Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 78 van 78
  1. #71

    Standaard

    zelf heb ik ook een vetta gehad. alhoewel ik er tevreden mee was, is het speelgoed vergeleken met de axe-fx, qua geluid, qua feeling, qua fx, qua mogelijkheden. kortom de axe-fx is veeel beter.

    de vetta als versterker gebruiken gaat in theorie, maar werd op het axe-fx forum afgeraden omdat de speakers niet goed klinken. beter inderdaad een eindtrap kopen met 2x12 of 4x12.

    ikzelf gebruik hem met mijn Adam A7 monitors thuis en in de studio met de grotere Adam S3A monitors.
    live gebruik ik mij inears of de wedge-monitor die ter beschikking staat. dat scheelt me heel wat in gesleur en klinkt toch overtuigend (tenzij je van die goedkope wegdes voor je hebt liggen)


    Nog even vermelden, sinds mijn vorige reactie zijn er al talloze updates (momenteel 5.23) geweest en klinken de versterker-simulaties nog echter.

    voorbeelden genoeg te vinden op het oude forum
    http://www.setbb.com/axefx/viewforum...3&mforum=axefx

    en op het nieuwe (dat helaas nog groeipijnen heeft en soms tijdelijk niet bereikbaar is)
    http://fractalaudio.com/forum/
    Op zoek naar een Midi controller?
    www.voes.be

  2. #72

    Red face

    Totdat ik de ultra helemaal op orde heb leek het mij een goede tussenoplossing.

    Patrcik,

    Ik heb nog een brandende vraag...

    Is het, zoals met de vetta, mogelijk om een soortgelijke indeling van de patches te maken? Ik wil bijvoorbeeld zoals op de vetta, waarbij je van een akoestisch geluid op 4-1 in één keer naar een scheurgeluid naar 4-3 kan schakelen.
    Aangezien je bij de Ultra alleen presets hebt van 1 tot 50.000 vraag ik me af of ie bij live-gebruik wel zo gebruikersvriendelijk is.

    Dat is het enige waar ik bij dit apparaat nog twijfels over heb.

    En nu maar duimen...

  3. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eddewien3
    Totdat ik de ultra helemaal op orde heb leek het mij een goede tussenoplossing.

    Patrcik,

    Ik heb nog een brandende vraag...

    Is het, zoals met de vetta, mogelijk om een soortgelijke indeling van de patches te maken? Ik wil bijvoorbeeld zoals op de vetta, waarbij je van een akoestisch geluid op 4-1 in één keer naar een scheurgeluid naar 4-3 kan schakelen.
    Aangezien je bij de Ultra alleen presets hebt van 1 tot 50.000 vraag ik me af of ie bij live-gebruik wel zo gebruikersvriendelijk is.

    Dat is het enige waar ik bij dit apparaat nog twijfels over heb.

    En nu maar duimen...
    is helemaal geen probleem. de laagste switch-time op de markt en daarenboven met delay spillover.
    en een fantastische functie die de Axe-Fx heeft en die men zo goed als nergens anders vindt (behalve TC dacht ik): elke patch kan global tempo hebben, zodat je geen tempo verschillen in de diverse patches hebt.
    Op zoek naar een Midi controller?
    www.voes.be

  4. #74

    Standaard

    Ik bedoel iets anders....

    Stel dat ik té gekke preset heb op nr. 3 en ik wil in één keer over naar een andere nóg betere op nr. 15. Kan dat?

    En nu ik toch op dreef ben:

    Een goede eindversterker van onder de 500 euro. Bestaat ie?

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eddewien3
    En nu ik toch op dreef ben:

    Een goede eindversterker van onder de 500 euro. Bestaat ie?
    Als het buizen moet zijn, kijk eens naar een 2e hands Peavey Classic 50/50.

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2004
    Locatie
    Slagharen
    Berichten
    166

    Standaard

    Ik heb de classic 50/50 ook gehad icm een Pod x3 en dat klonk stukken beter
    als met mijn transistor eindtrap.

    Het Hifi geluid was er een beetje af en de druk was terug

    die van mij koste toen 350 euro in bijna nieuwstaat
    Musicman Axis SSMM90 - Zelfbouw Bullseye Explorer
    Friedman Runt 20 top - 2x12 V30 cabinet
    EHX Glove - Zoom G3 - Korg Pitchblack
    Guild F-130 CE NAT

  7. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eddewien3
    Ik bedoel iets anders....

    Stel dat ik té gekke preset heb op nr. 3 en ik wil in één keer over naar een andere nóg betere op nr. 15. Kan dat?

    En nu ik toch op dreef ben:

    Een goede eindversterker van onder de 500 euro. Bestaat ie?
    geen probleem, zolang je geluiden maar binnen de range van 1-129 programmeert. elke midi-pedaal kan dat bij mijn weten.
    Op zoek naar een Midi controller?
    www.voes.be

  8. #78

    Standaard

    Ik heb de Vetta maar even gelaten voor wat het is....
    Ik ben voor nu aan de slag gegaan met een Peveay stereochorus die ik in zijn return heb geprikt. (had ik nog liggen)
    Na een paar dagen met de Ultra gestoeid te hebben weet ik zéker dat dit het apparaat is waar ik naar op zoek was. De enige beperking die hij heeft is degene die hem bedient.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top