Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Help: Hondo Decal.

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1
    Oei, van die Fame by Hondo's heb ik nu nog nachtmerries... De enige gitaar die ik meegemaakt heb die nog slechter was was een Sunn Mustang by Fender®.
    Dat waren geen fretten, dat was gewoon een kaasrasp!
    die fretten waren ook echt zacht en daarom komen er nu jumbo in.
    wat ik leuk vind is dat ikzelf ontdekt had dat die single coils of zijn het nu toch humbuckers , best wel een lekkere sound lijken te hebben en dat G.G dat eigenlijk bevestigt heeft.
    (wetende dat G.G, meer weet van strat sound dan ik en betere versterkers heeft en dus beter beoordelen kan)

  2. #12
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    No 1 hops, bedankt voor het plaatje. Zal eens kijken wat ik ermee kan.

    Ondanks de plywood is de klank echt super met veel output en warmte.

    Bespeelbaarheid van dat ding is een ander verhaal. Daarom komt er een andere brug en een andere hals op. Daar ben ik nu druk mee bezig.

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
    No 1 hops, bedankt voor het plaatje. Zal eens kijken wat ik ermee kan.

    Ondanks de plywood is de klank echt super met veel output en warmte.

    Bespeelbaarheid van dat ding is een ander verhaal. Daarom komt er een andere brug en een andere hals op. Daar ben ik nu druk mee bezig.
    ik vind juist de bespeelbaarheid vaak wel goed bij die hondo's, fretwerk is niet denderend, lijken vak wel loden frets zo zacht, maar vind de hals van een hondo vaak wel prettig aanvoelen.
    als je een hondo hebt met dat logo zoals no1 hops poste, dan heb je een latere koreaan, gemaakt door samick.
    de headstock van een samick strat was toen identiek.
    maar goed je kan er altijd een beroerde hals tussen hebben, moet wel vaak de hals wat shimmen bij hondo's is mijn ervaring maar dan spelen ze ook prima.
    alleen de kwaliteit van de rest van het spul laat ernstig te wensen over

  4. #14
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse
    ik vind juist de bespeelbaarheid vaak wel goed bij die hondo's, fretwerk is niet denderend, lijken vak wel loden frets zo zacht, maar vind de hals van een hondo vaak wel prettig aanvoelen.
    als je een hondo hebt met dat logo zoals no1 hops poste, dan heb je een latere koreaan, gemaakt door samick.
    de headstock van een samick strat was toen identiek.
    maar goed je kan er altijd een beroerde hals tussen hebben, moet wel vaak de hals wat shimmen bij hondo's is mijn ervaring maar dan spelen ze ook prima.
    alleen de kwaliteit van de rest van het spul laat ernstig te wensen over
    Ik heb inderdaad een hals met dat logo. Die hals is gewoon zo goed als nieuw en netjes recht.

    Ik vind hem alleen te dun. Ik hou van hele dikke halzen, vandaar dat ik er zelf eentje maak voor deze body.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    5.365

    Standaard

    maak, netzoals valoosj heeft gedaan voor z'n superhawk, een foto van de headstock vna de originele neck, ga dan aan de slag met fotosoep of paint en hou een logotje over!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top