Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11

    Smile hoi heb je hier wat aan ?

    kijk op you tube voor gitaarlessen in het nederlands
    echt gaaf ik doe het ook en ga als een speer vooruit
    you tube en dan zoeken op gitaarlessen rinkie kijk maar ff

  2. #12

    Standaard

    Ik heb 2 boeken uit de reeks 'leer jezelf ... - gitaar'
    Ik heb er 1 van voor beginners (noten en akkoorden) en 1 die verder ingaat op het spelen van slaggitaar
    Ik speel nu zo'n half jaar en ik heb het mezelf geleerd met die 2 boeken
    En ik heb ondertussen zelf een liedje gecomponeerd
    Ik ben der dus echt tevreden over!

  3. #13

    Standaard

    Ik speel nu ongeveer een 10 maanden gitaar en ben in september begonnen met lessen via de muziekschool (gelukkig had ik al notenleer achter de rug) en vind toch dat ik superveel, meer dan verwacht, bijleer in de muziekschool, kdenk ook wel dat je moet geluk hebben met je leraar, dat hij je wat weet te sturen in de richting die je wil...
    Ik heb in juli een epiphone les paul standard gekocht (MIJN eerste gitaar, voordien speelde ik op die van een vriend) en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Het is natuurlijk wel een hap in je budget, maar ik wist dat ik door wilde doen dus had ik het er wel voor over.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Locatie
    België, Ieper
    Berichten
    367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Ach, het publiek van gitaarnet is heel divers. Van proffesionals tot leken met een grote bek. Denk je echt dat het verstandig is dat beginners worden geinstrueerd in hun keuze door de gemiddelde expertise van gitaarnetleden? En zou de gemiddelde expertise van gitaarnetleden op kunnen tegen een advies van een verkoper in een instrumentenwinkel of advies van een gitaardocent?
    ik zit nu ongeveer een jaar op dit forum denk ik en ik heb al ongelofelijk veel bijgeleerd. Ik reken mezelf uiteraard nog bij de leken, want in vergelijking met vele leden ken ik echt heel weinig van gitaren, maar dankzij dit forum zal ik me wel niet laten beetnemen door afzetters. Ik weet nu zeer goed hoeveel ik mag betalen voor welk materiaal en wat betrouwbaar is. Voor ik mijn eerste elektrische gitaar kocht heb ik eerst een maand dit forum doorgelezen om te weten wat nou de beste keuze zou zijn. EN ik heb de goede keuze gemaakt door een Epiphone LP te kopen.
    Dus om even toe te passen op deze post: Het is zeer zeker verstandig om beginners te instrueren, want zonder al het advies dat ik hier gekregen had, had ik evengoed een nieuwe Stagg kunnen kopen, maar ik heb dan mijn mening herzien en een tweedehands Epi gekocht waar ik nog geen seconde spijt van heb gehad! En deze adviezen acht ik zeker waardevoller dan die van verkopers. Ik schaf me een van deze dagen een tweede gitaar aan en ik weet nu al heel goed wat ik wil omdat ik me via deze site zeer goed heb kunnen informeren. Ik weet alles over de gitaar die ik wil, ik wil hem alleen nog even bespelen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Locatie
    Hardenberg
    Berichten
    1.183

    Standaard

    het klopt wel, sommigen hebben een ontzettend grote bek, terwijl anderen daarentegen heel veel verstand ervan hebben. Hier kan ik niet altijd volledig op vertrouwen, omdat ik weet dat ik ook als een smartass kan overkomen terwijl ik dat totaal niet ben. ik reken mezelf tot de gemiddelde gitarist en ik weet dat er zat zijn die met kop en teen boven me uit steken, maar doet dat er toe?

    Ik probeer anderen zoveel mogelijk info te geven als de desbetreffende persoon daarom vraagt, ook al is de info misschien beperkt, ik heb mijn best gedaan.

    Ik ga ook echt niet van iedereen op dit forum verwachten dat ze alles over gitaren weten, maar mensen zoals mr. fingers hebben zich daarin snel bewezen, bij anderen duurt het weer wat langer.

    Zo weet ik ook dat wietse veel verstand heeft van de oude meuk.. zo zie je dat elke keer terug. je kunt ook duidelijk merken dat er een harde kern ontstaat op dit forum die zich ook constant blijft ontwikkelen.

    dus als je je kop er goed bijhoudt, kun je hier inderdaad erg veel leren
    Peavey5150 - 2x4x12 Jensen - Ibanez rgr321 - Korg dt-10 - Tanglewood tw60

    Project Liberate
    Myspace

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top