Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20

Discussie: Boss ME-33

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Op 2001-12-01 17:41, schreef ekkerman:
    gt3 is qua gebruikersgemak best te doen ,je moet er even induiken maar daar leer je ook weer veel van bij je volgende effect apparaat en als je maar genoeg ervaring met dit soort apparaten opbouwt is het na een tijdje gesneden koek en komt het allemaal op hetzelfde neer.....
    Dat leek mij ook. Maar die ik denk dat je aan die ME-33 ook veel plezier zult beleven. Boss maakt gewoon hele leuke multieffects.

  2. #12

    Standaard

    Mijn vorige multieffect's waren een zoom505 en een pandora, eventjes een effectje veranderen was hier niet bij.

    Misschien als ik wat maar ervaring opgebouwd heb dat een GT3 of GT5 logischer qua opbouw blijken.
    Ik vindt trouwens die GT6 wel waanzinnig klinken, van het weekend bij Verspuij geweest, waren die gasten van Roland voor demo's, haalde er hele leuke geluiden uit en komt qua bedieningsgemak ook logisch over.

    Was helaas ietsjes duurder als de ME33 dus misschien ooit als volgende indien ik de grenzen van de ME33 bereik (indien ik deze ooit bereik ;&lt )

    Ik denk trouwens dat bij de verdergaande digitalisering van de multieffecten er komende jaren steeds uitgebreidere bakken bij gaan komen wellicht dat ze de Jamstation combineren met een effectbak....

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Ja joh, ze bedenken steeds gekkere dingen,.

    Laatst las ik van de line6 vetta amp. Das zijn dus 2 amps in 1. Je kunt bijv thuis of in de studio ff een partij inspelen, en die vervolgens tijdens een optreden laten afspelen twerijl je zelf ook een partij aan t spelen bent!!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    zit er een soort sequencer in dan ofzo ??

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Pfff weet k veel, die amp stond in de nieuwe feedback folder, dus daar heb ik dat gelezen.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    Ik heb m'n Me 33 vanaf vrijdag, en wat ik tot nu toe gehoord en gedaan heb was wel tof: simpele bediening, heel lekker geluid (moet je wel wat moeite voor doen om 'm precies goed te krijgen, maar dat gaat steeds sneller)

  7. #17

    Standaard

    Ik ben er ook erg tevreden over.

    Vooral Amp simulator en O/D vind ik erg goed.

    Ik ben al op zoek geweest op het net of iemand al instellingen voor bepaalde songs had verzameld, heb nog niets gevonden.

    Vindt wel de phrase trainer aan de korte kant.


  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    inderdaad, en het zou fijner zijn, als je de phrase trainer met je eigen gitaar kon inspelen (basisriffje) waarover je dan later kunt soleren en zo, ipv opnemen vanaf een extern apparaat.

  9. #19

    Standaard

    volgens gozer van Roland was dat bij de GT6 wel mogelijk, kon je ook zelf riffjes voor de autoriff opslaan, ook handig.

    IK vondt mijzelf echter die GT6 nog niet waard.....nog een beetje oefenen

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    Ik had gewoon het geld er niet voor over: ik heb namelijk een metalzone pedaal, 2 goede disto kanalen op m'n versterker en een goede reverb op m'n versterker. Ik heb 'm dus gekocht voor de Phaser, Flanger, Delay, ...
    Als ik zo'n GT6 wilde betalen, had ik van dat geld beter de losse bosspedalen kunnen kopen (ik gebruik namelijk niet zo veel effecten, maar met wat er op de me33 zit kan ik goed vooruit).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top