Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 24 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 235
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    353

    Standaard

    Ja Hans, we zijn weer thuis. Altijd goed voor de recht-door-zee waarheid. Dank je wel voor de knuppels in het hoenderhok, je houdt de mensen goed wakker.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greencharlie
    Indien Gibson zo supermachinaal vervaardigt, vanwaar dan die grote kwaliteitsverschillen bij Gib ? Geregeld lees ik dat toch?
    Hier lachen de Amerikanen het hardst om.

    Dit hoort al jaren bij het merk en dit heeft een erg leuke bijkomstigheid.
    Merkvogels zonder 'oren' aan hun hoofd, lezen het opschrift en kopen op naam.

    Dit vinden ze in Amerika zeer vermakelijk en dit doen ze dus al jaren.
    Om het geloofwaardig te houden gooien ze er afentoe een goeie tussendoor.
    (handreiking van de 10 Gibsons moet je er 8 niet hebben)

  3. #13
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanskemink
    handreiking van de 10 Gibsons moet je er 8 niet hebben
    Zo'n vaart loopt t gelukkig niet, maar de strekking van je verhaal klopt wel. En die kutamerikanen maar de besten voor zichzelf houden ook nog!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanskemink
    Hierbij verklaar ik (waarschijnlijk in mijn eentje) de oorlog aan gitaar-fabrikant Taylor. Dit is de grootste oplichter en opklopper die ik ooit ben tegen gekomen.

    Overdrijven is ook een vak.
    Wederom de eeuwige discussie machine-versus-handbouw en Taylor-te-duur-Gibson-te-slecht bla bla bla.....


    Mod.....slotje?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzz
    Overdrijven is ook een vak.
    Wederom de eeuwige discussie machine-versus-handbouw en Taylor-te-duur-Gibson-te-slecht bla bla bla.....


    Mod.....slotje?
    Precies wat ik dacht.... Er zijn hier teveel mensen te merkgeil. Als je een Stagg van 200 euro vind die een Taylor van 800 euro eruitspeelt, zijn er nog genoeg idioten die toch voor de Taylor gaan...

    "Ja, die is waardevaster" wordt er dan gezegd. Je koopt een gitaar toch om te spelen, niet om weer te verkopen? Ik snap dit soort gezeik nooit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzz
    Overdrijven is ook een vak.
    Wederom de eeuwige discussie machine-versus-handbouw en Taylor-te-duur-Gibson-te-slecht bla bla bla.....


    Mod.....slotje?

    Buzz, jij hebt toevallig toch geen Taylor daar in de kamer staan?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanskemink
    Buzz, jij hebt toevallig toch geen Taylor daar in de kamer staan?
    Nee Hans, ik heb geen Taylor, nooit gehad en ik heb er ook geen verlangen naar. Ook heb ik geen Gibson. Nooit gehad en ik wil er ook geen.
    Ik zit niet zo aan een merk vast. Ik vind alleen de discussie een beetje zinloos. Dat is alles.

    Groenten,

    Ray

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzz
    Nee Hans, ik heb geen Taylor, nooit gehad en ik heb er ook geen verlangen naar. Ook heb ik geen Gibson. Nooit gehad en ik wil er ook geen.
    Ik zit niet zo aan een merk vast. Ik vind alleen de discussie een beetje zinloos. Dat is alles.

    Groenten,

    Ray
    Hoezo,


    Ik vind gewoon dat er subiet een tempering mag plaatsvinden op amerikaans gitaar goed (Samir A belde net, die sloot zich hier volkomen bij aan en ging daarnaast een 4 jaar durende LOI-cursus gitaar doen) en met name Taylor. Ik wordt doodmoe van hordes gitaristen die instrumenten aanschaffen op naam.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanskemink
    Ik wordt doodmoe van hordes gitaristen die instrumenten aanschaffen op naam.
    Joh, laat ze lekker. Laat je niet moe maken.

  10. #20

    Standaard

    Is er trouwens nog een Taylor adept op het forum die de verdediging van BoB ter harte wil nemen.


    Koplezing.

    Pak een willekeurige Taylor gitaar en kijk eens naar zijn (ja, er zit niks vrouwelijks aan een taylor. Ja dat is het, het is puur ratio ontwerp! )'hoofd' en omschrijf dan wat je ziet.

    Die is in mijn optiek wel zo lelijk en zo doods! Brrrrrr. (seksloos instrument Bah.)
    Laatst gewijzigd door hanskemink; 18 september 2007 om 21:43

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top