Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 78
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juni 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml
    Dat dachten we 10 jaar geleden ook toen Yamaha met zijn DG1000 uitkwam.
    En dachten we 25 jaar geleden ook niet dat in het jaar 2000 het hele huishouden door computers zou zijn overgenomen?
    en waar besteed jij thuis de meeste uren dan ?

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml
    Dat dachten we 10 jaar geleden ook toen Yamaha met zijn DG1000 uitkwam.
    En dachten we 25 jaar geleden ook niet dat in het jaar 2000 het hele huishouden door computers zou zijn overgenomen?
    De hele samenleving is afhankelijk van computers. Een maandje computerstoring bij de ING zou mijn leven compleet overhoop gooien.

  3. #23

    Standaard

    ben ik de enige die die street opname erg dun vind klinken (en dat het voor mijn gevoel niets met de strat als gitaar te maken heeft).

    Harrald

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjong999
    en waar besteed jij thuis de meeste uren dan ?
    Ik denk in bed.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juni 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml
    Ik denk in bed.
    en...heb je al iets bedacht ? Of ben je er al uit ?

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Ja, het is toch echt de enige plek in huis waar ik de meeste uren per dag besteed.

  7. #27

    Standaard

    Het zal uiteindelijk wel iets langer duren dan je nu zou schatten (behalve wanneer je veel langer schat dan de gemiddelde persoon natuurlijk ) maar ik denk serieus dat we uiteindelijk allemaal aan de modelers gaan, en dat je dan gewoon een breder spectrum aan modeling krijgt, dus dat er een hele brede range aan modelingproducten komt zowel qua specs en mogelijkheden als qua prijs. Een beetje v-amp<-> vetta maar dan nog extremer.

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JorikDekkers
    ........maar ik denk serieus dat we uiteindelijk allemaal aan de modelers gaan.....
    En daarom doe je ook je valvetronix weg? Als je de love it or hate it relatie van de meeste mensen hier met modeling apparatuur ziet dan denk ik dat er nog een hele lange weg te gaan is voordat iedereen overstapt.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander
    En daarom doe je ook je valvetronix weg? Als je de love it or hate it relatie van de meeste mensen hier met modeling apparatuur ziet dan denk ik dat er nog een hele lange weg te gaan is voordat iedereen overstapt.
    Nee mijn amp staat te koop omdat ik geen plek meer heb voor een achterlijk groot 2x12 combo. Ik stap over op een tonelab SE, dus nog steeds modeling.

    En de lovehate relatie komt doordat er nu nog betere apparaten op de markt zijn (lees: buizenversterkers). Maar wanneer de modeling die laatste sprong maakt (en het is naief om te denken dat het nooit zover komt) waar het alles heeft: sound, feel en ongelofelijke veelzijdigheid in een compacte en draagbare verpakking, dan zie ik geen plek meer voor buizenversterkers.

    Maargoed dit gaat allemaal weer enorm offtopic
    Laatst gewijzigd door JorikDekkers; 23 september 2007 om 21:49

  10. #30

    Standaard

    Ik snap je punt, maar vind het naief van jou om te denken dat al die gitaristen de laatste sprong dan ook tegelijk wagen, daar zijn ze veel te conservatief voor

    Ik gebruik ook modeling voor thuis (toneport) en vind het daarom des te lekkerder als ik in de oefenruimte mijn 4 x 12 weer eens op zn donder kan geven met mijn Mesa.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top