Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1

    Standaard The Eagles - Hotel California

    Hey mensen!

    Tussen de bedrijven door heb ik een instrumentale versie gemaakt van Hotel California van (zoals jullie vast wel weten) the Eagles.

    Het is een beetje een eerste concept, maar heb het nummer een beetje eigen gemaakt (eigen versie).. Hopelijk vinden jullie het wat! Ik ben benieuwd!

    De link is...

    http://www.youtube.com/watch?v=77SSoT-o104

    Groetjes, Bastiaan!
    Laatst gewijzigd door Bazzztard; 5 oktober 2007 om 12:49

  2. #2
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Netjes gespeeld man. Lekker veel variatie. Het nummer spreekt me dan weer minder aan omdat het al 5 Miljoen keer gespeeld is en ik er echt genoeg van heb. Maar heb toch je hele versie afgeluisterd. Dat zegt dan toch wel weer wat!

    GOLDMEMBER

  3. #3

    Standaard

    Hi Bastiaan,

    Klinkt hier en daar nog wat rommelig maar ik denk als je dit goed uitwerkt je een hele mooie cover in handen hebt! De melodie welke gespeeld op gitaar vond ik na een tijdje luisteren wel een beetje storend worden, misschien nog iets minimalistischer/anders spelen als dat uiteraard kan?

  4. #4

    Standaard ..

    Bedankt voor het commentaar heren! Goed te horen dat het niet heeel slecht ontvangen wordt.. Het nummer is idd al miljoenen keren gecovered, maar omdat het een persoonlijke favoriet is (en omdat ik ff niks te doen had), deed ik ook maar s een poging..

    Uiteraard kan de melodie anders Lo Lands.. Ik snap wat je bedoeld. Het was één grote jamsessie voor mij (ff wat testen).. Maar achteraf vond ik het het bewaren wel waard (voor een eerste poging..) Als ik de komende tijd wat tijd over heb zal ik m proberen te perfectioneren (voor zover perfectie bereikt kan worden

    Verder commentaar en op/aanmerkingen zijn zeer welkom!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.924

    Standaard

    Laat de dude het maar niet horen..

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    1.026

    Standaard

    Eigen nummers?
    No Wuckin Furries
    Band: www.hellbike.nl
    4 Sale : ff niks te koop
    www.hotwiel.nl

  7. #7

    Standaard ...

    Laat de dude het niet horen? En eigen nummers? Iets concreter graag!

    Wie is de dude en waarom wil die dit niet horen?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    1.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bazzztard
    En eigen nummers? Iets concreter graag!
    Schrijf je zelf ook nummers?
    Concreet genoeg?
    No Wuckin Furries
    Band: www.hellbike.nl
    4 Sale : ff niks te koop
    www.hotwiel.nl

  9. #9

    Standaard ..

    Ik heb wel wat liggen, maar wil dat wat preciezer uitwerken voordat ik het online zet.. Komt in de toekomst wel! Maar waarom vraag je dat en wat vind je van dit nummer!?

  10. #10

    Standaard

    Heel mooie cover, heel origineel om eens iets anders te doen met een grijsgedraaide klassieker als dit!
    Idd heel mooi voor een eerste poging maar er mag hier en daar wat aan geschaafd worden, vooral de elektrische solo kan beter.. De klank mag anders en hier en daar ook een foutje in je spel.. Maar dat zijn schoonheidsfoutjes, over het algemeen heel mooi gespeeld!

    Neem ook eens een kijkje naar mijn covers, kijk in mn signature voor de links!
    Cheers

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top