Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 39

Discussie: Koude handen

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Met dit weer weer regelmatig last van koude handen. Ondanks centrale verwarming toch nog wel eens last van koude handen die ondanks rustig inspelen maar niet echt lekker warm en soepel willen worden. Weten julie nog trucjes om dit probleem te verhelpen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    leiderdorp
    Berichten
    2.302

    Standaard

    je handen in je kruis doen (werkt echt), das 1 van de warmste plekken van je lichaam

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    hahaha ja tis waar ja bij ons in de oefenruimte (afgedankte schuur bij de drumster) is het in de winter zuper koud, en dan heb k dat ook altijd. worden je snaren ook zo koud, speelt kut.

  4. #4

    Standaard

    Haha, je kunt ook wanten aan doen bij het spelen, dan krijg je geen koude handen.

    Nadeel: je krijgt geen noot uit je gitaar, ach je moet er wat voor over hebben he. :grin:

  5. #5

    Standaard

    of van die handschoenen waar de vingertoppen af zijn.

    als het echt koud is ergens speel ik liever niet das alleen maar slecht voor je vingers 1 warm worden ze niet.

    dus als 1 garage of schuur jamt zonder verwarming gewoon 1 winterstop.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Ik heb geen last van koude oefenruimtes maar af en toe koude handen terwijl de omgevingstemperatuur prima is en niemand het koud heeft (verder ben ik wel gezond hoor).Een dag later heb ik er b.v. geen last van. Hoe die periode te oefenen tot de handen wel warm zijn. Gewoon spelen, alleen vingeroefeningen etc. of iets anders ?? maar wat dan?

  7. #7

    Standaard

    Waarschijnlijk heb je gewoon een lichte vorm van Winterhanden (ja die bestaan echt). Als je er geen pijn aan hebt geeft de dokter daar niets voor.
    Als dat zo is moet je er gewoon mee leren leven, daar kom je waarschijnlijk nooit meer vanaf. :sad:

    Een vriendin van mij heeft wintervoeten en heeft hetzelfde probleem in haar voeten (uiteraard) als jij in je handen. Je kunt er niets aan doen.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    Op 2001-11-27 08:38, schreef Dila:
    hahaha ja tis waar ja bij ons in de oefenruimte (afgedankte schuur bij de drumster) is het in de winter zuper koud, en dan heb k dat ook altijd. worden je snaren ook zo koud, speelt kut.
    vind je ut gek als je de raad van j v opvolgt ...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    sommige van ons zullen blij zijn dit te horen er is een oplossing :
    drank , drank en nog es drank...
    de circulatie wordt er beter van en mocht het onverhoeds niet blijken te werken heb je dat na enige tijd ook niet meer in de gaten , alleen die kater erna daar zouden ze nou nog es wat voor moeten uitvinden...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Daar hebben ze nou ijsklontjes voor verzonnen, lekker koud

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top