Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 24 van 24 EersteEerste ... 14222324
Weergegeven resultaten: 231 t/m 235 van 235
  1. #231
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanskemink
    Nee hoor, Maar nu wordt het precies duidelijk waar een ieder staat en waar het om gaat.


    Ik vindt geluid vangen 'entzauberend' (naar Weber)

    Zij maken deel uit van de 'machinerie' (de vastlegger, de vergroter, de opblazer de numerieke grote getallen, geld, de handel in muziek ,stadions vol mensen, de bits en bytes, de stermagazine's, het sterdom en het daarbij behorend gedrag en attitude etc.etc....)

    Ik begin als tegenreactie toch steeds meer appeteit te krijgen voor het kleine en organische.


    Vandaar dat ik de 'machinerie' totstandkoming van Taylor-gitaren niet oke vindt en het produkt ook niet dus. Ik denk dat ik op dit forum maar verder moet als Hans kemink de akoestische purist. HKap.


    P.s. Oja, ik luister ook niet naar cd's o.i.d. ik maak muziek vanuit mijn eigen wezen.

    P.s. Ik heb nog nooit van een opname hoteldebotel kunnen raken, Je voelt hem namelijk niet het is pure abstractie. Als ik alles in mijn wezen kan laten 'meetrillen' en aansturen door zelf te spelen of met anderen (ja, komt u maar met de platte voeten). Ga ik toch me niet met surrogaat bezig houden.

    P.s. Oja, In wezen ben ik proffesioneel zelf schoonmaker.
    Jongen, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt en je praat poep, om in gitaarnet termen te blijven.

    Er zijn heel veel mensen met enorme vakkennis, toewijding en motivatie, met een schat aan kennis en ervaring bezig om er voor te zorgen dat heel veel muziekliefhebbers thuis met hun prachtige en kostbare installaties ten volle kunnen genieten van hun favoriete (klassieke) muziek, opera or whatever, op elk moment van de dag of nacht.

    Heel veel van die mensen worden regelmatig tot tranen geroerd van prachtig klinkende opnamen, of worden zoals jij dat noemt 'hoteldebotel' van werkelijk prachtig opgenomen muziek.

    En die flikker jij achteloos en zonder enige moeite op de hoop van klojo's die alles alleen doen voor het geld. Dat vind ik van een onbeschrijflijke triestheid en dat raakt me echt. Muziek is kunst en het goed opnemen van muziek heeft alles met kunstzin te maken.

    Ik weet beter dan menigeen dat een akoestisch gezelschap(je) op een binnenpleintje nog veel mooier klinkt dan welke CD, maar het stigma dat jij onder enige reserve op een grote groep kunstenaars plakt is te gek voor woorden.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #232
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanskemink
    P.s. Oja, In wezen ben ik proffesioneel zelf schoonmaker.
    Je bedoelt: Oja, in wezen ben ik zelf professioneel schoonmaker.
    Dat verklaart gelijk de 4 spelfouten in 1 zin. Ook knap.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 22 september 2007 om 13:57
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #233

    Standaard

    Het gaat weer helemaal de verkeerde kant op hier.

    Bij de allereerste off topic post vanaf nu gaat ie meteen dicht.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #234
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Ik heb zin in gebakken ei op brood.

  5. #235

    Standaard

    Heeeeeel erg leuk Pais.

    Get a life.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top