Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23

Discussie: Waarschuwing Tolex

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Locatie
    Ass'n
    Berichten
    807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Huh? dat snap ik al helemaal niet. Hij biedt je netjes aan de geleverde waar terug te nemen / om te ruilen, maar je bent zelf toch wat ongeduldig?

    Dus nu ben je je cab aan het bekleden met een tolex die je zelf niet wil?
    Je lijkt wel op m'n broertje, die kon ook nooit langer dan 5 minuten wachten
    Nope, ik was gisteren (bij het slechte licht van één peertje op zolder) al begonnen met het op maat snijden van de stukken. Ik bouw een Standel en daar zit de bekleding in meerdere stukken op.
    En aangezien het wel lekker ging (kleur leek wel vreemd maar dat lag aan het licht, dacht ik...) had ik zelfs het middendeel al bekleed
    Dat gaat er nu dus weer af.

  2. #12

    Smile

    Zo had ik laatst een klant die met haar stofzuiger zegen haar bed was geknald. Er zat een beschadiging in en volgens haar mag dat niet met een nieuw bed... Boos op mij.. :-)

    Iemand heeft ooit eens zn kat in de magnetron gedaan en de kat ging dood. gelijk een rechtzaak natuurlijk want het stond niet in de gebruiks aanwijzing.

    Erg jammer dat nico hier al gelijk bij is gehaald want hij doet alles goed maar het waad is al geschiet...

    Domme consumenten ook altijd met hun stomme gedrag en grote mond... Ik kan daar best boos om worden zoals je merkt...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Locatie
    Ass'n
    Berichten
    807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    Zo had ik laatst een klant die met haar stofzuiger zegen haar bed was geknald. Er zat een beschadiging in en volgens haar mag dat niet met een nieuw bed... Boos op mij.. :-)

    Iemand heeft ooit eens zn kat in de magnetron gedaan en de kat ging dood. gelijk een rechtzaak natuurlijk want het stond niet in de gebruiks aanwijzing.

    Erg jammer dat nico hier al gelijk bij is gehaald want hij doet alles goed maar het waad is al geschiet...

    Domme consumenten ook altijd met hun stomme gedrag en grote mond... Ik kan daar best boos om worden zoals je merkt...
    De site geeft aan dat Smooth White Tolex voor Fenders van '60 tot '63 zou zijn. Dat moet zijn '63 tot '68.
    Op basis van de info op de site (met die foto van een lichte tolex, lichter dan de Rough White) heb ik het besteld. Ik ging ervan uit dat het een geval zou zijn van ''what you see is what you get".

    Nico stuurt me een aantal samples Ben benieuwd welke kleur z'n naam wel eer aan doet.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 december 2002
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    2.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door '66 special
    Het blijkt dat de Smooth White een andere kleur is dan de Rough White hoewel die Smooth lichter is op de foto op de site .
    us Smooth White is eigenlijk Smoothe Beige. En Rought White is ehhh wit(?).
    Nico vermeld de info die hij van zijn leverancier krijgt.
    Het blijft raar dat de één een kleur Blonde noemt (Mojotone) en de ander noemt het White.
    Ik heb beide tolex eerder op ouwe Fenderamps gezet , beiden dezelfde kleur, alleen de texture is anders ( rough / smooth ). Het krijgt hierdoor wel ene tikkie andere tint, maar het is wel degelijk dezelfde kleur.

    Fender heeft deze tolexen ook altijd gebruikt van 60 tot 63.

    JaY

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 december 2002
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    2.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door '66 special
    D site geeft aan dat Smooth White Tolex voor Fenders van '60 tot '63 zou zijn. Dat moet zijn '63 tot '68.
    Uhhhh.... hoe kom je daarbij>
    vanaf '64 waren er alleen maar BLACK TOLEX Fender amps.
    Tot maart '64 ongeveer zijn de laatste Fenders bekleed met SMOOTH BLONDE TOLEX
    Dus als jij foute info ergens vandaan hebt, wijs dan niet meteen een vinger naar Nico, maar check es eerst of jijzelf wel gelijk hebt.

    JaY

  6. #16

    Standaard

    Veel succes met het uitzoeken van dit probleem. De sfeer is alvast gezet.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  7. #17
    drap
    Guest

    Standaard

    "Weer" een hetze? Dat vat ik ook niet helemaal. Maar de topicstarter had er wel goed aan gedaan eerst ff met Nico het één en ander te overleggen en dan pas een dergelijk topic openen. Nico stelt zich in deze hartstikke netjes op door sampeltjes op te sturen. Niet netjes, dit topic.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drap
    "Weer" een hetze? Dat vat ik ook niet helemaal. Maar de topicstarter had er wel goed aan gedaan eerst ff met Nico het één en ander te overleggen en dan pas een dergelijk topic openen. Nico stelt zich in deze hartstikke netjes op door sampeltjes op te sturen. Niet netjes, dit topic.

    +1

    2345678



    Ondertussen heb ik wat meer informatie en begrijp dat ik niet alle informatie had toen ik deze uitspraak deed. hierbij wil ik deze dus terug nemen. Ik laat m staan om geen verwarring in dit topic te brengen.
    Laatst gewijzigd door Nocki; 13 september 2007 om 14:12
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Wat ik van Nico dan niet snap, is dat hij op het ampforum een topic hierover opent. Zo negatief zijn alle reacties niet, enkel '66 Special was enigszins negatief. Blijkbaar is het toch een reden geweest om de strijd maar weer eens aan te wakkeren. Jammer...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #20
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Mwoh, topic starter komt met een klacht, 6 man sterk raadt hem unaniem aan gewoon contact met de leverancier te zoeken, de consensus is dat dit topic een beetje voorbarig is en dat heet een 'hetze' ?

    Anyway, laat de enige "waarschuwing" zijn dat je je goed moet inlezen voordat je online wat besteld. Tolex of anderszins.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top