Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Weer een nieuwe:P

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    26

    Standaard Weer een nieuwe:P

    hallo,

    Ik ben Mark uit Voeren, Belgie
    Ben nu een 3-tal maanden begonnen met elektrische gitaar. Ik heb gitaarles. Ik speel op een Rockson ST30 Black. Een heel slechte gitaar. :P. Ik heb ook nog een oude klassieke gitaar een Emperador. In de planning staat een nieuwe elektrische gitaar maar ik weet nog niet welke. Mss tips?
    Heb een effectenprocessor van digitech de RP80, hier ben ik wel tevreden over.
    Ik studeer nog.

    Ik hoop dat ik hier meer te weten kom over gitaren en alles eromheen!

    Groeten

    Mark

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Yes, nog een Belg, het lijkt wel invasie

    Zeg eerst eens iets over je budget-speelstijl, dan kunnen ik/we je voorthelpen voor een electrische snarenplank


    welkom opt forum, en moge uw posts ons verblijden
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    26

    Standaard Hey Mr fingers

    Mijn budget ligt tot een max van 600-700 euro. De gitaar die ik nu heb heeft 66 euro gekost maar dat is eraan te merken.
    Wat het soort genres betreft. Ik speel veel clean, rock en af en toe durf ik ook wat hardere dingen te proberen.
    Mijn gitaar leraar heeft me aangeraden om meer naar de les paul modellen of modellen met grotere frets te kijken omdat de telecaster die ik nu heb nogal kleine frets heeft, waar ik soms toch problemen mee heb aangezien ik vrij grote vingers heb.
    Ik weet niet in hoeverre ik hier rekening mee moet houden bij mijn keuze. Ik neem aan dat mijn gitaarleraar hier toch gelijk in heeft.

    Groeten
    Mark

  4. #4

    Standaard

    Hoera voor de Belgische invasie!
    welkom broeder!
    Er is ook een Belgisch forum:
    forum.offstage.be
    (maar daar zitten altijd hollanders op)
    Geen zin om dan bas te spelen?
    Laatst gewijzigd door denblommme; 20 september 2007 om 08:18

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door <=Mark=>
    Mijn budget ligt tot een max van 600-700 euro. De gitaar die ik nu heb heeft 66 euro gekost maar dat is eraan te merken.
    Wat het soort genres betreft. Ik speel veel clean, rock en af en toe durf ik ook wat hardere dingen te proberen.
    Mijn gitaar leraar heeft me aangeraden om meer naar de les paul modellen of modellen met grotere frets te kijken omdat de telecaster die ik nu heb nogal kleine frets heeft, waar ik soms toch problemen mee heb aangezien ik vrij grote vingers heb.
    Ik weet niet in hoeverre ik hier rekening mee moet houden bij mijn keuze. Ik neem aan dat mijn gitaarleraar hier toch gelijk in heeft.

    Groeten
    Mark

    Bwa, ik heb ook bijna 2m groot, dus mijn handen zijn verhoudingsgewijs ook groot, en ik speel vlotjes op een Telecaster... ma swat, als je zo'n 6-700€ te spenderen hebt, misschien een 2e hands gibson, en anders een goede Epiphone Les Paul aanschaffen... Of een SG als je nu niet houd van het gewicht van een Les Paul (die kan tot 2x het gewicht van een telecaster zijn...)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #6
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    26

    Post

    Ja daar was ik zelf ook naar aant kijken naar een epipone les paul custom.
    Ik denk dat ik mss toch maar eens moet kijken naar een andere tele. Mijn huidige heeft namelijk een kromme hals. Hier zou het probleem ook kunnen zitten. Mare bas spele laat ik eerst maar eens gitaar leren Vind ik trouwens leuker

    Bedankt voor de reactie's!!

    Groeten Mark

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Locatie
    Hardenberg
    Berichten
    1.183

    Standaard

    moet je ook niet doen, bas is voor luie gitaristen
    Peavey5150 - 2x4x12 Jensen - Ibanez rgr321 - Korg dt-10 - Tanglewood tw60

    Project Liberate
    Myspace

  8. #8

    Standaard

    ja idd! volledig mee eens,
    ze moeten echt totaaaaal niets doen
    die vuile schurftige tamzakken van bassisten
    nie gitaar kunnen spelen en daarom maar iets
    gemakkelijkere kiezen terwijl ze een vette reet krijgen.
    Zo is dat mijn beste!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top