Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: Help: Hondo Decal.

  1. #1
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard Help: Hondo Decal.

    Jaja jullie lezen het goed: geen fender decal maar een Hondo decal. Heeft iemand enig idee waar ik zo'n ding vandaan kan halen? of heeft iemand het plaatje digitaal. Ik heb werkelijk geen idee waar ik dat ding kan vinden (fender en gibson is gemakkelijk, maar hondo.....) Op het internet kom ik er ook niet echt uit. Gaat om een Hondo H-76 strat.

    Wie weet een adresje of iets dergelijks voor me. Ben met de opbouw van een H-76 bezig (met een dikke knipoog naar Hendrix)

  2. #2

    Standaard

    dat wordt zelf maken, hondo is een cheapo merk en vooral die stratmodellen hebben 0 verzamelwaarde, mensen haalden het logo er af zodat anderen vooral niet konden zien dat het een hondo was.(hielp niet de kopvorm zei al genoeg )
    hondo had net zo'n beroerde naam als stagg nu, je wilde er liever niet mee gezien worden vandaar dat de kans nihil is dat je iets vindt.
    daarbij heeft hondo meerdere logo's gebruikt.

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse
    dat wordt zelf maken, hondo is een cheapo merk en vooral die stratmodellen hebben 0 verzamelwaarde, mensen haalden het logo er af zodat anderen vooral niet konden zien dat het een hondo was.(hielp niet de kopvorm zei al genoeg )
    hondo had net zo'n beroerde naam als stagg nu, je wilde er liever niet mee gezien worden vandaar dat de kans nihil is dat je iets vindt.
    daarbij heeft hondo meerdere logo's gebruikt.
    Precies, het was een bagger merk, maar ik ga laten zien dat je met een plywoodbody, een een goeie zelfgeboude neck een prima gitaar kan maken, maar dan lijkt het me juist lachen om er een Hondo Decal op te hebben.

    Iemand misschien een bestandje waar het logo op staat? Of iemand die een decal kan fabrieken voor me, of me verder op weg helpen?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    zou je anders wel een foto sturen van de kop van mijn hondo fame maar dat is niet veel bijzonders.
    maar we gaan ervoor (hoop toch binnenkort met het fretwerk te beginnen)
    HONDO RULES!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2005
    Locatie
    Bayside High
    Berichten
    1.340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
    Precies, het was een bagger merk, maar ik ga laten zien dat je met een plywoodbody, een een goeie zelfgeboude neck een prima gitaar kan maken
    Succes dan maar Ik heb ooit een Hondo gehad en ik slaap er nu nog slecht van.
    Vote for Pedro!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater
    Succes dan maar Ik heb ooit een Hondo gehad en ik slaap er nu nog slecht van.
    ja je weet pas wat je mist, als het er niet meer is ;-)

  7. #7

    Standaard

    Ik voel een "Hondo appreciation" topic opkomen ...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse
    hondo had net zo'n beroerde naam als stagg nu, je wilde er liever niet mee gezien worden vandaar dat de kans nihil is dat je iets vindt.
    daarbij heeft hondo meerdere logo's gebruikt.
    En dan te bedenken dat die naam behoorlijk afgaf op de Hondo II's, waar WEL hele goeie gitaren tussen zitten. Een fatsoenlijke Hondo ben ik volgens mij nog niet tegengekomen (tot zover mijn appreciation).
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
    zou je anders wel een foto sturen van de kop van mijn hondo fame maar dat is niet veel bijzonders.
    maar we gaan ervoor (hoop toch binnenkort met het fretwerk te beginnen)
    HONDO RULES!
    Oei, van die Fame by Hondo's heb ik nu nog nachtmerries... De enige gitaar die ik meegemaakt heb die nog slechter was was een Sunn Mustang by Fender®.
    Dat waren geen fretten, dat was gewoon een kaasrasp!
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top