Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Discussie: Boss ME-33

  1. #1

    Standaard

    Heeft er iemand enige ervaring met de ME-33 ?

    Ik overweeg aanschaf dus zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom.

    René


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Ik zou proberen ergens goedkoop een GT3 vandaan te halen.
    Verder geen ervaringen met de ME-33, maar ik denk dat je voor 200 piek meer een GT3 in huis haalt.

  3. #3

    Standaard

    bedank voor de tip, ik ben niet bekend met de mogelijkheden van de GT-3 maar ik zal ze bekijken.

    Rene

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    mocht je voor het zelfde geld en gt5 kunnen scoren zou ik die zeker nemen !!

  5. #5

    Standaard

    Reken er wel op dat het veel werk is om uit de GT-3 een mooi geluid te krijgen, ergggggggg veel parameters. Heb zelf net mijn gt-3 ingeruild voor korg ax1500. Heeft wel niet zoveel mogelijkheden als de gt-3 maar doet precies wat ik (op dit moment) zoek.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Check ff feedback.nl

    Me-33 = 760
    2e hands GT3 = 750

    lijkt me een simpele keus

  7. #7

    Standaard

    Ik zal die GT-3 eens gaan proberen bij Feedback.
    Het voordeel van de ME-33 lijkt mij dat de parameters veel makkelijker "on stage" te wijzigen zijn als bij de GT-3.

    Je ziet dat de opzet van de ME-33 veel meer lijkt op de nieuwe GT-6 dus met draaiknoppen ipv keuzemenus

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    ik heb gisteren een me 33 besteld bij de gitaarshop, dus je vraag kan ik waarschijnlijk volgende week beantwoorden. Ik kan m waarschijnlijk morgen ophalen!!!

  9. #9

    Standaard

    Ik heb de ME33 inmiddels aangeschaft, ben nog wel even bezig met alle mogelijkhedne doorlopen maar vooralsnog klinkt tie erruug goed.

    Ik vond de bedienbaarheid en stuk prettiger als van de GT3 vandaar dat deGT3 het toch verloren heeft.

    Voor geinterreseerden, ik heb er NLG 690 voor betaald, Aanbieding bij Peter Verspuij.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    gt3 is qua gebruikersgemak best te doen ,je moet er even induiken maar daar leer je ook weer veel van bij je volgende effect apparaat en als je maar genoeg ervaring met dit soort apparaten opbouwt is het na een tijdje gesneden koek en komt het allemaal op hetzelfde neer.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top