Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 23 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 225
  1. #21

    Standaard

    Ola, hij stond al eerder op het forum, maar dan nog maar een keertje:

    ------------------------------------------------
    af en toe flink op de plank ragguh is gewoon nodig!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Een behoorlijk aantal foto's laten slaap- en huiskamersituaties zien. Slepen jullie de spullen altijd van de betreffende kamer naar optredens en/ of oefenruimte en weer terug? En dat minimaal 1x per week?

  3. #23

    Standaard

    jup, ten minste ikke wel...

    het slepen is best een gedoe, maar ik wil gewoon heel graag mijn eigen spul / sound hebben op de repetitie...
    ------------------------------------------------
    af en toe flink op de plank ragguh is gewoon nodig!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    2.687

    Standaard

    het hangt er natuurlijk ook heel erg van af wat voor mogelijkheden je repetitieruimte heeft. Niet iedereen krijgt de gelegenheid zijn spul daar te laten staan of op te slaan.
    LTD MH-1000NT > Maxon OD-808 > EVH 5150 Mini > Bogner 2x12 OS

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud
    Zijn die allemaal van jou?? Tering!!! Vette shit
    Sorry, nog ééntje vergeten:

  6. #26

    Standaard



    Engl Thunder en een Fender Champion 30 DSP. De Engl staat nu permanent in de oefenzolder van de band, en de fender is op bruikleen bij mijn broertje.

    Ik heb hier op mijn studentenkamer nog een Fender Champion 600 staan om lekker mee te pielen op een normaal volume, maar daar heb ik nog geen foto's van gemaakt.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml
    Een behoorlijk aantal foto's laten slaap- en huiskamersituaties zien. Slepen jullie de spullen altijd van de betreffende kamer naar optredens en/ of oefenruimte en weer terug? En dat minimaal 1x per week?
    Ikke niet, ik heb de VOx AC30 CCH & Cab in het repetitielokaal staan met een speciaal repetitiepedalboardje. Gitaar sleep ik wel elke week mee.
    Voor mij, als covergitarist, draait het op het moment van repetitie niet om mijn geluid.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml
    Een behoorlijk aantal foto's laten slaap- en huiskamersituaties zien. Slepen jullie de spullen altijd van de betreffende kamer naar optredens en/ of oefenruimte en weer terug? En dat minimaal 1x per week?
    Ach, die drie keer dat we oefenen kan ik hem best meenemen. En ook met optredens gaat ie mee natuurlijk.

    Voordeel is dat alles gewoon in de huiskamer staat. Geen trappen op en af dus.
    Laatst gewijzigd door Kim Wilson; 21 september 2007 om 14:57
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #29

    Standaard

    Ik heb nog geen foto om te spammen, maar speel over hughes & kettner triamp mk1 & boggner 4x12 v30 cab. Zeer gijl geluid Zoals Raffel al opmerkte: die bogners gaan inderdaad als warme broodjes weg blijkbaar

    DML: Ik sleep mijn spul inderdaad naar optredens van m'n kamer af naar beneden en mee, dat is inderdaad nogal een gesleep in maanden dat we veel optreden, maar voor in de repetitieruimte heb ik gewoon een cheap ass 4x12 fame cab aangeschaft en er gedumpt zodat ik niet steeds een cab mee hoef te slepen. Hij is uiteraard veeeeel slechter als de bogner cab, maar ik hoor mezelf uitstekend in de repetitieruimte. En daar gaat 't me met repetities in de 1e plaats om.
    www.icaros.nl

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2004
    Locatie
    Oostkamp (België)
    Berichten
    688

    Standaard

    I'm really easy to get along with once people learn to worship me.

    http://www.gearspot.be
    http://www.hellpatrol.be

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top