Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Weer een nieuwe:P

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    26

    Standaard Weer een nieuwe:P

    hallo,

    Ik ben Mark uit Voeren, Belgie
    Ben nu een 3-tal maanden begonnen met elektrische gitaar. Ik heb gitaarles. Ik speel op een Rockson ST30 Black. Een heel slechte gitaar. :P. Ik heb ook nog een oude klassieke gitaar een Emperador. In de planning staat een nieuwe elektrische gitaar maar ik weet nog niet welke. Mss tips?
    Heb een effectenprocessor van digitech de RP80, hier ben ik wel tevreden over.
    Ik studeer nog.

    Ik hoop dat ik hier meer te weten kom over gitaren en alles eromheen!

    Groeten

    Mark

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Yes, nog een Belg, het lijkt wel invasie

    Zeg eerst eens iets over je budget-speelstijl, dan kunnen ik/we je voorthelpen voor een electrische snarenplank


    welkom opt forum, en moge uw posts ons verblijden
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    26

    Standaard Hey Mr fingers

    Mijn budget ligt tot een max van 600-700 euro. De gitaar die ik nu heb heeft 66 euro gekost maar dat is eraan te merken.
    Wat het soort genres betreft. Ik speel veel clean, rock en af en toe durf ik ook wat hardere dingen te proberen.