel bespeelbaar. Dus voor wat het moet dienen goed genoeg. Maar ik zou het niet opnieuw kopen.

    Mr Piens laat die gitaren naar verluid uit China komen en neemt een woekerwinst op deze gitaartjes.

    Ik heb bij Piens ook eens een stagg wide body gekocht in een verkoop van "licht beschadigde gitaren". De hals was lichtjes krom, maar met een nieuw brug kon ik het compenseren. Dus gekocht voor 150 €. Zelf brug vervangen en leuke gitaar in handen. Alleen... je kan deze gitaar ook nieuw kopen via internet voor 100€.

    Er bestaan helaas geen liefdadigheidswinkels.

    Nu ga ik nog naar Piens om te eye-shoppen. Mijn Gibson Les Paul Studio heb ik echter gekocht in de nieuwe key in Gent.
    I can let you play my guitar... But then I would have to kill you

  3. #13

    Standaard

    Voor 600 euro zou ik nooit een nieuwe Cool kopen. Voor die prijs vind je in elke goede gitaarwinkel een prima gitaartje van een bekend en betrouwbaar merk en zeker ook op tweedehandssites.
    Denk eraan dat als je niet tevreden bent van de Cool-gitaar je er tweedehands geen bal meer voor krijgt.

    Ik zou er een paar gitaren uitproberen en ze dan proberen via internet te bestellen bij bv. thomann of musicstore.

    Kijk ook eens op de sites van verschillende winkels, ook in Nederland waar soms goede promoties zijn te vinden en dat is de trip vanuit Gent zeker waard.

    Limit in Herentals, die stopt ermee en heeft altijd goede gitaren in huis gehad, kijk eens op de website.

  4. #14

    Standaard

    Zal waarschijnlijk het zelfde zijn als een London City LP oid met een ander logootje dr op!

    Ik vind dat een huis/b-merk massa import copy gitaar uit china niet veel duurder kan zijn dan 3 a 400 joeroos
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

  5. #15

    Standaard

    Kga waarschijnlijk is morgen naar bebop gaan aangezien dat toch vlakbij het station is... en dan mss ook es naar key music.

    Zo een gitaar bestellen via musicstore (die winkel in duitsland) is betrouwbaar en wordt deftig vervoerd en afgeleverd?

  6. #16

    Standaard

    Heb zo al een aantal gitaren laten overkomen en die waren steeds deftig verpakt, niets op aan te merken... m'n duurste Fender kwam zelfs perfect gestemd toe

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
    Zal waarschijnlijk het zelfde zijn als een London City LP oid met een ander logootje dr op!

    Ik vind dat een huis/b-merk massa import copy gitaar uit china niet veel duurder kan zijn dan 3 a 400 joeroos
    eeehh, london city heeft geen helemaal geen les pauls!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  8. #18
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Heb mij ook ooit een cool laten aanpraten, was toen 11 jaar en ging kijken voor een eerste elektrische gitaar.
    Ondertussen een goeie 10 jaar later heb ik die gitaar nog steeds. Tis zeker geen slechte gitaar en mits enige afstelling (wat ze wel voor je doen in piens) speelt ze echt heel goed en klinkt ze nog goed ook.
    Hou er wel rekening mee dat je deze gitaar niet meer zal kunnen doorverkopen. Of je moet er maar 50 euro voor vragen.

    Verder heb ik wel mijn bedenkingen bij PIens, dat ze duur zijn weten we al en daar ga ik niets meer over zeggen, maar ze zijn toch aanzienlijk achteruit gegaan in kwaliteit. De laatste keer dat ik er was (weekje of 4 terug) waren hoofdzakelijk Cool gitaren/basgitaren. Ook wel andere merken (veel zelf) maar toch iets teveel cool naar mijn zin.
    Ik ging kijken voor een nieuwe akoestische gitaar, mijn budget was ongeveer 1200 euro, maar daar hebben ze niets voor. Ofwel is het direct 2000+ euro, ofwel is het een low-bugdet cool/stagg/richwoot (jawel een fake richwood)
    Ik was erg teleurgesteld...

    At topicstarter: als je naar Piens gaat, kan je wss ook wel even naar gent komen. Ik zou eens gaan kijken in The Guitarshop (ik kan je eventueel het adres wel geven). Heel scherpe prijzen, veel keus, super vriendelijke gast die er werkt.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  9. #19
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baracoeda
    Kga waarschijnlijk is morgen naar bebop gaan aangezien dat toch vlakbij het station is... en dan mss ook es naar key music.

    Zo een gitaar bestellen via musicstore (die winkel in duitsland) is betrouwbaar en wordt deftig vervoerd en afgeleverd?
    Bebop hoor ik niet zo positieve dingen over, Key music wel.
    Ik ben zoals mijn vorige post wel aangeeft Guitarshop aanhanger (ook niet zo heel erg ver van het station)
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Locatie
    nergens
    Berichten
    1.229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orgasmocaster
    Zal waarschijnlijk het zelfde zijn als een London City LP oid met een ander logootje dr op!
    Was het maar waar, dat LC Les pauls maakte

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top