Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: Musicman

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard Musicman

    Hoi,

    Weet iemand een shop waar ze een uitgebreid assortiment aan Musicman gitaren hebben? Liefst in Zuid Holland, maar Utrecht/Noord Holland is ook te doen.

    ik heb de Silhouette Special eens in handen gehad en ben daar behoorlijk van onder de indruk, maar wil de Axis (Super) Sport er ook ns naast horen, zowel HB als P90 versie.
    Laatst gewijzigd door Rutger; 6 september 2007 om 13:38
    -

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
    Hoi,

    Weet iemand een shop waar ze een uitgebreid assortiment aan Musicman gitaren hebben? Liefst in Zuid Holland, maar Utrecht/Noord Holland is ook te doen.

    ik heb de Silhouette Special eens in handen gehad en ben daar behoorlijk van onder de indruk, maar wil de Axis (Super) Sport er ook ns naast horen, zowel HB als P90 versie.

    Zijn absolute supergitaren. Mijn oude Axis Supersport met HB's hangt nog bij Feedback Rotterdam (als ze 'm nog niet naar een ander filiaal hebben verkast). Ik heb er 4 gehad en ze zijn echt erg in orde. Heb nu alleen nog de EVH, maarja, die hou ik.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Ik weet t, en vooral die heerlijke neck...
    k Zag idd dat ze er eentje hebben staan in Rotterdam.

    Maar ik wil ze even naast elkaar kunnen testen, zodat ik een keuze kan maken. Dus hoop ik dat er een shop is die er een paar heeft staan.
    -

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
    Ik weet t, en vooral die heerlijke neck...
    k Zag idd dat ze er eentje hebben staan in Rotterdam.

    Maar ik wil ze even naast elkaar kunnen testen, zodat ik een keuze kan maken. Dus hoop ik dat er een shop is die er een paar heeft staan.
    Oei, dat gaat moeilijk worden, ik denk dat het gros aan Musicmans bestellingen zijn, maar wie weet kan een ander je verder helpen...
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  5. #5

    Standaard

    Kees Dee in Amersfoort heeft wel aardig wat MusicMan's op voorraad.
    Zie hier.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Ah mooi! thanks
    -

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 mei 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jiboom
    Kees Dee in Amersfoort heeft wel aardig wat MusicMan's op voorraad.
    Zie hier.
    Slik... Die is niet met alle gitaren goedkoop. Verschillende Music man gitaren die hij heeft zijn bij the American Guitar Store honderden euro's goedkoper. Anderen schelen nauwelijks Ik vind dat wel grote verschillen voor deze 2 zaken. Ik had verwacht dat het minder zou schelen.

    hans

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 januari 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    662

    Standaard

    check de LUKE ook even als je kunt. Op het moment dat ik daarop speelde was ik meteen verkocht. Die neck is super!!

    dit is die van mij


    ik heb in die van mij nog piezo in laten bouwen en dat klinkt te gek...
    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    +1 ik zou de Luke ook ff testen. Die nek is echt de beste nek die ik ooit gevoeld heb en een te gek geluid natuurlijk. Ik denk dat het de meest veelzijdige MM is.
    The American Guitarstore in Enschede heeft ze het scherpste geprijst denk ik, hij heeft volgens mij 2 lukes nog hangen. Dus ff checken zou ik zeggen, is een zaterdag wel waard denk ik.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 mei 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01
    +1 ik zou de Luke ook ff testen. Die nek is echt de beste nek die ik ooit gevoeld heb en een te gek geluid natuurlijk. Ik denk dat het de meest veelzijdige MM is.
    The American Guitarstore in Enschede heeft ze het scherpste geprijst denk ik, hij heeft volgens mij 2 lukes nog hangen. Dus ff checken zou ik zeggen, is een zaterdag wel waard denk ik.
    Ze hebben een prachtige Luke in desert gold hangen. Die mag je niet kopen! Die wil ik namelijk graag, maar kan hem nu nog niet betalen. Er staat ook nog een zwarte 2006/limited edition, die mag je gerust kopen.

    hans

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top